joko teille tullut kutsu haastatteluun videohaastattelun läpässeille tai
joko ootte käyneet??
Aurinkomatkoille opaskoulutukseen hakeneet?
6
370
Vastaukset
- nhyt1
Ei ole tullut kutsua minulle, vaikka pääsin videohaastatteluun. Jännityksellä odottelen. Mulla oli dead line 26.6. videohaastattelun osalta.
- perhosef
Minä oon kans ootellut tietoa et pääseekö seuraavalle kierrokselle videohaastiksen jälkeen.. Miten teillä meni videointi?
- Cial_
Täällä päässä ei ainakaan videointi mennyt kovinkaan putkeen, joten luotto ei ole kovin korkealla :D
- ytre
Luin just sähköpostin ja vaikka olen matkustellut jonkin verran, työkokemusta sairaanhoitajana 7 vuotta, oleskelut ulkomailla jne jne. Niin en päässyt jatkoon. Olis mielenkiintoista tietää mitä Aurinkomatkat hakee.
- ....................
Oletko nyt ihan varma että juuri nuo ominaisuudet katsotaan ensisijaisiksi matkaoppaan työssä? Mitä tekemistä sairaanhoitajan työllä muuten on matkailualan kanssa? Olen itsekin "oleskellut" ulkomailla (opiskellut yhteensä 4 vuotta kahdessa eri Euroopan maassa), matkustellut en pelkästään jonkin verran vaan kymmeniä kertoja, omaan enemmän läheisiä ystäviä ulkomailla kuin täällä, puhun kiitettävää englantia (jopa siinä määrin että kansainvälisen koulutukseni takia on jotain termejä tai käsitteitä, joiden suomenkielistä vastinetta en tiedä vaikka vastaavan englanninkielisen sanan merkityksen täysin ymmärtäisinkin) ja sujuvaa espanjaa, mutta en silti automaattisesti oleta että pääsisin tuonne ilman riittävän pohjan antavaa matkailualan peruskoulutusta (vaikka minulla kansainvälinen yliopistokoulutus onkin nyt taskussa ja kursseihin lukeutui paljon mm. kansainvälistä historiaa, politiikkaa ja maiden välisiä diplomaattisia suhteita, niin ei me siinä silti mihinkään matkailualan osa-alueisiin perehdytty).
- Cial_
En päässyt myöskään enää videoinnista jatkoon, kuten arvelinkin! Haitteko muille matkanjärjestäjille myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801975
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591697Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461656- 1231443
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1531222Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501082Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58990- 15879
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26867- 69862