Aurinkomatkoille opaskoulutukseen hakeneet?

elämäavartaa

joko teille tullut kutsu haastatteluun videohaastattelun läpässeille tai
joko ootte käyneet??

6

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhyt1

      Ei ole tullut kutsua minulle, vaikka pääsin videohaastatteluun. Jännityksellä odottelen. Mulla oli dead line 26.6. videohaastattelun osalta.

    • perhosef

      Minä oon kans ootellut tietoa et pääseekö seuraavalle kierrokselle videohaastiksen jälkeen.. Miten teillä meni videointi?

    • Cial_

      Täällä päässä ei ainakaan videointi mennyt kovinkaan putkeen, joten luotto ei ole kovin korkealla :D

    • ytre

      Luin just sähköpostin ja vaikka olen matkustellut jonkin verran, työkokemusta sairaanhoitajana 7 vuotta, oleskelut ulkomailla jne jne. Niin en päässyt jatkoon. Olis mielenkiintoista tietää mitä Aurinkomatkat hakee.

      • ....................

        Oletko nyt ihan varma että juuri nuo ominaisuudet katsotaan ensisijaisiksi matkaoppaan työssä? Mitä tekemistä sairaanhoitajan työllä muuten on matkailualan kanssa? Olen itsekin "oleskellut" ulkomailla (opiskellut yhteensä 4 vuotta kahdessa eri Euroopan maassa), matkustellut en pelkästään jonkin verran vaan kymmeniä kertoja, omaan enemmän läheisiä ystäviä ulkomailla kuin täällä, puhun kiitettävää englantia (jopa siinä määrin että kansainvälisen koulutukseni takia on jotain termejä tai käsitteitä, joiden suomenkielistä vastinetta en tiedä vaikka vastaavan englanninkielisen sanan merkityksen täysin ymmärtäisinkin) ja sujuvaa espanjaa, mutta en silti automaattisesti oleta että pääsisin tuonne ilman riittävän pohjan antavaa matkailualan peruskoulutusta (vaikka minulla kansainvälinen yliopistokoulutus onkin nyt taskussa ja kursseihin lukeutui paljon mm. kansainvälistä historiaa, politiikkaa ja maiden välisiä diplomaattisia suhteita, niin ei me siinä silti mihinkään matkailualan osa-alueisiin perehdytty).


    • Cial_

      En päässyt myöskään enää videoinnista jatkoon, kuten arvelinkin! Haitteko muille matkanjärjestäjille myös?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe