kg/cm

5+8

eli kertokaa omia mittojanne :)
mulla 162cm/44.5kg
vielä ei olla ihan tavoitteessa..:/

22

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hörjöhöö

      165cm/n.56kg oot hoikka

    • Agryon

      168 cm, noin 49 kg.

    • mursaw

      151cm noin 38kg...

    • heinäneiti

      173cm, 41kg

    • plösöliisa

      äh ootte ihania :(((( 169/56 ja kaamee plösö, tavoitteena 52kg

    • ---

      En ole syömishäiriöinen, mutta kans 162 ja vähän alle 45kg. Tavoite olis 37.

    • mursuuuu

      177,5cm ja 55kg oi ootte ihaniaa

    • 171cm ja 65kg...

    • jkkjk

      162/43.. Itse en ainakaan todellakaan tästä halua laihtua. Onnea vaan sen 37 kilon saavuttamiseen, pääset sairaalaan letkuihin ja sieltä hautaan.. Jotain järkeä, itse painoin alimmillaan 41 ja olo oli sen mukainen, ei millään asteella hyvä. Että onnea vaan, tulet nopeasti huomaamaan ettei kannata

    • jansKuz

      ite kans 162cm/42.2kg..

    • Katpeetee

      165cm/44kg

    • fat95

      158/49..... kammottava läskipaska. aloin just itkee :-(

    • minury

      160cm/38.5kg :/ iha ok...kai

    • alyna

      Olen 169 cm pitkä ja painoa on nyt 37 kg. Olen parantumassa, paino on noussut jo lähes kymmenen kiloa, mutta ei se edes pahemmin näy tai ahdista. Tavoitepainoni on noin 50 kiloa ja hitaasti ja varmasti olen sitä tässä lähestymässä :) Jokainen takaisinsaatu kilo on tuonut elämääni lähemmäs normaalia ja voimia ja ajatuksia riittää jo muuhunkin, kuin anoreksiakehään. Suosittelen parantumista ja syömistä kaikille! :)

    • liian iso

      166cm pitkä ja 41 kiloa.....

    • täydellistä

      160cm ja 36kg.

    • nouy

      Tavoite 166cm/50kg, tällä hetkellä mennään alle 45:ssä

    • lalalaaaaaaa

      161cm ja 53.6 kiloa :(

    • recovery

      169/59, bulimiasta parantunut ja olo on mitä mahtavin. Lihaksia, perse ja tissitkin löytyy, enkä ikinä ole tuntenut itseäni hotimmaksi kuin nyt :* että onnea vaan itsenne tapattamiseen, toivottavasti heräätte ajoissa.

    • anorexic bunny

      158cm ja 42,4kg näytti vaaka tänä aamuna. Tavoite koulun alkuun mennessä 39kg ja jouluksi 35kg, joka kuulostaa mun korvaan hyvältä tahdilta edetä, etten ala pyörtyilemään mihinkään eikä porukat ihmettele äkkinäistä painon putoamista.

    • läski

      161cm ja 43kg. Saatana mikä läski oon. Oonl lihonut n5kg viime vuodest.

    • lalalaaaaaaa

      Tänään 52,9 kiloa :) 161cm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe