Vanha ystäväni, pääkoppani, on tehnyt minulle tepposet pitkästä aikaan useaan vuoteen. Siitä syystä valvon ja mietin pakonomaisesti kaikkia niitä kamaluuksia joita elämässä voi tapahtua. Päätimpä listata tähän pahimmat pelkoni all-times:
- jos autosta irtoaa pohja ajon aikana
- mitä jos ajan motarilla ja yhtäkkiä käännänkin rattia oikeaan tai vasempaan täysillä
- raskas liikenne, rekat jne.
- muut ihmiset, ennalta harjoittelemattomat tilanteet, kysymykset, keskustelut
- mitä jos joku tulee puhumaan minulle ja minä alankin kertoa valheita
- mitä jos joku sytyttää talomme palamaan
- mitä jos tulee vesivahinko
- lamppujen jne. sammuttelu ettei sähkö kulu
- pelkään että vessassa on hirttäytynyt mies kun menen yöllä veskiin. Jep, pelkään tätä joka kerta, ikää 30v.
- mitä jos lapsilla todetaan joku vakava sairaus
- mitä jos mies ajaa työmatkalla jonkun päälle ja joutuu sairaalaan
- mitä jos yhtäkkiä en välitäkään mistään ja joudun katuojaan
- pelkään pöpöjä joita tulee vieraista ihmisistä
- pelkään että töissä minulla tulee heti suhde miespuolisen työkaverin kanssa, jos katson heitä silmiin. (en koskaan katso)
- pelkään että saan potkut
- pelkään että lapseni saavat lapsia eikä osaa hoitaa niitä
- pelkään että minulle valehdellaan ja tiedän että kukaan ei pidä minusta
- sodan pelko
- vaaralliseen tilanteeseen joutumisen pelko, esim. kaappaus
- kiroilun pelko julkisessa paikassa
- veropetoksen pelko, vankilan, tullin, poliisin jne. pelko
- pelko harrastaa seksiä, jännitän tosi paljon vaikka kumppani ollut jo 13v sama.
- ulkonäön menettämisen pelko
- sisäelinten kunnon huonontuminen
- ulkopuolisten eli vieraiden ihmisen kohtaaminen yleensäkin, puhuminen, silmiin katsominen jne.
- jos joudun kuumailmapalloon mutta se laskeutuukin puuhun tai mereen
- laivamatkat ja meri, yleensä koko laivamatka menee pilalle koska pelkään koko matkan kunnes yöllä nukahdan.
- lentäminen
- autoilu
- olin liki parikymppinen kun aloin vasta käymään vessassa valot päällä, olin varma että minua kuvataan
- pelko lapsuudessa sattuneesta hyväksi käytöstä, vaikka muistikuvaa tällaisesta ei todellakaan ole. Pelkään vain että niin on käynyt.
Elämäni käytännössä: yleensä menee em. paremmin, mutta kavereita en näe koskaan, en osallistu mihinkään vapaa-ajallani. Töissä teen työt mutta en käy kahvilla tai juhlissa. olen tosi erakko, ja pelkään että tulen kuolemaan yksinäni ilmaan mitään tai ketään, koska olen näin pelokas :(
Elämäni pakko-oireet
Pekoni-pelle
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384