Elämäni pakko-oireet

Pekoni-pelle

Vanha ystäväni, pääkoppani, on tehnyt minulle tepposet pitkästä aikaan useaan vuoteen. Siitä syystä valvon ja mietin pakonomaisesti kaikkia niitä kamaluuksia joita elämässä voi tapahtua. Päätimpä listata tähän pahimmat pelkoni all-times:

- jos autosta irtoaa pohja ajon aikana
- mitä jos ajan motarilla ja yhtäkkiä käännänkin rattia oikeaan tai vasempaan täysillä
- raskas liikenne, rekat jne.
- muut ihmiset, ennalta harjoittelemattomat tilanteet, kysymykset, keskustelut
- mitä jos joku tulee puhumaan minulle ja minä alankin kertoa valheita
- mitä jos joku sytyttää talomme palamaan
- mitä jos tulee vesivahinko
- lamppujen jne. sammuttelu ettei sähkö kulu
- pelkään että vessassa on hirttäytynyt mies kun menen yöllä veskiin. Jep, pelkään tätä joka kerta, ikää 30v.
- mitä jos lapsilla todetaan joku vakava sairaus
- mitä jos mies ajaa työmatkalla jonkun päälle ja joutuu sairaalaan
- mitä jos yhtäkkiä en välitäkään mistään ja joudun katuojaan
- pelkään pöpöjä joita tulee vieraista ihmisistä
- pelkään että töissä minulla tulee heti suhde miespuolisen työkaverin kanssa, jos katson heitä silmiin. (en koskaan katso)
- pelkään että saan potkut
- pelkään että lapseni saavat lapsia eikä osaa hoitaa niitä
- pelkään että minulle valehdellaan ja tiedän että kukaan ei pidä minusta
- sodan pelko
- vaaralliseen tilanteeseen joutumisen pelko, esim. kaappaus
- kiroilun pelko julkisessa paikassa
- veropetoksen pelko, vankilan, tullin, poliisin jne. pelko
- pelko harrastaa seksiä, jännitän tosi paljon vaikka kumppani ollut jo 13v sama.
- ulkonäön menettämisen pelko
- sisäelinten kunnon huonontuminen
- ulkopuolisten eli vieraiden ihmisen kohtaaminen yleensäkin, puhuminen, silmiin katsominen jne.
- jos joudun kuumailmapalloon mutta se laskeutuukin puuhun tai mereen
- laivamatkat ja meri, yleensä koko laivamatka menee pilalle koska pelkään koko matkan kunnes yöllä nukahdan.
- lentäminen
- autoilu
- olin liki parikymppinen kun aloin vasta käymään vessassa valot päällä, olin varma että minua kuvataan
- pelko lapsuudessa sattuneesta hyväksi käytöstä, vaikka muistikuvaa tällaisesta ei todellakaan ole. Pelkään vain että niin on käynyt.

Elämäni käytännössä: yleensä menee em. paremmin, mutta kavereita en näe koskaan, en osallistu mihinkään vapaa-ajallani. Töissä teen työt mutta en käy kahvilla tai juhlissa. olen tosi erakko, ja pelkään että tulen kuolemaan yksinäni ilmaan mitään tai ketään, koska olen näin pelokas :(

0

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
        Ikävä
        60
        6144
      2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        100
        3172
      3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
        Oulainen
        25
        2456
      4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        21
        2118
      5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
        Suomi24 Blogi ★
        351
        1772
      6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
        Ikävä
        391
        1737
      7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
        Ikävä
        79
        1666
      8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        27
        1646
      9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
        Kotimaiset julkkisjuorut
        69
        1541
      10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
        Perussuomalaiset
        223
        1384
      Aihe