lonkkaleikkaus ja kuntoutus

aivan epätoivoinen

minulla on tehty lonkkaleikkaus 3 kk sitten.vieläkin on turvotusta ja kävely aika huonoa.kävin eka kontrollissa eilen oys ssa.onko muut saaneet jumppa ym muita ohjeita lääkärikäynnillä.minä en saanut.voiko esim.jättää apuvälineet pois ja saako kumartua esim sukkiin ja kenkiin.ja kuinka pitkiä sairauslomia olette saanneet ja missä kunnossa olette olleet tuossa 3 kk kohdalla.mitä kuntoutusta suositele

4

813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttären äiti

Siis vaihdettiinko sinulle uusi tekonivel lonkkaan? Tyttärelläni joka täyttää 34 vuotta on edessä myös tuo leikkaus, mutta sitä ei ole päästy suorittamaan, kun hänell on tulehdusarvot aina sen verran korkeella, että kuulemma sen takia leikkausta ei ole voitu suorittaa. On joutunut jo nyt turvautumaan liikkumisessaan sauvaan. Hänellä on diabettes ja psyykosin estolääkitys ja nyt kun aiemmin oli hoikka, kun harrasti säännöllisesti juoksulenkkejä, ylipainoa on tullut runsaasti. Ei oe löydetty syytä, mikä aiheuttaa tuon crp:n koholla olemisen. Kerran hän oli jo sisällä kun leikkaus aiottiin suorittaa, mutta ne kaksi lääkäriä, jotka sen olisivat suorittaneet, olivat eri mieltä siitä, voiko leikkauksen tehdä tulehdusta sairastaneelle potilaalle. Toinen olisi leikannut mutta toinen kieltäytyi leikkaamasta.

• 57v nainen

Minulla tulee kohta kuukausi leikkauksesta ja kävelen sisällä yhdellä kepillä. Kaikki säryt täysin pois.Jumppaan 3 kertaa päivässä n. puolituntia. sairaalasta sain vihkosen siinä kuvin jumppaohjeet ja täältä netistä löytyy paljon sivuja lonkkaleikkaus jumppaohjeista! 2vkossa lähti kaikki turvotus miltein pois.parantunut loistavasti!

• Ä.R.Syttää

Älkää kirjoittako tähän ketjuun jos ette kerro mikä leikkaus teille on tehty! Lonkkaankin voidaan tehdä jos minkäkinlaista leikkausta joiden kaikkien jatkohoito ja paraneminen voi olla erilainen.

• Isot ja välit

Missä olit äidinkielen tunneilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe