minulla on tehty lonkkaleikkaus 3 kk sitten.vieläkin on turvotusta ja kävely aika huonoa.kävin eka kontrollissa eilen oys ssa.onko muut saaneet jumppa ym muita ohjeita lääkärikäynnillä.minä en saanut.voiko esim.jättää apuvälineet pois ja saako kumartua esim sukkiin ja kenkiin.ja kuinka pitkiä sairauslomia olette saanneet ja missä kunnossa olette olleet tuossa 3 kk kohdalla.mitä kuntoutusta suositele
lonkkaleikkaus ja kuntoutus
4
813
Vastaukset
- Tyttären äiti
Siis vaihdettiinko sinulle uusi tekonivel lonkkaan? Tyttärelläni joka täyttää 34 vuotta on edessä myös tuo leikkaus, mutta sitä ei ole päästy suorittamaan, kun hänell on tulehdusarvot aina sen verran korkeella, että kuulemma sen takia leikkausta ei ole voitu suorittaa. On joutunut jo nyt turvautumaan liikkumisessaan sauvaan. Hänellä on diabettes ja psyykosin estolääkitys ja nyt kun aiemmin oli hoikka, kun harrasti säännöllisesti juoksulenkkejä, ylipainoa on tullut runsaasti. Ei oe löydetty syytä, mikä aiheuttaa tuon crp:n koholla olemisen. Kerran hän oli jo sisällä kun leikkaus aiottiin suorittaa, mutta ne kaksi lääkäriä, jotka sen olisivat suorittaneet, olivat eri mieltä siitä, voiko leikkauksen tehdä tulehdusta sairastaneelle potilaalle. Toinen olisi leikannut mutta toinen kieltäytyi leikkaamasta.
- 57v nainen
Minulla tulee kohta kuukausi leikkauksesta ja kävelen sisällä yhdellä kepillä. Kaikki säryt täysin pois.Jumppaan 3 kertaa päivässä n. puolituntia. sairaalasta sain vihkosen siinä kuvin jumppaohjeet ja täältä netistä löytyy paljon sivuja lonkkaleikkaus jumppaohjeista! 2vkossa lähti kaikki turvotus miltein pois.parantunut loistavasti!
- Ä.R.Syttää
Älkää kirjoittako tähän ketjuun jos ette kerro mikä leikkaus teille on tehty! Lonkkaankin voidaan tehdä jos minkäkinlaista leikkausta joiden kaikkien jatkohoito ja paraneminen voi olla erilainen.
- Isot ja välit
Missä olit äidinkielen tunneilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907