?
Tiedetäänkö bemaripalstalla miksi TSI/DSG ei kestä?
5
285
Vastaukset
- tietoguru
Eiköhän kaikki tiedä. Netti on väärällään tietoa siitä. Miksi tänne tuo kysymys? Tämä on autopalsta. Viosta keskustellaan skoda ja vw puolella. Vag-areenasta saa myös tietoa vioista.
Minulla ollut kaksi DSG vaihteista volkkaria, molemmilla ajettu yli 150000km ongelmitta. Kaiken saa rikki kun niin haluaa. Mielestäni DSG on yksi mielyttävimmistä vaihteistosta mitä autoihin on saatavana.
Autot VW Golf 2.0mTDI -04 ja VW Jetta 1.9 TDI -08. Molemmat kulkivat pienellä polttoaineella ja kelillä kuin kelillä.- porsivat vw:t
Olet taas aineissa, joten painu muualle valehtelemaan täältä......
Niin se vain on että tieto lisää tuskaa? Tällaiset kommentit voidaan jättää huomiotta ja omaan arvoonsa, eikö vain?
- VAG PREMIUMIA
Tietoa on molemmissa suunnitteluvirhe, TSI koneesta puuttuu bendix laite joka esikiristää nokkaketjun, DSG-7 laatikoissa on nuukailtu materiaalivalinnoissa eli säästetty aski rikki.
Pikkuturbo-moottoreissa voitelu on puutteellinen koska voiteluöljyä tuova putki on liian lähellä pakosarjaa jolloin se karstoittuu umpeen=> turbon laakerit porsii kiinni
Näihin korjauksiin VAG-konserni soveltaa 70-30% korjauspolitiikkaa vaikka syy on 100% suunnittelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446