Miten korjata välit omaan isään?

Apuatarvitdeva3

Olen 15v poika joka haluaa korjata välit, meillä on ollut hirveästi riitoja ja erimielisyyksiä. Näin häntä viimeksi 6kk sitten.

6

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isälle

Kirjoita hänelle vaikka kirje jossa kerrot tuntemuksiasi.
      Voi olla vaikeaa pyytää ja antaa anteeksi ja korjata tilanne, mutta itselläni tämä auttoi suuresti ja isä olikin odottanut minua tekemään aloitteen. Olin torjunut kaikki aiemmat yritykset.
      Onnea parempaan isä-suhteeseen!

• yksineuvo

Kerro kirjeessä tai jossain muussa viestissä että haluat olla väleissä ja nähdä häntä vaikka ette samaa mieltä asioista olisikaan.

• Sus domesticus

Minä korjasin siten, että muutin Suomen toiselle puolen ja sanoin, ettet tule koskaan näkemään lastenlapsiasi, Vitun sika. Kummasti alkoi suhteen ylläpitäminen kiinnostaa. Nyt sitä ollaan niin mieliksi, että oksettaa. Ikinä meistä ei tule kavereita, vaikka yrittäisi mitä.

Lähtöasetelma taisi toisaalta olla erilainen kuin aloittajalla. Meillä äijä oli alkkis, jolle kaikki alkoholi oli rähinävettä. Mutsi kielsi minua hakkaamasta äijää sairaalaan, koska se olisi kuitenkin kostanut hänelle.

• kummasti

sinäkin ehkä tarvitsisit joskus isääsi hoitamaan mukuloitasi,toivottavasti isäsi ei siihen homman koskaan ryhdy....

• vittuntunut

Mä taas oon 14 vee tyttö ja mun isä on ihan sairaan vittumainen, mulle huudetaan kokoajan että multa puuttuu itsetunto ja että mun koenumerot on ihan perseestä!! Inka tää nyt reilua? Ja sitten taas mun veljelle ei sanota mitään jos se kiukuttelee tai saa kokeesta vaikka hylätyn... onneks mulla on äiti ja koira jotka ainakin tukee Mua :) ja joille uskallan keroo jotain.

• ymmärrätvieläjoskus

Kuulehan 14 v. Tytteli.
        Ole onnellinen että on vielä isä joka varmasti välittää, iseillä on vaan yleensä tapana näyttää välittäminen eritavalla. Kokemuksesta voin sanoa että itsr olen kuullut ihan samaa isäni suusta ja kuinka hän on sanonut kun olen itkenyt ja huutanut että elä ole noin hiiri, eli tosi asiassa on varmasti tarkoittanut vain hyvää eli että pärjäisin tässä maailmassa jne. Koska jos on liian alistuva ja itkipilli niin ei tuu pärjää! :) ja ajattelin kans n. 15-17 v. Että liibalaaba nuo puheet, mutta nyt kun on n. 5 vuotta asunu itekseen ja kasvanut niin oikeasti tajuaa kuinka hemmetin tärkeitä vanhemmat on vaikka välillä kinaa olisikin, mutta se on sitä välittämistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2433
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1546
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      120
      1304
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      998
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      254
      877
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      20
      858
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe