Hei ! :)
Eli olen jo pitkän ikuisuuden miettinyt, että miten kyseisellä järkkärillä videota ottaessa itsestään tarkennus (automaatti tarkennus) onnistuu?
ESIMERKKI. Jos järkkärini on kamerajalassa, ja minä istun penkillä tekemässä videopostausta itsestäni, niin miten kameran saa tarkentamaan automaattisesti naamaani, ettei minun tarvitse ruveta manuaalitarkennuksen kanssa säätämään, jolloin videosta tulee sumea, eli epätarkka.
Kiitos vastauksista jo näin etukäteen ! :)
Miten Canon 1100D itsestään tarkennus videokuvatessa onnnistuu ?
3
381
Vastaukset
- jpp75
Olisiko vaihtoehtona jokin lankalaukaisin jossa on mahdollisuus pelkkään tarkennukseen, vauihtoehtona tosin on myös että pienellä aukolla tarkennat siihen missä istut ettei kaikki pieni liikkuminen tee sinua epäteräväksi.
Noissa järkkäreissähän kyllä kannattaa käyttää manuaali tarkennusta ellei ei ole ulkoista mikkiä, ei kuulosta kovin mukavalta videolla kun saatananmoinen surina kuuluu videolla. Se surina on oikeasti ihan järkkyä, korjatkoon viisaammat jotka videoita tekee taikka tietää enemmän.- eiviisaampi
Jep, jotenkin noin se on tehtävä. Eipä juuri lisättävää, paitsi että 1100D:ssähän ei ole automaattitarkennusta videokuvauksen aikana. Jos olisi niin surinaongelmahan siinä sitten tosiaan tulisi vastaan seuraavaksi ilman ulkoista mikkiä tai hiljaista USM/STM-objektiivia.
- amazooni2
Osta pokkari.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0074K1JT0/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn-21
Se hoitaa kuvauksen mallikkaasti.
Ja on kevyt kuskata mukana.
On ne nykyään fiksuja vimpaimia, ei voi kuin ihmetellä.
Ja on ihan äänetön vaikka zoomailee, ainakin mun kamera.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893