Miksi ette ymmärrä että uusia ei välttämättä tule?

Tyttö joka eiymmärrä

En ymmärrä teitä jotka nimittelette sisaruksianne. Minulla on aika monta sisarusta ja rakastan kaikkia! En pystyisi olemaan jos joku heistä kuolisi.. En asu heidän kanssaan saman katon alla, vaikka kuinka haluaisin. Näemme harvoin ja olen todella onnellinen kun näemme. Kyllä joskus on tullut pikkusiskoa nimiteltyä, mutta anteeksi on annettu.. En vain pysty ymmärtämään teitä.. Muistakaa että he ovat teidän omia sisaruksia. Koittakaa pärjätä vaikka välillä tuntuisi ettette pärjää.. Ja en nyt puhu kaikista, mutta täällä on ihan liikaa kaikkea nimittelyä ja turhaa valitusta siskoista ja veljistä.

5

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta puhut!

Yksi joka puhuu edes asiaa, ja ymmärtää!

• hermotvoipalaa:(

Totta! Mäkin rakastan siskoani, mutta kun asuttiin saman katon alla, hermot palo tosi usein. Se toinen vaan ärsyttää niin paljon välillä ja sillon tulee haukuttuun vaikka miksi, se ei tarkota että ei välittäs siitä. Kaikki riitelee välillä. Nyt kun mun sisko asuu omassa asunnossa, meillä on paremmat välit ja aina on yhtä kiva nähä sitä. :)

• laizalove

Mä en hauku omia sisaruksia kauheesti, mut kyl mä ymmärrän jos joskus palaa hermot ja tulee sanottua jottain ^.~

• Ne vaan on!
        laizalove kirjoitti:

Mä en hauku omia sisaruksia kauheesti, mut kyl mä ymmärrän jos joskus palaa hermot ja tulee sanottua jottain ^.~

Kyllä kaikki nyt varmasti rakastaa omia siskojaan mutta kun ne on niin eri ikäsiä ku miä ja asutaavsaman katon alla ja nähää jokapäivä nibkyllänsiinä palaa hermot ku ne on niin ärsyttäviä!

• hassu siskoni

Mulla on yksi sisko, 19 v :) muutti pois kun täytin 12. En voisi elää ilman häntä. Minusta on hauskaa kun hän kutsuu pirpanaksi tai apinaksi :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      23
      5138
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4587
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1352
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1330
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      19
      971
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      865
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      813
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe