Hotelli Ruusuhovi on eilen (5.7.2013) nostanut kaikkien vierasvenepaikkojen vuorokausimaksun 50€:oon ! Kuuden tunnin päivävierailu maksaa 20€. vertailun vuoksi läheisen Järvisydämen vuorokausimaksu on 10€. Ruusuhovin kehoitus "Hotelli Ruusuhovi kutsuu veneilijät herkuttelemaan." Voisi täydennettynä kuulua seuraavasti: "Hotelli Ruusuhovi kutsuu veneilijät herkuttelemaan - Ryöstämme Teidät jo rannassa."
Vastaukset 4
- Vuoksi lakes star.
Sattupa somasti. Putkuttelin siitä ihekkin ohi paripäivää sitten, vai on niin kallis. Kuka sinne lähtee muutenkaan - on savonlinna-Oravi väylältä 15km matkaa.
Mutta Luontokeskkus Oskari oli mukava paikka. Harmi vain että satamassa pörräsi mopetteja, ei sinne Erkkikään kehtaa yöksi jäädä.
Menimpä sitten Perpulanpersiheeseen.
Tää on kylkii sellanen käytäntö mihin Saimaalla on lupa tottua, nääs tää maksavan asiakkaan rystö. No, eiphän tule toiste häirihtemään.- -joskus putkutellut-
Pakkoko häneen on jäädä yöksi. Käy syömässä ja jos ei kehtaa enää ajella niin nykäsee pakilla ulos ja jää ankkuriin.
Jos Rantasalmen kirkolle, joka on Ruusuhovista 6 km eteenpäin, voi käydä syömässä Rinssi Everstissä tai pizzalla.
Harvoin Rantasalmen satamassa vierasveneitä näkyy, on se sellaisen umpisuolen päässä eikä koko Rauvanveillä ole mitään nähtävää.
- Ilmoitus
Ruusuhovin laituri poistettu toukokuussa 2018
- Rinssessaeversti
No. Vastapäisen laavun laituri on hyvä . Ja halpa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211000Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560