Oletko saanut virheellisen reseptin ja mikä on ollut lääkärin vastaus/vastuu?
Ostin yli 800 euroa maksaneet lasit ja toisella linssillä en näe kunnolla vaikka sitä siirtelisikin eri kohtiin. Toisella linssillä hyvä kuva. Ilman laseja ja vanhoilla laseilla saan tuollakin toisella silmällä selkeän kuvan, kunhan vaihtelen etäisyyttä. Joten vian täytyy olla uudessa linssissä.
Optikko tarkisti että linssi on tehty niin kuin lääkärin reseptissä on.
Näin ei ole ennen käynyt, laseja olen käyttänyt 50 vuotta.
Kun lääkärin resepti väärin
2
143
Vastaukset
- rouva rilli
Onhan laseissa vaihto-oikeus voimassa jonkun aikaa niiden ostamisesta?
Minä sain lääkäriltä niin paljon edellisestä lukemista poikkeavan reseptin, että pyysin optikkoa lätkäsemään nuo lukemat minulle tutkimuskehyksiin ja tutkimaan että näenkö niillä.
Vasempaan linssiin oli lipsahtanut liikaa voimakkuutta eikä kummankaan silmän hajataitto ollut oikein korjattu.
Tilasin uudet lasit optikon määrityksillä ja ovat ok.
Kallis vikaostos olisi tullut ellen olisi saamaani reseptiä tutkinut itse.- toinen esimerkki
joo ja mulle kävi just toisinpäin eli optikolla taas vaan vahvennettiin ja niillä en nähnyt mitään, silmälääkäri totesi kaihen ja kertoi että näkö ei laseilla enää parane. ihme ettei optikon lasit toimineet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181