Hei! Olen uusi Wordpress-käyttäjä. Pitäisi saada sivustolle päävalikoksi sellainen dropdown (pudotusvalikko) -menu tehtyä. Voisiko joku viisaampi antaa tarkat ohjeet tuollaisen toteutukseen?
Dropdown-menu Wordpressiin, ohjeita?
tumpeloo
2
204
Vastaukset
- Meitsi kerkes ekana
kirjaudut siihen wordpressiin, valittet vasemmalta Sivut kohdata lisää uusi (jos kyse sivusta eikä artikkelista), annat sivulle nimen ja lisäät sisällön, sit valitse oikealta puolen kohdasta Sivun asetukset Yläsivu pudotusvalikosta päätsasn sivuksi sen sivun jonka alle haluat sen dropdownin :D.
- toinentumpelo
No ei toimi noilla ohjeilla :( Tai joo, siis sen voi toki laittaa pääsivun alle sieltä asetuksista, mutta mitään pudotusvalikkoa siitä ei tule mihinkään. Mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138