Moikka!
Olen 20-vuotias nainen Helsingistä ja haen toista kertaa lääkikseen. Alan todennäköisesti taas lukemaan jo syys/lokakuussa ensi kevään kokeeseen. Viimeksi luin aika paljon kirjastossa (lähinnä kaisatalolla, joka on muuten tosi hyvä!!) yksin ja sen vuoksi esim. tauoilla oli tosi tylsää kun piti käydä syömässäkin yksin :(
Nyt mulla on aika hyvä pohja ensi koetta ajatellen, viimeksi kun en ollut lukenut vielä lainkaan fysiikkaa. Olisi siis mukavaa että saataisiin myös tarvittaessa apua toisiltamme :)
Jos tosiaan itsekin kaipaat lukukaveria ja muutenkin mukavaa ja iloista seuraa, josta saattaisi vielä olla apuakin opiskellessa niin laitathan mulle sähköpostia! :) Toivoisin, että itsekin alottaisit lukemaan jo suht. ajoissa, niin voitaisiin sitten aloittaa yhdessä jo syksymmällä :)
Sillä oletko tyttö vai poika ei ole mitään merkitystä, kunhan olet itsekin hakemassa lääkikseen :) laita viestiä [email protected] (neljä n-kirjainta ja neljä alaviivaa)
p.s olen itse aika urheilullinen joten musta saisi myös seuraa vaikka salilla käymiseen ennen päivän luku-urakkaa (tai sen jälkeen)
Lukukaveria mm kirjastoon lääkiksen pääsykoetta 2014 ajatellen:)
moivaaaaan:)
1
666
Vastaukset
- Vikapaikka
Lääketieteen lisensiaatin tutkinto ei ole yliopistollinen jatkotutkinto, vaan laaja perustutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2391137Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823- 69800