Moikka!
Olen 20-vuotias nainen Helsingistä ja haen toista kertaa lääkikseen. Alan todennäköisesti taas lukemaan jo syys/lokakuussa ensi kevään kokeeseen. Viimeksi luin aika paljon kirjastossa (lähinnä kaisatalolla, joka on muuten tosi hyvä!!) yksin ja sen vuoksi esim. tauoilla oli tosi tylsää kun piti käydä syömässäkin yksin :(
Nyt mulla on aika hyvä pohja ensi koetta ajatellen, viimeksi kun en ollut lukenut vielä lainkaan fysiikkaa. Olisi siis mukavaa että saataisiin myös tarvittaessa apua toisiltamme :)
Jos tosiaan itsekin kaipaat lukukaveria ja muutenkin mukavaa ja iloista seuraa, josta saattaisi vielä olla apuakin opiskellessa niin laitathan mulle sähköpostia! :) Toivoisin, että itsekin alottaisit lukemaan jo suht. ajoissa, niin voitaisiin sitten aloittaa yhdessä jo syksymmällä :)
Sillä oletko tyttö vai poika ei ole mitään merkitystä, kunhan olet itsekin hakemassa lääkikseen :) laita viestiä [email protected] (neljä n-kirjainta ja neljä alaviivaa)
p.s olen itse aika urheilullinen joten musta saisi myös seuraa vaikka salilla käymiseen ennen päivän luku-urakkaa (tai sen jälkeen)
Lukukaveria mm kirjastoon lääkiksen pääsykoetta 2014 ajatellen:)
moivaaaaan:)
1
597
Vastaukset
- Vikapaikka
Lääketieteen lisensiaatin tutkinto ei ole yliopistollinen jatkotutkinto, vaan laaja perustutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251058Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82972Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753