Mistäpä hankkia uusi pönttöuuni? Onko kokemuksia fimoista, tai huomioitavia asioita? Tulee uuteen taloon. Kiitos vastauksista!
Mistä pönttöuuni (uusi)?
7
708
Vastaukset
- selöytyypian
Kirjoita googleen "pönttöuuni", ja paina enteriä.
- bjuokuh
- lll
teetä pellit pousilla ja muurauta tarpeet noin 2000e 10h muuraus
Taitaa ainut hyvä tekijä löytyä haukiputtaalta.. kuuketappa.. flamek
- 00000
kamalan näkösiä vehkeitä kuvissa ok mutta toteutus on toista ja kukaan ei vastaa mistään
- kyläseppä
neuvottele peltiseppäfirman kanssa.niillä on mankelit ja värkit.hyvin onnistui minulla.luukkuja saat halvalla kirpputorilta.hiekkapukallus ja maalaus.onnea.
- Tyytyväinennainen45
Ap kirjoittanut ajat sitten, mutta huomasin itse vasta äsken. Noh, jospa olisi jollekin muulle apua tästä. Suosittelen lämpimästi Liedon Tulisija-Asennusta (ks tarkemmat yhteystiedot netistä). Erittäin ammattitaitoista porukkaa ja työt hoidettiin kunnialla alusta loppuun, selkeät ohjeet saatiin ja mikä parasta; meillä ei ollut oikein selvää, minkä takan haluaisimme mutta löysin suosituksia kyseisestä firmasta netistä niin päätimme ottaa yhteyttä. Sieltä tuli aika ripeästi asiantunteva ja useamman vuoden kokemuksen omaava mies paikan päälle katsomaan ja esitteli vaihtoehtoja, joista valitsimme mielestämme parhaan. Olen erittäin tyytyväinen, takka oli Linnatulen läpiluukkumallinen Anna-takka. Yksinkertaisen kaunis valkoinen takka, joka sopii kyllä hyvin meidän kotiin. Kyseinen yritys on tosiaan Turun seudulla toimiva, mutta tarvittaessa myös muualla esim. Pääkaupunkiseudulla. Itsekin asumme Espoossa. En yleensä anna palautetta, mutta nyt kun oli aihetta!:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817