Kysytäänkö kaupungin vuokrasopimusta allekirjoittaessa henkkareita?
Henkkarit vuokrasopimusta allekirjoittaessa
8
329
Vastaukset
- tottakai3
Kyllä aina.Kelpaa ajokorttikin tai passi.
- qqqq2
Ei löydy niitäkään :(
Eikö siis millään onnistu ilman? - vuokranantaja94949
Kannattaisikon threadin aloittajan aloittaa mietintä siitä että olisikohan ehkäpä käyttöä henkilökortille myöhemminkin.
Totta hemmetissä elämässä tulee tilanteita jolloin joudut todistamaan henkilöllisyytesi. - qqqq2
Ei ole tähän ikään mennessä tarvinnut.
- syytä olla...
No nyt se tarve sitten tuli.
Eipä taida onnistua edes pankkiin tilin avaaminen ilman henkilöllisyyden varmistamista.
Miten olet voinut hoitaa asiasi ilman henkkareita, vai oliko tämä nyt ihka ensimmäinen asia jonka olet itse hoitanut?
- rosa maria
No nyt tarvitset.
- asdfasdfaddsfds
En vuokraa koskaan henkilölle jolla ei ole kunnollista henkilöllisyystodistusta. Mitään syitä en kuuntele, sillä on liian suuri vaara että esiintyy toisen nimissä ja vuokrat jää maksamatta sekä muut vuokrasopimuksen velvoitteet hoitamatta vaikka sanallisesti kovasti lupaillaan.
- qqqq2
Sopimuksen kävin allekirjoittamassa, eikä kysytty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043