Akun vaihto?

DIYS

Järjestelmäraportista selviää, että akussani on 175 lataussykliä jäljellä. Ilmeisesti kone lakkaa lataamasta viimeisen sallitun lataussyklin jälkeen. En aio vieda kalliiseen mac-huoltoon akun vaihtoon. Osaako kukaan neuvoa, kuinka se tehdään itse? Kone on MacBook Pro 2,4 GHz Intel Core i5 4Gt 1333 MHz DDR3 (Mac OSX versio 10.7.5)

4

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

Tuota, mun raporttini ei kyllä kerro jäljelläolevien latauksien määrää, tehtyjen syklien määrän kyllä. Niitä on 185. Eikä pidä paikkaansa, että latauksien määrän täyttyä latauksen loppuisivat. Mistä olet saanut moisen käsityksen, että syklien määrä olisi rajattu?

Miten kauan kone käy avulla nyt? 3, 4 vai 5 tuntia?

• DIYS

Ahaa, hyvä tietää. Kuulin, että olisi sellainen ohjelma maceissä, että tietyn latausmäärän jälkeen ei enää lataa. Siitä ilmeistyi vissiin päivityskin joka poisti kyseisen ohjelman, koska niin moni joutui viemään koneen huoltoon, mutta huolloksi riitti vain koodin purku. En tiedä kuinka kauan käy ilman virtalähdettä. Olisikohan tuon 4-5 tuntia. Hiukan riippuu mitä koneella tekee. Musiikinteossa ja leffan katsomisessa vienee enemmän.

• 1stMacFinn

Höpö höpö, ei mitään tuollaista akkujuttua ole ollutkaan olemassa. Joko trollaat tai sua on joku huijannut.

• gfsd

Mulla ollut 6 vuotta sama akku macbookissa. Ihan hyvin jaksaa palvella ilman seinään kytkemistäkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe