jos me täällä alkaisimme myötäilemään ja kehumaan toisiamme?
Onhan meillä Kahvipirtti,sen leppoisaan tunnelmaan voi aina poiketa jos tuntee tarvetta.
Töissä ollessani sain tuta,että jos pomoa mielisteli,olit perseennuolija.
Joku kirjoitti,ettei kotiasiota pitäis tuoda esille,sehän on meidän elämäämme,
se mitä siellä kotona teemme,luemmeko,leivommeko,vaiko otamme napanteria.
Ei minulla ole mahdollisuutta kulttuuririentoihin,joten minun on nyt elettävä sitä elämää joka on kohdallani mahdollista.
Susmorsiamen kerrottua päänsätyhjennysestä,niin jopa äläkkä syntyi.
Olemmeko niin tyylipuhtaita,että voimme heti alkaa yhden kirjoittelijan alasajon aivan porukkapelillä,minä en ainakaan ole
Oliso tämä keskustelupalsta mieluisampi,
26
113
Vastaukset
Onhan minulla sitten ollut onni työelämässä! Kyllä toimitusjohtajasta saattoi pitää ihan henkilönäkin. Ei olisi tullut kuuloonkaan, edes ajatus, hyi kamala, mielistellä, miten sen oikein käsität?
Ei, ihan hyvä luottamus molemminpuolin, hän kun oli pidetty kaikkien meidän toimistoihmisten keskuudessa.
Jos taas viittaat omiin ajatuksiisi meistä kirjoittajista tai R:peristä, eikö hänestäkin (vaikka ei olekaan mikään pomoI) voisi pitää, herranen aika!
Hyviä ja runsaastikin aloitteita tekevänä, saa hän monet innostumaan ja osallistumaan, sehän on etu meille kaikille.
Nyt on jo mentävä suihkuun, tunnin kuluttua vaihdan maisemia, moikkaa,..Tunnustus asiallisuudesta, hyvästä viestin sisällöstä ym. voidaan ja pitääkin antaa.
Kenenkään alasajoa ei saa hyväksyä kuin Ruuneperin osalta. Tuollainen toiminta oli laajaa ja jatkuvaa - muistatteko?
Susmorsian on hyvä kirjoittaja kun haluaa. Liian hienot, pitkät ja vaikeatajuiset viestit ovat kuin ????????????????????- mitä alasajoa
muka se jos ei hyväksy juopottelua eikä kännissä tänne kirjoittelua ? Mikä palstan napa se susmorsian muka on, pitää koko ajan ottaa aiheeksi.
Pakkoko se on täällä kurdi kihlauksensakin kertoa , vielä naimisissa olevan miehen kanssa. Kyllä muutkin paheksumista saa, jos vastaavia kirjottavat !!! Iso määrä meitä kirjoittajia on tässäkin 70 jutuissa .
Ei ole tarpeelista että otetaan joku vakikirkoittaja , jonka jo "melkeim" tunnemme arvostelun kohteeksi ihan nimimerkki mainitaan .
minä en ainakaan hyväksy näitä .
Minut on Onneksi "painaapuuta" jätetty aika hyvin rauhaan .
Ja koska emmeole Virellisesti Toisiamme presenteerattu , esitelty - ei meillä olekkaan näin ollen oikeutta ,pitää täälä kirjoittajia muuna kun vain kirjoittajina .ilman lähempää tutustumista .
Nämähän jotka ovat jo ystävystyneet Privassa onkin eri asia . ja sen voivat sitten tehdä jatkossakin vaikka sähköpostilla.
Ja onhan rekatuilla mahdollisuus näissä Prvaosiossa pitää omaa keskustelua .P.S- vielä
Tykkään reiluista ihmisistä ,jotka voivat kertoa "huomio" omista asioistaan .
Tiedän että me ikäihmiset ollaan jo menetetty ne sydänystävät joillekka olimme aina valmiita kertomaan OMISTA vaikeuksistamme.
Nyt pikkusen ystävällisyyttä kaipaan .
Minäkin joskun haluaisin kertoa jollekkulle kuinka ei kaikki mene ihan "nappiin" tässä nykyelämässä -- Tämä voisi olla sellanen lähelläoleva Olkapää --muttakun on näitä Pahansuopia sivustakatsojia -- ja ei se mitään --muttakun vielä pistävät pahemmaksi koko asian .- ei ole tarpeellista
ottaa ketään henkilöä arvostelun kohteeksi, mutta miksi sitten kertoo sellaisia asioita yleisellä palstalla, jos ei saisi kommentoida. Pitäköön salassa jos ei saa kommentoida.
- susmorsian ek.
ei ole tarpeellista kirjoitti:
ottaa ketään henkilöä arvostelun kohteeksi, mutta miksi sitten kertoo sellaisia asioita yleisellä palstalla, jos ei saisi kommentoida. Pitäköön salassa jos ei saa kommentoida.
Mitä hittoo te täällä riehutte aina ottaen minut silmätikuks. Ei mua itteeni hievauta puoleen eikä toiseen nuo miinustelut tai plussauttelut, ei asialliset eri mieltä olemiset, ainoastaan kyllästyttää tään, ai niin - ei saa luulotella - höyrypään höyryämiset. Kirjotan edelleen mitä mieleen juohtuu ja millon huvittaa, kulkekoon tää höyrypää perässä, on vaihteluu hälläki elämäänsä.
Näin on näreet, sano Tsaikovskikin.
- fuliin*
Kyllähän niitä "vaatimuksia" kirjoittajille on esitelty vähän itsekutakin tarkoitettuna.
Mutta kun meitä on monen moisia erilaisia ajattelijoita ja erilaisten tapahtumien koulutusten kohteeksi joutuneita niin kuinka voimmekaan kertoa ja kirjoittaa jokainen saman sisältöisiä ja samalla laadulla puhuttelevia asioita.
On aivan oikein että kirjoitamme niin kuin itse koemme ja taidamme ja kuinka asia meihin "Kolahtaa", kaikki emme samalla tavoin ajattele kaikista asioista.
JA tämä palsta on herkullisen vastaanottavainen monenlaisille ilmaisulle.
On vain sopeuduttava toinen toistemme näkemyksiin, vaikka se monasti on melko vaikeaakin.
Jo koulussa opettaja sanoi minulle sinun on ensin syytä ajatella asiaa ja vasta sitten sanoa se muidenkin kuultavaksi.
Se oli hyvä neuvo vaikka eipähän tuota oikein tullut nuorempana kovinkaan usein noudatettua, mutta tarpeen se olisi niin tehdä
Ja mistä me sen tiedämme kuka on "päissään" kirjoitellut, arvailemme vain.
Ihmiset saattavat olla monenlaisten tapahtumien keskipisteessä ja kirjoittaakin silloin eri tavoin kun normaalissa oloissa ollessaan.
Enhän mitnä mitään tosiasiassa ymmärrä, kunhan kirjoitten olettamiani "viisauksiai" - 0987654
Makriina ja kukkahame ovat ylivoimaisesti palstan parhaat kirjoittajat.
Mielistelijöitä, luennoitsijoita, mina-minä-persoonia ja riitelijöitä muut. - näin kirjoitti
kateelliseksi tunnettu kukkahame.
- kaisu-liisa
Kukin kirjoittakoon kuin itse haluaa, ei ole minun määräyksessäni.
Joku etsii riitaa, toinen kaipaa sopua, siitähän tulee maistuva sekoitus.
Ei meille tarvi olla mitään muottia, johon kaikkien pitää mahtua.
"Keskinäisen kehun kerho" ei minua kiinnosta, muttei kiinnosta painimattokaan.
Kirjoitan mitä mielin.- vai kerho
Hyvin näyttää kehu sinullekkin kelpaavan. Saa kannustaa ja kehua jos katsoo aiheelliseksi. Kaikkia ei sama tyyli miellytä, se on rikkautta.
- kaisu-liisa
vai kerho kirjoitti:
Hyvin näyttää kehu sinullekkin kelpaavan. Saa kannustaa ja kehua jos katsoo aiheelliseksi. Kaikkia ei sama tyyli miellytä, se on rikkautta.
Eli siis olemme täsmälleen samaa mieltä, ei meitä ole muottiin muovattu.
Pitänee käydä optikkolla, en muista mitään erityiskehuja saaneeni.
Päinvastoin, nokkavaa vinoilua, kun uskaltautuu käyttämää samaa nikkiä.
Mutta netti on kova maailman, muistan lukeneeni jostain jo ennen ekaa tietokonetta, joka ostettiin 16 vuotta sitten. - vaikkei sitä uskoos
vai kerho kirjoitti:
Oomituisten ootusten kerho, vai mikä se on? Tais olla Tuppurais Allun biisi ennen Niinistön /.
Halitaan ja suukotellaan ennekö tapellaan. Ei kuiten tota romanialaishalaajien kanssa.
Juuri näitä tarkoitin Jotka kirjoittaa Mitäänanomanattoman pitkän numerosarjan -- ja yhtä mitäänsanomattoman arvostelun meistä kirjoittajista .
Laittais nimimerkikseen ((((0)))) olis paljon nätinpi ainakin se,- veli anton
Tuo UM:n nimimerkkiehdotus on lähellä "hämähäkki väärinpäin symbolia". Ei niin, etteikö se aihe väliin mielessä käväise kun hyvin nukkunut ja itseään ravinnut. Se kuuluu elämään.
- nikitönnä
um. Onhan täällä noita vakinikillä kirjoittaviakin joilla tuntuu olevan joka avaukseen asiaa, vaikka ei ole asiaa, kuten taas tässäkin viestiketjussa, kunhan saa jotain sanoa, loukkaavaa tai ivailevaa, toista alentavaa tai muuten vain jotain kirjoittaen..
Aloitukseen noilla muutamilla viesteillä ei edes viitata, keskustelua keskustelematta, asiaa ei kyllä tuosta navetastakaan oikein löydy.
Miksi ja miksi, on turha kysyä miksi täällä pitää olla jonkun kirjoittajan niskassa kuin parturi pitkässä letissä, pois, pois, juuriaan myöten.
On tämä ikä kai sellainen, vaihdevuodet ohi ja mielihalutkin meneet, tekee mieli vain hauklata taas se suurin pala jonkun kirjoittajan sielusta, ulvoa ja valittaa kun kaikki eivät joidenkin mielestää pyysy pois, vaikka heidän mielestään pitäis.
Jos suomi24 sallii kirjoittamisen ja jopa rekkaamatta, kuinka joku/jotkut voivat vaatia vakinikkiä ja palstalta poistumista.
Olenpa raitis tai juoppo, mitä se täällä muita korpee !
Saa kai suskin kertoa mitä haluaa omasta elämästänsä ja tekemisistänsä.
Ihailen hänen rohkeuttansa, joskin tiedän ettei haukuilta voi välttyä kun uskaltaa kertoa omasta raadollisuudestansa, eli ettei elämä ole aina fiilistelyä ja hienostelua, vaan siihen kuuluu sitä ihmisen elämän monimuotoisuutta jota kaikkien pitäisi ymmärtää ja olla arvostelematta kirjoittajia nikin perusteella.
Kehumatta paras. Kaikki osaavat kirjoittaa, joillakin vain on tapana heittää välillä pilkkakirveitää siellä kirjoitetun tekstin joukossa.
Anna tilaa ajatuksille ja jos joku tuntuu mielestäsi sopimattomalta, älä tee niin omassa elämässäsi, mutta älä ole heti arvotelemassa kaikesta mistä et tykkää.
En kohdista viestiä keneenkään, mutta en myöslään itse voi hyväksyä kaikkea mitä täällä kirjoitetaan, mutta en ota nikkiä tässä hampaisiini, enhän tunne ketäään.
Palsta olisi parempi jos oppisimme olemaan suvaitsevaisempia.
Ei ole tarvetta kehua, mutta ei ole pakko alkaa syyttelemäänkään ketään. - *Kukkahame*
nikitönnä kirjoitti:
um. Onhan täällä noita vakinikillä kirjoittaviakin joilla tuntuu olevan joka avaukseen asiaa, vaikka ei ole asiaa, kuten taas tässäkin viestiketjussa, kunhan saa jotain sanoa, loukkaavaa tai ivailevaa, toista alentavaa tai muuten vain jotain kirjoittaen..
Aloitukseen noilla muutamilla viesteillä ei edes viitata, keskustelua keskustelematta, asiaa ei kyllä tuosta navetastakaan oikein löydy.
Miksi ja miksi, on turha kysyä miksi täällä pitää olla jonkun kirjoittajan niskassa kuin parturi pitkässä letissä, pois, pois, juuriaan myöten.
On tämä ikä kai sellainen, vaihdevuodet ohi ja mielihalutkin meneet, tekee mieli vain hauklata taas se suurin pala jonkun kirjoittajan sielusta, ulvoa ja valittaa kun kaikki eivät joidenkin mielestää pyysy pois, vaikka heidän mielestään pitäis.
Jos suomi24 sallii kirjoittamisen ja jopa rekkaamatta, kuinka joku/jotkut voivat vaatia vakinikkiä ja palstalta poistumista.
Ihailen hänen rohkeuttansa, joskin tiedän ettei haukuilta voi välttyä kun uskaltaa kertoa omasta raadollisuudestansa, eli ettei elämä ole aina fiilistelyä ja hienostelua, vaan siihen kuuluu sitä ihmisen elämän monimuotoisuutta jota kaikkien pitäisi ymmärtää ja olla arvostelematta kirjoittajia nikin perusteella.
Kehumatta paras. Kaikki osaavat kirjoittaa, joillakin vain on tapana heittää välillä pilkkakirveitää siellä kirjoitetun tekstin joukossa.
Anna tilaa ajatuksille ja jos joku tuntuu mielestäsi sopimattomalta, älä tee niin omassa elämässäsi, mutta älä ole heti arvotelemassa kaikesta mistä et tykkää.
En kohdista viestiä keneenkään, mutta en myöslään itse voi hyväksyä kaikkea mitä täällä kirjoitetaan, mutta en ota nikkiä tässä hampaisiini, enhän tunne ketäään.
Ei ole tarvetta kehua, mutta ei ole pakko alkaa syyttelemäänkään ketään.Nuo kaksi viimeistä lausetta inspiroi sanomaa jotain.
Suvaitsevaisuutta täällä on, mutta tietysti näitä poikkeuksia löytyy niin täältä 70n kuin muidenkin ikäryhmien kirjoittajista.
Täällä riittää yksi riivinrauta, tekstiä tulee yötä päivää ja puuta heinää kaikki.
Luulottelu ja ''tietäminen'' on kaukaa haettu hyve, ja kirjoitan kokemuksen syvällä paatoksella, kaikkia ei voi syyttää eikä useitakaan edes. - aito ullamirjami****
nikitönnä kirjoitti:
Ei ole tarvetta kehua, mutta ei ole pakko alkaa syyttelemäänkään ketään."nikitönnö " Aloitat um etkai koita olla minä - minä ullamirjami ,en usei ole ilman rekattua mutta tämä ei ole minunkirjoitukseni . se um --on jokin harhaanjohtava siinä alussa . " kuka on nikitönnä " en ainakaan minä ullamirjami
- nikitön 11
aito ullamirjami**** kirjoitti:
"nikitönnö " Aloitat um etkai koita olla minä - minä ullamirjami ,en usei ole ilman rekattua mutta tämä ei ole minunkirjoitukseni . se um --on jokin harhaanjohtava siinä alussa . " kuka on nikitönnä " en ainakaan minä ullamirjami
um.
Nikitönnä vastasi sinulle, ei edes yrittänyt olla sinä! nikitön 11 kirjoitti:
um.
Nikitönnä vastasi sinulle, ei edes yrittänyt olla sinä!Kiitos selvennyksestä -- vaikka ei se Nikitön kirjoittanut yhtään hullummin kuka sitten liekin -- kirjoitti melkein kun minä -- Mutta onneksi en sentään ominut sitä --vaikka mieli tekikin . :=)
- >>o<<
lahjoitan hyvän nimmarin joka ov vieläkin parempi kun ailasempi versio
>o - trui trui navettaan
Jahah taas tähtikirjailija työssään ja joku kun jo kertoi että hänestä päästään eroon,
paskia kanssa täällä se vaan hajuaa- Matamimimmi
Trui, trui, tule pois navetasta!
Eihän kukaan kesääikaan navetassa kuhnaa, vai oletko sen paikan vakiasukas?
- ei mimmi
äkkiä sen hameen kalsareiden päälle vetää, vai että mimmi
- Matamimimmi
Mielikuva mimmistä moottoripyörän tarakalla, pitkät miesten kalsarit ja kesämekko, ehkä poninhäntä :) Voi kunpa olisi vielä nuori vaikka viikon verran elämässään. Niin, mutta vanhanajan pärinäpoikia ei enää ole, ei lättähattuja. "Aika entinen ei koskaan enää palaa", lauloi Junnu Vainio jossain biisissään. Huoh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946