Eli mun iphonen etukamera on lakannut kokonaan toimimasta. Toinen kamera siis toimii ihan normaalisti, mutta kun yritän avata etukameran näkyy vain mustaa tai "sulkeutunut linssi". Tää ongelma on kestänyt nyt vajaa kuukauden ja aluksi ongelman alkaessa kamera toimi satunnaisesti, mutta nyt ei sitten enään ollenkaan. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa tai tietääkö kukaan mitä asialle voisi tehdä vai voiko tehdä mitään ? En kuitenkaan näin "pienen" ongelman takia huoltoon tätä haluaisi viedä.
Iphone 4 etukamera ei toimi
7
591
Vastaukset
- Samassa jamassa
Ei toimi mullakaan, ennen viime päivitystä vielä toimi..
Ilmeisesti päivitys kadotti kameran. - näin luulisin
Ootteko kokeillu tehä sellasen täysboottauksen eli painaa lukitus- ja valikkonappulaa molempia samaan aikaan pohjassa niin kauan kunnes tulee musta näyttö, pidätte edelleenkin niin kauan pohjassa että tulee applen logo näkyviin. Kokeilkaa sen käynnistyksen/boottauksen jälkeen toimiiko kamera vieläkään
- cannabiseclipse
Juu äsken kokeilin eikä vieläkään toimi..
- Kyllästynyt...
Juu ei toimi täälläkään i4 :( just otin koko phonen käyttöön uutena, eikä sekään auttanu. Ketuttaa! ongelma on ollu mulla kohta vuoden..
- ziisus.
ei haittaa vaikkei toimikaan...........aivan mahtava kännykkä
- kamera jumittaaaaaa
hei voisiko joku kokenut auttaa... ;(
iphonessani taka kamera toimii moitteettomasti, mutta kun painaa siit et se vaihtaa etukameran, niin se lagaa täysin siihen...
onko joku joka osaisi neuvfoa? - Iphone
Itse jouduin resetoimaan iphone 4s viisi kertaa päivityksen jälkeen ennen kuin etukamera aloitti toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741