Mitä saa 300eurolla?

300e tollo

Ehdotelmia 300e värkeistä?

24

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 400e

      Karannu saunalautta, köyhille ja vammaisille!


      Buahahahaaa

      • Saunalauttatonttu

        :D AJELEHTIKO 300E TOLLOJA PUURTILAN SILLAN ALLA? Vai mitä ne naarasivat?


    • tyhjätasku

      Siis,mistä sais 300 euroa.?

    • ei enään 300

      Voi hyvä helevetti tämän palstan keskustelun tasoa. Aina joku vitun 300 euroa. Tuo on jo niin koluttu juttu, Eikö täällä ole mitään rajaa näillä kommenteilla. Onko tässä enään mitään järkeä, narsca????

      • 300€ 300€ 300€

        Ottaako hermoon? Laita saunatakki,eikun lauttatakki,eikun 300€.n takki vai lautta ja pyöräytä lauttaa ja takkia ja löydä 300€ setelitollon lautalta tai takintaskusta!


    • hjdhjsjysjj

      Kuka tämä Timo oikein on miehiään?

      • Timo Timo Timo Timo

        Minä tunnen monta Timoa. Lisäksi tienvarsilla kasvaa Timoteitä. Olen käynyt myös Timolassa joskus. Kuuntelin Timo Rautiaista ja Niskalaukausta muinoin. Timo Tolkki oli myös kova. Nykyään taitaa Timo pieni huijaus olla enemmän pinnalla. Timothy Dalton oli huonoin Bondi mielestäni. Timon ja Pumba on lapsien mielestä hauska.


      • Timo Timo Timo Timo kirjoitti:

        Minä tunnen monta Timoa. Lisäksi tienvarsilla kasvaa Timoteitä. Olen käynyt myös Timolassa joskus. Kuuntelin Timo Rautiaista ja Niskalaukausta muinoin. Timo Tolkki oli myös kova. Nykyään taitaa Timo pieni huijaus olla enemmän pinnalla. Timothy Dalton oli huonoin Bondi mielestäni. Timon ja Pumba on lapsien mielestä hauska.

        Hyvä nimi


    • Anonyymi

      Bumsterilta munaa muhahaha.

      • Anonyymi

        Timo the moppitukka tulee niimpättelemään teille molot. Salilla nostan painot ja laitteet, kaikki kerralla ylös. Ajan pyörällä kelissä kuin kelissä. Arkajalat istuu autoissa. Onko huono kunto kaljaa ja tupakkaa, rapakuntoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo the moppitukka tulee niimpättelemään teille molot. Salilla nostan painot ja laitteet, kaikki kerralla ylös. Ajan pyörällä kelissä kuin kelissä. Arkajalat istuu autoissa. Onko huono kunto kaljaa ja tupakkaa, rapakuntoinen.

        Kaljaa ja tupakkaa te saatte jemmaan 300eurolla. Me muut vietämme raitista elämää. En osaa kuvitella millaista alkoholismi on,kun en ole ikinä tuntenut pakonomaista tarvetta ryypätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa ja tupakkaa te saatte jemmaan 300eurolla. Me muut vietämme raitista elämää. En osaa kuvitella millaista alkoholismi on,kun en ole ikinä tuntenut pakonomaista tarvetta ryypätä.

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.

        Viinamäen demukka taas tekstailee. IP punottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.

        Kiitos. Minustakin tuo kopteri on oksettava. Miten ilkeää kirjoitella kaikkea ja kädet vispaten kävellä ja ilmasiksi bussilla ajaa. Saikohan edunvalvonnasta joulumassia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen demukka taas tekstailee. IP punottaa.

        Käppärin sekopää siellä.


    • Anonyymi

      Annappa neuvo mitä saan 4eurolla vuoden loppuun asti??
      Ei sos.tukia.

      • Anonyymi

        Kuka Viinamäen Demukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Viinamäen Demukka

        Vai vispaa ködet. Mikäs ittelläs vispaa. Jörki. Työnnä sormet kurkkuun jos oksettaaa, eläkä täällä vikise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vispaa ködet. Mikäs ittelläs vispaa. Jörki. Työnnä sormet kurkkuun jos oksettaaa, eläkä täällä vikise.

        Tämä ipheppu jolla haisevapeppu voisi liittyä Demareihin, hakemusta vaan Viinamäen Demarille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ipheppu jolla haisevapeppu voisi liittyä Demareihin, hakemusta vaan Viinamäen Demarille

        Eiköhän niitä 300e värkkejä kaupassa perjantairuuhkassa näy, tai ainakin kuvittekevansa olevan. Ukko työntää kärryä ja lompakkoo.


    • Anonyymi

      300 euroa oli ennen 1800 markkaa ja kassaneitin kuukausi palkka alle.
      Vielä vuotena 1962 180.000 markkaa.
      Jos sinulla on tuo 300 euroa niin kannattaa käyttää pois tuohon edellä mainittuun viitaten mitä pikemmiten.
      Punavihreät syövät sen kuitenkin lähes kokonaan tai muuten haihtuu olemattomaan.

    • Anonyymi

      än

    • Anonyymi

      vp tissari

    • Anonyymi

      pedro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe