Mitä saa 300eurolla?

300e tollo

Ehdotelmia 300e värkeistä?

24

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 400e

      Karannu saunalautta, köyhille ja vammaisille!


      Buahahahaaa

      • Saunalauttatonttu

        :D AJELEHTIKO 300E TOLLOJA PUURTILAN SILLAN ALLA? Vai mitä ne naarasivat?


    • tyhjätasku

      Siis,mistä sais 300 euroa.?

    • ei enään 300

      Voi hyvä helevetti tämän palstan keskustelun tasoa. Aina joku vitun 300 euroa. Tuo on jo niin koluttu juttu, Eikö täällä ole mitään rajaa näillä kommenteilla. Onko tässä enään mitään järkeä, narsca????

      • 300€ 300€ 300€

        Ottaako hermoon? Laita saunatakki,eikun lauttatakki,eikun 300€.n takki vai lautta ja pyöräytä lauttaa ja takkia ja löydä 300€ setelitollon lautalta tai takintaskusta!


    • hjdhjsjysjj

      Kuka tämä Timo oikein on miehiään?

      • Timo Timo Timo Timo

        Minä tunnen monta Timoa. Lisäksi tienvarsilla kasvaa Timoteitä. Olen käynyt myös Timolassa joskus. Kuuntelin Timo Rautiaista ja Niskalaukausta muinoin. Timo Tolkki oli myös kova. Nykyään taitaa Timo pieni huijaus olla enemmän pinnalla. Timothy Dalton oli huonoin Bondi mielestäni. Timon ja Pumba on lapsien mielestä hauska.


      • Timo Timo Timo Timo kirjoitti:

        Minä tunnen monta Timoa. Lisäksi tienvarsilla kasvaa Timoteitä. Olen käynyt myös Timolassa joskus. Kuuntelin Timo Rautiaista ja Niskalaukausta muinoin. Timo Tolkki oli myös kova. Nykyään taitaa Timo pieni huijaus olla enemmän pinnalla. Timothy Dalton oli huonoin Bondi mielestäni. Timon ja Pumba on lapsien mielestä hauska.

        Hyvä nimi


    • Anonyymi

      Bumsterilta munaa muhahaha.

      • Anonyymi

        Timo the moppitukka tulee niimpättelemään teille molot. Salilla nostan painot ja laitteet, kaikki kerralla ylös. Ajan pyörällä kelissä kuin kelissä. Arkajalat istuu autoissa. Onko huono kunto kaljaa ja tupakkaa, rapakuntoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo the moppitukka tulee niimpättelemään teille molot. Salilla nostan painot ja laitteet, kaikki kerralla ylös. Ajan pyörällä kelissä kuin kelissä. Arkajalat istuu autoissa. Onko huono kunto kaljaa ja tupakkaa, rapakuntoinen.

        Kaljaa ja tupakkaa te saatte jemmaan 300eurolla. Me muut vietämme raitista elämää. En osaa kuvitella millaista alkoholismi on,kun en ole ikinä tuntenut pakonomaista tarvetta ryypätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa ja tupakkaa te saatte jemmaan 300eurolla. Me muut vietämme raitista elämää. En osaa kuvitella millaista alkoholismi on,kun en ole ikinä tuntenut pakonomaista tarvetta ryypätä.

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.

        Viinamäen demukka taas tekstailee. IP punottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.

        Kiitos. Minustakin tuo kopteri on oksettava. Miten ilkeää kirjoitella kaikkea ja kädet vispaten kävellä ja ilmasiksi bussilla ajaa. Saikohan edunvalvonnasta joulumassia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinamäen demukka taas tekstailee. IP punottaa.

        Käppärin sekopää siellä.


    • Anonyymi

      Annappa neuvo mitä saan 4eurolla vuoden loppuun asti??
      Ei sos.tukia.

      • Anonyymi

        Kuka Viinamäen Demukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka Viinamäen Demukka

        Vai vispaa ködet. Mikäs ittelläs vispaa. Jörki. Työnnä sormet kurkkuun jos oksettaaa, eläkä täällä vikise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vispaa ködet. Mikäs ittelläs vispaa. Jörki. Työnnä sormet kurkkuun jos oksettaaa, eläkä täällä vikise.

        Tämä ipheppu jolla haisevapeppu voisi liittyä Demareihin, hakemusta vaan Viinamäen Demarille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ipheppu jolla haisevapeppu voisi liittyä Demareihin, hakemusta vaan Viinamäen Demarille

        Eiköhän niitä 300e värkkejä kaupassa perjantairuuhkassa näy, tai ainakin kuvittekevansa olevan. Ukko työntää kärryä ja lompakkoo.


    • Anonyymi

      300 euroa oli ennen 1800 markkaa ja kassaneitin kuukausi palkka alle.
      Vielä vuotena 1962 180.000 markkaa.
      Jos sinulla on tuo 300 euroa niin kannattaa käyttää pois tuohon edellä mainittuun viitaten mitä pikemmiten.
      Punavihreät syövät sen kuitenkin lähes kokonaan tai muuten haihtuu olemattomaan.

    • Anonyymi

      än

    • Anonyymi

      vp tissari

    • Anonyymi

      pedro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe