Ehdotelmia 300e värkeistä?
Mitä saa 300eurolla?
300e tollo
24244
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 24
Vanhimmat
Karannu saunalautta, köyhille ja vammaisille!
Buahahahaaa
:D AJELEHTIKO 300E TOLLOJA PUURTILAN SILLAN ALLA? Vai mitä ne naarasivat?
Siis,mistä sais 300 euroa.?
Voi hyvä helevetti tämän palstan keskustelun tasoa. Aina joku vitun 300 euroa. Tuo on jo niin koluttu juttu, Eikö täällä ole mitään rajaa näillä kommenteilla. Onko tässä enään mitään järkeä, narsca????
Ottaako hermoon? Laita saunatakki,eikun lauttatakki,eikun 300€.n takki vai lautta ja pyöräytä lauttaa ja takkia ja löydä 300€ setelitollon lautalta tai takintaskusta!
Kuka tämä Timo oikein on miehiään?
Minä tunnen monta Timoa. Lisäksi tienvarsilla kasvaa Timoteitä. Olen käynyt myös Timolassa joskus. Kuuntelin Timo Rautiaista ja Niskalaukausta muinoin. Timo Tolkki oli myös kova. Nykyään taitaa Timo pieni huijaus olla enemmän pinnalla. Timothy Dalton oli huonoin Bondi mielestäni. Timon ja Pumba on lapsien mielestä hauska.
Hyvä nimi
Bumsterilta munaa muhahaha.
Timo the moppitukka tulee niimpättelemään teille molot. Salilla nostan painot ja laitteet, kaikki kerralla ylös. Ajan pyörällä kelissä kuin kelissä. Arkajalat istuu autoissa. Onko huono kunto kaljaa ja tupakkaa, rapakuntoinen.
Kaljaa ja tupakkaa te saatte jemmaan 300eurolla. Me muut vietämme raitista elämää. En osaa kuvitella millaista alkoholismi on,kun en ole ikinä tuntenut pakonomaista tarvetta ryypätä.
Kaikköa pasköö myös köpteri sinule ,pöskin tyyppi ikinö, toivottavasti kaikki jakamasi pöska kaatuu niskaasi. Kaikille muille oikein Hyvää Joulua.
Viinamäen demukka taas tekstailee. IP punottaa.
Kiitos. Minustakin tuo kopteri on oksettava. Miten ilkeää kirjoitella kaikkea ja kädet vispaten kävellä ja ilmasiksi bussilla ajaa. Saikohan edunvalvonnasta joulumassia.
Käppärin sekopää siellä.
Annappa neuvo mitä saan 4eurolla vuoden loppuun asti??
Ei sos.tukia.
Kuka Viinamäen Demukka
Vai vispaa ködet. Mikäs ittelläs vispaa. Jörki. Työnnä sormet kurkkuun jos oksettaaa, eläkä täällä vikise.
Tämä ipheppu jolla haisevapeppu voisi liittyä Demareihin, hakemusta vaan Viinamäen Demarille
Eiköhän niitä 300e värkkejä kaupassa perjantairuuhkassa näy, tai ainakin kuvittekevansa olevan. Ukko työntää kärryä ja lompakkoo.
300 euroa oli ennen 1800 markkaa ja kassaneitin kuukausi palkka alle.
Vielä vuotena 1962 180.000 markkaa.
Jos sinulla on tuo 300 euroa niin kannattaa käyttää pois tuohon edellä mainittuun viitaten mitä pikemmiten.
Punavihreät syövät sen kuitenkin lähes kokonaan tai muuten haihtuu olemattomaan.
än
vp tissari
pedro