Eli piilolinssien ensisovitus on minulla ollut vähän yli viikkoa sitten ja tiedossa on siis muutaman päivän päästä piilolinssikontrolli/jälkitarkastus, miksi sitä nyt kutsutaankaan.
Haluaisin tietää miten siihen pitää valmistautua. Pitääkö sinne mennä piilolinssit silmillä vai ilman? Pitääkö piilolinssejä ottaa siellä pois/laittaa päähän? Ja yli päätään mitä kaikkea optikko tarkastaa ja tekee minulle!? Kaikki muukin ylimääräinen tieto on enemmänkin kuin tervetullutta.
Kertokaa piilolinssi kontrollista!
piilaripoika
3
331
Vastaukset
- kokemusta on
Menin sinne piilarit silmissä ja optikko tarkasti silmäni sillä laitteella. Ei tarvinnut ottaa piilareita pois silmistä.
Ei muuta. - oikea osoite
Muistaakseni piti pitää niitä piilolaseja sinä päivänä jo muutama tunti ennen kontrollia. Kannattaa soittaa sinne optikkoliikkeeseen, niin saat ´varmasti oikeaa tietoa.
Lähinnä siinä tarkastetaan, että se valittu linssi sopii sinun silmääsi (ei liiku liikaa eikä jämähdä paikoilleen), ei aiheuta haavaumia jne ja että näet niillä linsseillä, kunten pitäisikin. - piilaripoika
kiitoksii vastauksista :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179