On kolme tarjousta uusita ja näistä valitsen jonkun huomenna: Kia Picanto 1,2 CVVT, Polo Comfortline Bluemotion 12 TSI ja Skoda Fabia 1,2 TSI
Tosi vaikeeta, ajan vähän ja useimmiten yksin pieniä matkoja. Nyt on ollut 9 vuotta Polo Firstline 1,2 jonka eilen möin reaalihintaan. Olen täti-ihminen ja ajelen maaseutuajoa kaupoilla, uimahalleissa, tansseissa, elokuvissa ym. Haluaisin pitää samaa taas useita vuosia.
Minkä merkin ottaisitte?
7
182
Vastaukset
- entententen
siirrän tämän kysymyksen yleisempään osastoon: autot ja liikenne
- entententen
siis palstalle automerkit ja auton ostaminen
- Sorrettu
En mitään,vaan Volvon
- entententen
On ollut volvo, kurni bensaa niin että vähäiselläkin ajolla tuli kalliiksi. Lasi repsahteli alas. Ja on kyllä sitten ihan eri hintaluokan auto. Nyt puhun alle 20 000 maksavista.
- varmasti1
Jos et ymmärrä autoista mitään, niin VW on hyvä valinta. Se ei tarjoa mitään erikoista, eikä tule suurta vahinkoa kun sen ajaa romuksi. Luotettavuutta se ei tarjoa, mutta tylsyyttä sitäkin enemmän.
- entententen
Polossa oli vikoja aikalailla. Ensin meni ilmastointi, takuu korvasi uuden, minä maksoin työt. Hävytöntä! Sitten katkesi pyörän akseli (?), sen maksoin itse, sitten kaiuttimet rätisi niin ettei radio kuulunut, laitatin uudet. Moottorivalo paloi kahteen kertaan, venttiileitä vaihdettiin ja minä maksoin. Jotakin muutakin oli, mihin ei sanamuistini riitä ja minä maksoin. Oli huono yksikö. Ainakin yhden tuttavan samanlaisessa mallissa taas ei ole ollut mitään vikaa. On tässä päästään pyörällä.
- filetso
osta fillari,on halvin pitää!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k16310605Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t887491Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?1067377Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37346Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t227321Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit427269Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1136677Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv296506Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885733Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?485515