Hei, olen potenut päänsärkyjä niin kauan kuin jaksan muistaa ainakin yli 10-vuotta. Lääkärit ovat olleet aina sitä mieltä että johtuu tietokoneella olosta tai etten käytä silmälaseja, olen sanonut heille miljoona kertaa ettei se johdu siitä. Päänsärkyni ovat välillä todella voimmakkaita ja on vaikea olla missään asennossa (päänsärkylääkkeet ei auta, tulee pahoinvointia, makuuasennossa päänsärky pahenee, arastelen ääntä ja valoa). Olen 2 kertaa nähnyt pelkkää sahalaitasta kuvioo, silloin minulla oli elämäni pahimmat päänsäryt ja meinasin oksentaa molemmilla kerroilla. En ole nyt kärsinyt pään särystä viikkoon, vaikka poden päänsärkyä keskimäärin 2-3 kertaa viikossa (tai siis tämä 2-3 kertaa viikossa tapahtuu aina kun on kylmemmät kelit tai talvi). Onko migreeni vai olisiko jotain muuta? Tavalliset päänsäryt kestän kuin mies vaikka heiluminen pahentaa päänsärkyä (Särkylääkkeet eivät auta silloin kun päänsärky on pahimmillaan, siksi olen pyrkinyt napsimaan aina päänsärky lääkkeen kun tunnen että päänsärky on tulossa). Kiitos etukäteen vastauksistanne.
Onko minulla MIGREENI?
aivanvarmastion
1
154
Vastaukset
- yksit tai pommita
Oletko käynyt neurologilla? Jos monta terveyskeskuslääkäriä on tuota mieltä, niin menisin yksityisesti neurologille. Ehkä sieltä löytyisi vastaus, mikä sinulla on.
Toinen mahdollisuus on se, että aina huiman päänsäryn aikaan taij jälkeen menet terveyskeskukseen. Ehkä ne sitten alkavat tutkia.
Kuvauksesi perusteella ensimmäinen veikkaus on kyllä migreeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144370
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262610Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062255Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341890- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291572Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204