Nimittäin ylensyömisen ja oksentaminen. Helpommin sanottu kuin tehty mutta tänään sattui jotakin mikä pelästytti niin paljon. Oon usein miettinyt, että oksentamisella/mahan täyteen ahtamisella tuskin on hyviä vaikutuksia. No, olin taas syönyt vatsan aivan täyteen kun mieletön varsakipu, ei normaali kipu vaan vatsan väänteleminen/kramppaaminen alkoi :( tunti mennyt ja vähän helpottanut mutta aivan järkyttävän outoa..ihan kuin mahassa olisi iso suonenveto..ihan vaan mun kokemuksen halusin jakaa. Pistää kyllä miettimään ja ei todellakaan tee mieli jatkaa ylensyömis/oksentamis noidankehää. En edes halua tietää mitä hampailla kuuluu..
Nyt loppui
3
148
Vastaukset
- Hopethatitsomedayends
Hui miten voi olla edes mahdollista, mulle kävi tänään ihan sama juttu!!! Oon itkenyt hampaitani (kiille ihan mennyt) ja turvonnutta mahaani kun en krampeilta todellakaan pystynyt niitä järkyttäviä kasoja ruokaa oksentamaan. En ees uskalla kuvitella kuinka paljon lihon
Ahdistaa niin vitusti... Ja äsken söin vielä lisää enkä ees uskalla yrittää oksentamista.
Tää loppuu nyt.- veteraani
Hyvä! Nyt lujina!!! Kerron pelotteluna yhden mukavan jutun mitä mulle tapahtui. Oksensin rajusti,joku paikka nuljahti,nukahdin sitä ihmeemmin miettimättä. Aamulla sydän hakkas aivan outoja,otti henkeen ja niin raivokas kipu kyljessä etten meinannut päästä ylös. Paniikissa sairaalaan röntgeniin,kylkiluussa kohtuullinen hiusmurtuma pumpun kohdalla. Kyllä se herätti. :/
- hijohei&hopsiskopsis
varsakipu? Mimmonen hevosenalku putkahti maailmaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768