Nimittäin ylensyömisen ja oksentaminen. Helpommin sanottu kuin tehty mutta tänään sattui jotakin mikä pelästytti niin paljon. Oon usein miettinyt, että oksentamisella/mahan täyteen ahtamisella tuskin on hyviä vaikutuksia. No, olin taas syönyt vatsan aivan täyteen kun mieletön varsakipu, ei normaali kipu vaan vatsan väänteleminen/kramppaaminen alkoi :( tunti mennyt ja vähän helpottanut mutta aivan järkyttävän outoa..ihan kuin mahassa olisi iso suonenveto..ihan vaan mun kokemuksen halusin jakaa. Pistää kyllä miettimään ja ei todellakaan tee mieli jatkaa ylensyömis/oksentamis noidankehää. En edes halua tietää mitä hampailla kuuluu..
Nyt loppui
3
173
Vastaukset
- Hopethatitsomedayends
Hui miten voi olla edes mahdollista, mulle kävi tänään ihan sama juttu!!! Oon itkenyt hampaitani (kiille ihan mennyt) ja turvonnutta mahaani kun en krampeilta todellakaan pystynyt niitä järkyttäviä kasoja ruokaa oksentamaan. En ees uskalla kuvitella kuinka paljon lihon
Ahdistaa niin vitusti... Ja äsken söin vielä lisää enkä ees uskalla yrittää oksentamista.
Tää loppuu nyt.- veteraani
Hyvä! Nyt lujina!!! Kerron pelotteluna yhden mukavan jutun mitä mulle tapahtui. Oksensin rajusti,joku paikka nuljahti,nukahdin sitä ihmeemmin miettimättä. Aamulla sydän hakkas aivan outoja,otti henkeen ja niin raivokas kipu kyljessä etten meinannut päästä ylös. Paniikissa sairaalaan röntgeniin,kylkiluussa kohtuullinen hiusmurtuma pumpun kohdalla. Kyllä se herätti. :/
- hijohei&hopsiskopsis
varsakipu? Mimmonen hevosenalku putkahti maailmaan? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844