Lapseni masturboi!

46-v Äiti

Lapseni, (11v tyttö) löysi minun seksilelut ja kerran tulin aikaisemmin töistä niin kuulin voihkintaa hänen huoneestaan, kun menin katsomaan paikkaa missä säilytän seksilelujani ne olivat hieman eri paikassa. Pitäisikö minun huomauttaa esim. että tuo ei ole sopivaa tuon ikäiselle vai antaa kotiarestia vai tietokone kieltoa?

6

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisnäkökulmaa

      Älä nyt ainakaan huomauttele tai mitään arestia anna! Masturbointi on normaali asia ja on ihan ok, että tuon ikäinen tyttö sitä jo tekee. Sun seksilelut voisit siirtää johonkin toiseen jemmaan, mun mielestä seksilelut on vähän kuin hammasharja: se on henk. koht. eikä sitä "lainailla" muille.

    • hän nolostuu

      Masturbointia ei voi kieltää? Pillu on hänen niin tehköön sillä mitä huvittaa.

      Äläkä kerro hänelle että tiedät asiasta. Hän vain nolostuu.

      t: 11v tyttö

      • vanha ämmä jo

        ärsyttääkö ketää muuta toi vitu lifemocker ? mua ainaki ******** se ku se tulee tänne pätee muka nii viisaana *****. vois painua sinne aikusten palstoille täält nuorten palstoilta tai vaikka suoraa helevettii. mä lopetan oikeesti nyt tän suomi24 käyttämisen JA IHAN VAAN SEN ***** LIFEMOCKERIN TAKIA JOKA ON IHAN VITU ÄRSYTTÄVÄ *****.


    • äiti myös

      Mikä ei ole sopivaa "tuon ikäiselle"? Seksuaalisuutensa löytäminen on normaalia juurikin tuossa iässä. Sen toteuttaminen toisen ihmisen kanssa on jo toinen asia, jossa täytyy olla riittävän vanha ymmärtämään myös vastuu ja seuraukset. Mutta omaan muuttuneeseen kehoonsa tutustuminen itsekseen on ei ole haitallista, pikemminkin päinvastoin.

      Mitä itse ajattelet saavuttavasi arestilla tai tietokonekiellolla? Lopettamaan lelujesi käytön vai "siirtämään" seksuaalisen heräämisen myöhemmäksi? Rankaisemalla et saavuta kumpaakaan, ellet saa lasta häpeämään syvästi nautinnon tuntemista. Se taas voi vahingoittaa hänen tulevaa seksielämäänsä jopa loppuiäksi. Laita lelusi lukkojen taakse ja puhu aiheesta lapsesi kanssa. Jos puhuminen on liian hankalaa, hanki hyvä aihetta käsittelevä kirja/esite/nettisaitti yms. ja jätä se lapsen nähtäväksi. Älä mainitse tietäväsi hänen harrastuksistaan. Se on hänen yksityisasiansa, aivan kuten se on sitä sinullekin.

    • takaisintodellisuuteen

      Lapsesi on todennäköisesti masturboinut jo kauan. Lapset voivat aloittaa masturboinnin jo ennen 3 ikävuotta.

    • liiplaap

      Minäkin aloitin masturboimisen n 8 vuotiaana. Mutta sinuna piilottaisin kyllä seksilelut, nehän ovat sinun henkilökohtaisia. Minusta olisi ollut todella noloa jos äitini olisi puhunut minulle masturboimisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe