Negativen tulevaisuus???

On ollut tavallaan surullista huomata että Jonne Aaronin sooloura on potkaissut mukavasti liikkeelle. Mies on ottanut totaalisen pesäeron rokki meininkiin ja lähtenyt kulkemaan Yön viitoittamaa helppoa tietä kohti kesälavojen rahasampoa.

Missä on se omantien kulkija joka Negativen kanssa teki hienoja levyjä ja upeita keikkoja? Rahan himoko laittoi hyvän bändin naftaliiniin?

Miten nyt pärjäävät Negativen muut muusikot kun keikkoja ei ole?
Aikamoinen kusautus oli tämä Jonne Aaronin soolo viritys Negatin uskollisia muusikoita ja faneja kohtaan.

8

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjup

      Onko tuo sooloura sitten rahasampo? Negativehan teki keikkoja ulkomaillakin, luulis että sieltä on saanu ihan hyvät vyffet.

      Kysymysmerkki on, mitä muut ovat sitten tehneet tai mitä tulevat tekemään.

    • aaron8

      Sääliksi käy Negativen pelimanneja. Pelimannit luulivat että nyt aletaan tekemään uutta levyä mutta Aaronilla nousi vain elämää kusi päähän ja mies päätti ottaa itse hillot päältä ja muut poijjaat saivat marssia kelan luukulle.

    • moromoromoromoro

      Ainaki Jay opiskelee..

      Mutta Jonnehan on sanonu et NGT on elämän projekti ja se on muutenki halunnu tehdä sen soolo juttunsa et sit ku taas on luovuutta niin negativekinn alkaa levyy tekee, niin ainaki oon ymmärtäny. :)

    • morjeeeeeens

      Kai nyt jokainen saa välillä pitää taukoja? Ite ainaki uskon että tauko tekee Negativelle vaa hyvää

    • kariperä

      tauko ei tee hyvää kuin aaronin lompakolle.
      mitä järkeä on pitää näin hyvää yhtyettä tauolla sen takia että aaron saa soittaa paskoja suomalaisia tangojaan kyläjuhlilla?
      ahneus on paskamainen tauti ja se on lopettanut monta hyvää rokkibändiä maailman sivu.

    • aaronit teki oharit

      AAroni on joka lehdessä nyt. Tuskin palaa Negativea tekemään paskalla liksalla.
      Paskamainen temppu silti Negativen muille jäsenille.Osoittaa mite omahyväinen tämä aaroni on.Raha vain mielessä ja torttu.

    • negative4ever

      Joo alottajaki oot ihan tosifani....

      Mun mielestä Jonne Aaronin (

      • negati

        laita mulle mailia negative4ever.

        ois nasta jutella negativesta kun tuntuu et kaikki on unohtanut bändin ja puhuvat vain jonnesta.

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe