Negativen tulevaisuus???

On ollut tavallaan surullista huomata että Jonne Aaronin sooloura on potkaissut mukavasti liikkeelle. Mies on ottanut totaalisen pesäeron rokki meininkiin ja lähtenyt kulkemaan Yön viitoittamaa helppoa tietä kohti kesälavojen rahasampoa.

Missä on se omantien kulkija joka Negativen kanssa teki hienoja levyjä ja upeita keikkoja? Rahan himoko laittoi hyvän bändin naftaliiniin?

Miten nyt pärjäävät Negativen muut muusikot kun keikkoja ei ole?
Aikamoinen kusautus oli tämä Jonne Aaronin soolo viritys Negatin uskollisia muusikoita ja faneja kohtaan.

8

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjup

Onko tuo sooloura sitten rahasampo? Negativehan teki keikkoja ulkomaillakin, luulis että sieltä on saanu ihan hyvät vyffet.

Kysymysmerkki on, mitä muut ovat sitten tehneet tai mitä tulevat tekemään.

• aaron8

Sääliksi käy Negativen pelimanneja. Pelimannit luulivat että nyt aletaan tekemään uutta levyä mutta Aaronilla nousi vain elämää kusi päähän ja mies päätti ottaa itse hillot päältä ja muut poijjaat saivat marssia kelan luukulle.

• moromoromoromoro

Ainaki Jay opiskelee..

Mutta Jonnehan on sanonu et NGT on elämän projekti ja se on muutenki halunnu tehdä sen soolo juttunsa et sit ku taas on luovuutta niin negativekinn alkaa levyy tekee, niin ainaki oon ymmärtäny. :)

• morjeeeeeens

Kai nyt jokainen saa välillä pitää taukoja? Ite ainaki uskon että tauko tekee Negativelle vaa hyvää

• kariperä

tauko ei tee hyvää kuin aaronin lompakolle.
      mitä järkeä on pitää näin hyvää yhtyettä tauolla sen takia että aaron saa soittaa paskoja suomalaisia tangojaan kyläjuhlilla?
      ahneus on paskamainen tauti ja se on lopettanut monta hyvää rokkibändiä maailman sivu.

• aaronit teki oharit

AAroni on joka lehdessä nyt. Tuskin palaa Negativea tekemään paskalla liksalla.
      Paskamainen temppu silti Negativen muille jäsenille.Osoittaa mite omahyväinen tämä aaroni on.Raha vain mielessä ja torttu.

• negative4ever

Joo alottajaki oot ihan tosifani....

Mun mielestä Jonne Aaronin (

• negati

laita mulle mailia negative4ever.

ois nasta jutella negativesta kun tuntuu et kaikki on unohtanut bändin ja puhuvat vain jonnesta.

[email protected]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 151
      3871
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      88
      3282
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      86
      2668
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      259
      2442
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2256
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      99
      1905
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      999
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      988
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      869
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      820
    Aihe