Hahaa, Sipoossa taas normimeininki:
http://m.metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/espoolainen_ja_helsinkilainen_tappelivat_merivartiosto/
"Merivartiosto rauhoitti tappelun Kaunissaaressa"
5
486
Vastaukset
- paini piristääveljii
Normitoimintaa, kun Lespoo ja Hellsinki kohtaavat.
- Vartijat laitureille
Olispa tullut korppooströmmillekin 7.7, missä HSK:n sikaosato meiskasi koko yön valvottaen laiturin muita 30 venettä.
- ällitälli
Jos on jotain todellista valittamisen aihetta, niin tulevat kyllä kun soittaa.
Luonnonsatamista voi löytää hiljaisuutta. Palvelusatamista ei kannata sitä etsiä. - marikka III
ällitälli kirjoitti:
Jos on jotain todellista valittamisen aihetta, niin tulevat kyllä kun soittaa.
Luonnonsatamista voi löytää hiljaisuutta. Palvelusatamista ei kannata sitä etsiä.Väittäisin kyllä, että palvelusatamissa ollaan hiljaa ja sitä voi satamamaksua vastaan vaatia. Olisitte soittanut poliisin, niin ei tarvitse täällä palstoilla narista.
Toisaalta vastuu hiljaisuudesta on kyllä sataman ylläpitäjällä. Monessa satamassa otetaan kyllä rahat pois, mutta illalla 10 jälkeen ei mitään palvelua saati järjestyksenpitäjää näy paikalla.
- Reino-fani
Pitäähän sitä suutaan huuhdella kun joka aamu herätessä tuntuu että kissa olis sinne pizzinyt. Juhannuksenahan siellä viuhui puukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273523- 412359
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352188Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71947Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381399
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451165- 131149