Mies ei halua seksiä kuukautisten aikaan

Menkkaneito

Mulla meni eilen niin hermot, että pakko avautua täällä jos vähän helpottaisi.

Ollaan oltu miehen kanssa kolme vuotta yhdessä, josta kaksi avoliitossa. Mies on alusta asti ollut nihkeänä kuukautisten suhteen, muuten kaikki rullaa hyvin. Paljaaseen alapäähän mies ei haluaisi koskea ollenkaan kuukautisten aikaan. Se sopii minulle hyvin, koska en itsekään haluaisi esim. sormettaa kuukautisten aikana. Mutta mutta... Mies ei halua edes seksiä kuukautisten aikaan, vaikka käytämme silloin aina kortsua. Muutenkaan minulla ei ole edes runsaat kuukautiset, vaan vuoto on itseasiassa todella vähäistä, eikä kortsuun yleensä edes tule verta tai mitään.

Tämä mieheni seksihaluttomuus minun kuukautisteni aikana ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö minun tarvitsisi tyydyttää kuitenkin mieheni tarpeet!! Eli siis AINA suihinotto kuukautisten aikaan, vaikka itsekin haluaisin tyydytystä...

Eilen mulla siis meni hermot, kun katsottiin illalla leffaa ja ehdotin josko mentäisiin petipuuhiin leffan jälkeen. Tästäkös mies innostui ja leffan jälkeen kävin normaalisti alapesulla, kuten aina ennen seksiä. Jo makkarin ovella mies alkoi kyselemään, miksi otin pikkuhousut pois ja miksi kävin alapesulla. Kysyin sitten, että eikös meillä pitänytkään olla seksiä, niin mies naurahti, että kuka seksistä on puhunut ja sanoi odottavansa suihinottoa. Olin aivan tyrmistynyt, vaikka tiesinkin mieheni suhtautumisen kuukautisiin. Otin kuitenkin suihin ja loppuillan olinkin hyvin, hyvin hiljaista naista. Mies ei kuitenkaan joko ollenkaan huomannut sitä, tai ei vain halunnut huomata.

Olen puhunut tästä miehelleni monta kertaa ja monesti myös kieltäytynyt tuosta suihinotosta vedoten siihen, etten itse saa mitään. Mies laukeaa seksissä muutenkin joka ikinen kerta, mutta minä en läheskään, eli se on jo siinäkin mielessä epäreilua. Olen kysynyt mieheltäni, miltä hänestä tuntuisi jos hänellä tekisi kauheasti mieli seksiä ja minä vaatisin häntä vain tyydyttämään minut. Ja hän itse ei saisi mitään. Sanoi, ettei semmoiseen suostuisi ikinä ja vielä perään, että tämä tilanne on kuitenkin ihan eri asia, koska minulla on kuukautiset ja silloin ei VOI olla seksiä. Silti meillä on joskus harvoin seksiä ollut kuukautisteni aikaan, niin miten niin ei VOI olla seksiä?!

Olen kerran tehnyt niinkin, että jätin suihinoton kesken ja annoin miehen "tuntea" miltä se tuntuu, kun seksi yhtäkkiä vain loppuu, vaikka ei itse ole vielä lauennut. Mies aneli jatkamaan ja lopulta runkkasi itse itsensä loppuun, kun en enää suostunut. Myöhemmin sitten keskusteltiin, että sellaista se on minulla yleensä, kun mies laukeaa seksissä paljon nopeammin ja en sitten itse ehdi saada sitä tyydytystä. Kohdallani seksi ikäänkuin "loppuu kesken kaiken".

Mutta pääasia tässä kuitenkin oli tämä kuukautisasia. Pitäisikö alkaa totaalikieltäytyminen tuosta suihinotosta vai mitä, että mies ymmärtäisi, että minäkin TARVITSEN sitä tyydytystä ihan yhtä paljon, kuin hänkin.

50

3285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm1967

      Oletko kysynyt perimmäistä syytä mikä niissä menkoissas niin kamalaa on? Ehkä asiaa pitäisi pohtia sen kautta miten mies kokee nuo kuukautiset niin kamaliksi ettei voi seksiä harrastaa. Ei sen puoleen en minäkään verileikeistä pidä, pelkkä veren haju etoo eikä se alapää tuoksu moonisten aikana muutenkaan niin ruusulle vaikka sitä kuinka pesis :) Mutta jos vuoto on olematonta niin sopivassa asennossahan sitä ei edes huomaa tuleeko sieltä tippa vai ei. Ongelma lienee miehen korvien välissä joten selvitelkää sitä. Ja mun mielestä voit käyttää totaalikieltäytymistä tässä tapauksessa vaikka sanotaan ettei seksiä saisi aseena käyttää, ainakin siihen asti että saatte asian ytimen elikkä tämän mooniskammon syyn selville.

    • jsjj

      Vitun ällöö panna kuukautisten aikana. En minäkään haluaisi enkä teksi sitä ikinä.

    • symppaan ap

      Minunkin mieheni kieltäytyy seksistä -get this -kaksi viikkoa kuukautisten alkamisesta. Tämä raastaa välejämme todella ja saa minut tuntemaan itseni inhottavaksi ja vastenmieliseksi. Olen myöskin ottanut häneltä suihin menkkojen aikaan ja loppuun asti, mutta nyt olen päättänyt, etten enää tee sitä koskaan. Saa olla ilman sitten, kuten minäkin joudun olemaan, vastavuoroisuus tästä lähtien siinäkin!

    • jadette

      Huhhuh!
      Mies käyttää kuukautisiasi vain TEKOSYYNÄ voidakseen vaatia sinua tekemään noita temppuja hänelle, joihin et muuten suostuisi.

      Mies alistaa sinua aika kierolla tavalla, etkö huomaa?

      Sinulla on lupa kieltäytyä sellaisesta, johon tunnet vastenmielisyyttä. Ihan oikeasti ja nimenomaan seksissä, joka on herkkä ja haavoittuva alue ihmisellä.

      Jos tottelet miestä lammasmaisesti, niin hän ei kunnioita sinua.

      Mies varmasti nöksähtää, suuttuu, painostaa ja käkättää, kun kieltäydyt tempuista. MUTTA hän myös oppii kunnioittamaan sinua, kun pidät oman pääsi asiassa.
      Miehelle ei pidä antaa liikaa sitä tunnetta, että nainen on varma ja helppo nakki. Mies on metsästäjä ja "saalis" jonka saaminen ei ole varmaa, kiinnostaa enemmän.
      Kaikkiin miehiin tämä ei päde, mutta sinun miehesi vaikuttaa metsästäjä tyypiltä.
      ELI pidä mies pienessä epävarmuuden ja odotuksen tilassa, niin hän on nöyrempi sinua kohtaan.
      Ihminen arvostaa enemmän sellaista, jonka saamiseen on joutunut näkemään vaivaa, jota joutuu odottamaan ja joka maksaa.

      Älä ole liian "halpa", anna miehen odottaa, äläkä ole liian helppo tapaus.
      Eli lopeta suuseksi, pidä itse se tauko kuukautisten aikana.

      Muutaman päivän seksipaasto ei tee pahaa muutenkaan. Siihen ei kuole.
      Ja aina tyydyttymiseen ei tarvita kahta.

    • just_joo_taas

      Kyllä minä tuossa tilanteessa olisin ollut ottamatta suihin. Tökeröä käytöstä! Eihän hänellä tietenkään enää ollut mitään hätää, kun kuitenkin otit suihin. Hänhän sai mitä halusi, vähät sinun toiveistaisi, sehän tuossa on päivänselvää! Ei sinua sitten enää tarvinnut huomioida. Varmasti huomasi, että olit tilanteeseen tyytymätön, mutta hittoako se häntä enää kiinnosti. Vai että oikein naurahti, että odottaa suihinottoa! Voi jumaliste, mun puolesta olis si saanukki jäädä oottamaa.

      Ja jos toinen ei toistuvista sanomisista huolimatta tajua mitään,eikä ole valmis parantamaan seksielämäänne, niin kyllä loppuisi suihinotot kun seinään. Kyllä seksin täytyisi miellyttää molempia, ei vain miestä! Ihan kiukku nousi, kun luin tekstisi.

      En kyllä tekisi hänelle mitään menkkojen aikana, jos sinäkään et mitään saa. Jos kerran muutenkin seksi on noin yksipuoleista, eikä toisella ole mitään kiinnostusta hoidella tilannetta niin ,että sinäkin saisit tyydytyksen, niin älä tee sinäkään. Se on sitten molemmilla menkkojen aikaan kuiva kausi. PISTE.

    • suihku

      Meillä mies kyllä panee mutta vain Suihkussa seinää vasten, siitä saa nimittäin kätevästi mulkun suoraan suihkun alle pesulle ; ) klitorista hieroo mutta sormiaan sisälleni ei enää laita.. laittoi joskus kuivalla maalla sormensa sisälle mutta järkyttyi siitä hajusta niin pahasti että ei enää...... samaten olin joskus kuivalla maalla hänen päällään ja pillustani roikkui verihyytymä ja mies tietenkin tämän näki :D tämä episodi taisi olla se mikä meidät sitten suihkutilaan vei... mutta voinko syyttääkkään.. heh.

    • mä vaan

      Mun miestäni ei erityisemmin kiehdo seksi kuukautisten aikana ja ymmärrän sen. Mutta en rupeaisi siitä syystä suihinkaan ottamaan, koska olisi aika valjua tyydyttää toinen, kiihottua itse ja jäädä ilman. Suihinottoko ei ole seksiä? Vedä omat rajasi.

    • Menkkaneito

      Olen keskustellut tästä asiasta monen monta kertaa miehen kanssa ja hän vain sanoo syyksi, ettei tykkää kuukautisista ja häntä ällöttää ja inhottaa se veri. Ymmärrän sen ihan täysin, koska hän on mies. Ei hänellä ole kuukautisia, joten eivät ne ole hänelle myöskään normaali asia. MUTTA olettaisin kuitenkin, että ne tässä kolmen vuoden aikana ovat tulleet kuitenkin jotenkuten tutuiksi. Hän on kyllä nähnyt kuukautisvertani joskus vahingossa ja tietää muutenkin mitä ne kuukautiset ovat ja milloin ne ovat!

      Miehen takia myös käytämme sitä kortsua silloin joskus erittäin harvoin, kun mies suostuu seksiin kuukautisten aikaan. Mullehan se nyt olisi ihan sama, mutta mies ei halua olla "kosketuksissa" veren kanssa. Ja tämäkin on siis mulle ihan ok. Ja kuten sanoin, kortsuun ei yleensä edes tule verta tms, koska vuotoni ei ole runsasta.

      Miksi siis mieheni ei halua seksiä kuukautisten aikaan, en voi ymmärtää?! On kerta tuo "suojakin" eli kortsu, johon ei edes tule/jää mitään verta. En ymmärrä. Ja syy ei voi olla se, että mieheni haluaisi vain suihinoton, koska hän saa niitä muulloinkin. Siitä ei voi olla kyse.

      symppaan ap: Mulla on just samanlaisia tuntemuksia. Tunnen olevani kuukautisten aikaan jotenkin epäseksikäs, ruma ja ällöttävä, koska mieheni ei kerta halua seksiä kanssani :(

      • csiii

        Mä en ole yhteenkään mieheen törmänny, jota olis menkat haitanneet niin etteivät normiseksiä haluaisi. Kyllä täältä suomelta aina uutta oppii...


    • ei voi olla totta..

      Ihme juttu jos ei voi olla menkkojen aikana ilman seksiä. Eihän siinä sotkemisessa mitään ole, lakanat yms voi aina laittaa pesuun jne mutta jos mies ei halua silloin niin olkaa ilman menkkojen ajan! Sitä paitsi eipähän tule tulehduksia kun kuitenkin mensujen aikana kohdunkaula on auki ja herkästi voi bakteerit alkaa tekemään hallaa..

      koita nyt hyvä nainen ajatella miestäsi! Jos häntä ällöttää niin et voi vaatia seksiä häneltä. Olkaa ilman sen aikaa kun on menkat. Sillähän siitä selviää.

    • 14+10

      Minä naisena olen ollut se joka on enemmänkin kieltäytynyt kuukautisseksistä kuin mieheni. Tunnen oloni jotenkin likaiseksi ja pelkään että en miellytä silloin rakastani tarpeeksi.

      Edellinen mieheni oli vähän tarkempi sheivauksista ja siitä että ei halunnut nuolla silloin kun minulla oli kuukautiset (ymmärrän kyllä). Monta kertaa hän kuitenkin ehdotti seksiä kuukautisten aikaan suihkussa. Siihen aina välillä suostuinkin kun vuoto ei ollut runsaimmillaan. Hän ei kuitenkaan ollut kuukautisten aikaan selkeästi yhtä innoissaan kuin ilman kuukautisia.

      Nykyinen mieheni ei taas tunnu piittaavan kuukautisistani muulla tavoin kuin ei silloin nuole minua (ei ole kyllä niin sanonut vaan olen todennut). Suihkussa kuitenkin pyrin käymään ennen seksiä. Hän haluaa minua yhtä paljon silloinkin ja ei ole mitenkään pikkutarkka muistakaan asioista kuten sheivauksista. Monta kertaa on myös halunnut klitoristani hieroa sormella, mutta minun itseni pitää vaan osata vapautua siinä tilanteessa. On se kyllä muutaman kerran onnistunutkin. Ei hän minua ällöä vaikka minulla kuukautiset onkin. Onneksi minulla on ihana mies joka tyydyttää minua silloinkin eikä välitä niin pienistä asioista :)

    • Suihinotto,.

      On yliarvostettua,minussa se aiheuttaa lähinnä vain haukottelua täysin antajasta riippumatta.

    • 8+12

      Ei se seksinharrastaminen ole kovin mukavaa silloin kun naisella on kuukautiset. Kiva homma huomata hetken päästä kun kyrpä on veressä. Näin minulle on käynyt yhden kerran eikä se ainakaan haluja lisännyt.

    • Hajotkaa menkkoihinn

      Ihme yltiöfeministejä viestiketjun alkupäässä..huhhuh..
      Jos miestä ei kiinnosta menkkaseksi niin mitä vittua sitten? Olkaa ilman, ei suhteen pitäisi kaatua siihen ettei menkkojen aikana harrasteta seksiä!

      Onpa sitäpaitsi paskoja akkoja, kerta eivät ole valmiita pitämään miestänsä hyvänä vapaaehtoisesti, vaikkeivät itse saisikaan seksiä menkkojensa aikana!! "en anna miehelle mitään seksiä kerta ei minua menkkojen aikana verisenä ja haisevana halua!" Vittu mitä paskaa!

      Omien napojensa ympärillä pyöriviä pikku prinsessoja oikein! Hahaahahaaa ei mene kauaa kun tuollaiset ovat sinkkuja jälleen. Siinäpähän urputatte loppuelämänne yksin saakelin itsekeskeiset mätisäkit!

      • kunnioitus on a ja o

        Olen samaa mieltä, että kumppanin rajoja tulee kunnioittaa. Toinen haluaa kuukautisten aikaan (minulla halut lisääntyvät), toinen ei voi kuvitellakaan moista. Miehelläni on erilaisia rajoitteita näissä intiimiasioissa uskontonsa vuoksi, mutta olen sopeutunut siihen, koska kunnitoitan häntä enkä voi vaatia häneltä sellaista, mikä ylittää hänen rajansa. Hän taas pitää melko tiukkoja rajoja uskoakseni kunnioituksesta minua, vaimonsa kohtaan (kuukautisasiassa hän ei tosin kovin tiukka ole, pari kolme ensimmäistä päivää vain). En myöskään ymmärrä sitä, että toiselle ei voisi tuottaa mielihyvää, vaikka itse ei saisi. Miksi ei? Eikö se juuri ole rakkautta?


      • Miksi e i ?
        kunnioitus on a ja o kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että kumppanin rajoja tulee kunnioittaa. Toinen haluaa kuukautisten aikaan (minulla halut lisääntyvät), toinen ei voi kuvitellakaan moista. Miehelläni on erilaisia rajoitteita näissä intiimiasioissa uskontonsa vuoksi, mutta olen sopeutunut siihen, koska kunnitoitan häntä enkä voi vaatia häneltä sellaista, mikä ylittää hänen rajansa. Hän taas pitää melko tiukkoja rajoja uskoakseni kunnioituksesta minua, vaimonsa kohtaan (kuukautisasiassa hän ei tosin kovin tiukka ole, pari kolme ensimmäistä päivää vain). En myöskään ymmärrä sitä, että toiselle ei voisi tuottaa mielihyvää, vaikka itse ei saisi. Miksi ei? Eikö se juuri ole rakkautta?

        Samaa mieltä. Kunnioitus ja toisen halujen huomioiminen on terveen parisuhteen perusta.

        Meillä tämä meni aluksi toisin päin. Nainen ei halunnut seksiä kuukautisten aikana. Entisten kumppaniensa suhtautumisen vuoksi... Aikaa siinä meni ennen kuin sain hänet ymmärtämään etten ole kukaan hänen entisistään. Nyt seksiä on silloin kun jompikumpi sitä haluaa. Kyllä toisen saa mukaan tarvittaessa. ;-)

        Aikuiset ihmiset yleensä osaavat puhua asioista. Kokeilkaa.


      • dgdgdfr
        kunnioitus on a ja o kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että kumppanin rajoja tulee kunnioittaa. Toinen haluaa kuukautisten aikaan (minulla halut lisääntyvät), toinen ei voi kuvitellakaan moista. Miehelläni on erilaisia rajoitteita näissä intiimiasioissa uskontonsa vuoksi, mutta olen sopeutunut siihen, koska kunnitoitan häntä enkä voi vaatia häneltä sellaista, mikä ylittää hänen rajansa. Hän taas pitää melko tiukkoja rajoja uskoakseni kunnioituksesta minua, vaimonsa kohtaan (kuukautisasiassa hän ei tosin kovin tiukka ole, pari kolme ensimmäistä päivää vain). En myöskään ymmärrä sitä, että toiselle ei voisi tuottaa mielihyvää, vaikka itse ei saisi. Miksi ei? Eikö se juuri ole rakkautta?

        Mutta siinä vaiheessa kun mies olettaa ja pitää itsestäänselvyytenä sitä että nainen hoitaa miehen mulkun kuukautisten aikana niin siinä ei kyllä ole lainkaan enää kunnioitusta jäljellä. Kyllä se pitää lähteä naisesta se halu tehdä niin, ei miehestä. Jos minun mieheni pitäisi sellaista itsestäänselvyytenä lopettaisin heti.. Enkä kyllä ole runkannut häntä viimeisten menkkojen aikana ollenkaan. On ilman kun ei kestä verta. :) Eikä haittaa häntä, ymmärtää kyllä että se on epäreilua.


    • mä vaan

      Voi tuottaa toiselle mielihyvää, jos se itsestäkin tuntuu oikealta ja mukavalta. Mulle vain tulee niin pettynyt olo, kun itsekin kiihottuu ja jää sitten kuitenkin ilman. Kun mä niin haluaisin sitä miestä! Jotenkin haluaa säästää itseään siltä pettymykseltä ja vaihtaa mieluummin moodia vähäksi aikaa. Saa kai seksissä olla vähän itsekäskin? Raskauksienkin aikana meillä on joskus ollut taukoa, ja myös terveydellisistä syistä tilapäisesti.

      "Hajotkaa menkkoihinn", kiitos huolenpidosta, mutta suhteemme on oikein hyvin kestänyt nämäkin järisyttävät koettelemukset :)

    • eile1

      erikoista jos ei nainen tai mies kestä paria kolmea päivää ilman seksiä.
      Sopikaa että kuukautisten aikaan ei ole seksiä kummalekaan, runkatkaa vaikka vierekkäi jos se helpottaa..

      • symppaan ap

        Kyse ei ollut parista kolmesta päivästä, vaan että mies ei halua seksiä kahteen viikkoon (2 vkoa) kuukautisten alkamisesta.

        Ja kun kuukautiskierto on n 4 viikkoa, niin siinä on sitten kaksi viikkoa teoreettista aikaa, jolloin minä voin saada suhteessa minkäänlaista seksiä. Vastaavasti mies saa aina, periaatteessa kaksi viikkoa yhdyntää jos haluaa ja loput kaksi viikkoa suihinottoa.

        Ei kovin tasa-arvoista. Ja minä saan kokea olevani vastenmielinen ja likainen puolet elinajastani. En ymmärrä siis noita moralisoivia "kunnioita ja huomioi miestäsi" kirjoituksia. Molemminpuolinen kunnioitus ei tarkoita minun käsityskykyni mukaan, että toisella on 100% enemmän seksiä kuin toisella.


    • eilew

      Tolle repesin:
      "Otin kuitenkin suihin ja loppuillan olinkin hyvin, hyvin hiljaista naista. Mies ei kuitenkaan joko ollenkaan huomannut sitä, tai ei vain halunnut huomata."

      Mä en tajua miksi naiset luulee miesten pitävän mykkäkoulua jonain rangaistuksena..Sehän on heille vaan kivaa kun nainen on hiljaa.

      Sanon vinkkinä että jos jokin häiritsee, niin älä ensin ota suihin ja sitten odota että mies muka huomaa mielentilasi..
      ensin käsitellään asiat sitten vasta seksi..
      Annat tavallaan miehelle jälkiruuan ensin.

      Jos tuota rataa jatkat niin parisuhde on vaakalaudalla, meinaan tuota pasiivisaggressiivista mökötystä. Ihan itsesi vuoksi: älä tee sitä. Joka kerta kun pidät mykkämökötystä ja odotat sillä huomiota, niin rikot itseäsi ja murennat palasen omasta tahdostasi olla miehen kanssa.

    • No voi yhden kerran...
      onko se nyt oikeasti niin kamalaa jos muutama päivä kuukaudesta menee "hukkaan".
      Minä en ole ikinä tykännyt seksistä kuukautisten aikaan...minusta myös miehellä on oikeus kieltäytyä jos ei tykkää...

      • jkjdlksdjk

        siis on oikeus ? no voi kiitos :) ei v...u


      • symppaan ap

        Eli ei ole kyse muutamasta päivästä vaan 2 vkoa joka kuukaudesta, 50% ajasta, jolloin mies saa seksiä, muttei suostu koskemaan minuun.


    • 8+12

      No ei todellakaan ole kun jotkut elää ilman parisuhdetta ja seksiä koko elämänsä. Siitä te seurustelevat ette tiedä mitään miltä sellainen tuntuu. Helppo homma olis ainakin mulle suhteessakin olla vaikka viikon pari ilman seksiä kun ainahan sitä voi runkata.

    • Menkkaneito

      Ei tässä ollut nyt kyse siitä, ettenkö VOISI olla ilman seksiä kuukautisteni aikaan. Tässä oli kyse siitä, että MIEHENI ei voi olla ilman. Aloituksessahan sanoin, että mieheni mielestä kuukautisten aikaan minun tulisi tyydyttää vain hänen tarpeensa. Ja kun jotkut jo kyselivät ihmeissään, että enkö voi tehdä miehelle mitään jos en itse saa mitään "vastalahjaa". Kyllä todellakin voin tehdä ja teenkin! Mutta sellaista en niele, että se on joku automaattinen itsestäänselvyys, että heti kun mulla kuukautiset alkaa, niin se on vain mies, mies ja vielä kerran mies, joka saa sen tyydytyksen.

      Mykkäkoulua en ruukaa yleensäkään pitää, nyt oli poikkeustilanne, kun tuntui niin vaikealta muutenkin ottaa (taas) puheeksi tämä asia. Otin kuitenkin neuvosta vaarin.

      • Jadette

        Miehesi VOI olla sen muutaman päivän ilmankin seksiä.

        Sekin on TEKOSYY, ettei muka voisi.
        Jätkä valehtelee sulle päin naamaa siinä asiassa, saadakseen sinu tekemään hänen toivomiaan juttuja. Ja sinä onneton uskot.

        Älä anna huijata ja alistaa itseäsi.


    • kadonnutko1

      Laittaa ajattelemaan tämän ketjun kirjoitukset.

      Ensinnäkin menkat kuuluvat naisen normaaliin elämään elämään, mutta sukupuoliyhteys menkkojen aikaan on ensinnäkin naiselle riski saada tulehdyksia herkästi, saatikka sitten tuo kuukautisveri ja sen tahrinta. Tämä vaihe kestää vain muutman päivän yleensä, minusta sen aikaa voi odottaa mieskin.

      Sitten nämä kirjoittelut miehen vaatimuksista saada seksiä naiseltä suihin ottamalla ja toisekseen tuo toisen elinten nuoleminen, ovatkohan ne nyt ihan järjellisä asioita.
      Mistä olette moisen iopin seksiinne saaneet, kun minusta seksin pitää olla hienotunteista ja tavallaan viettelemistä, eli katseet kosketukset, ennenkaikkea suuteleminen, eli tunteen hakeminen, joka saa halut heräämään ja läheisyyden niin lähelle, että se saa lähes maagiset piirteet.

      Minusta nämä suihinotot ja nuolemiset ovat enemmänkin sellaisia megaanisia ja aika tunteettomia halun hakuja. Niistä puuttuu aito rakastaminen.


      Jokainen sa tietenkin valita tapansa, mutta toiselta ei saa vaatia sellaista, mitä tämä ei koe omaksi tavakseen seksiin.
      Ja todellakin kuukautisten aikaan on hyvä olla se pari päivää ilmankin ja kummankin. Uskon sen olevan hyväksikin, sillä kyllä elämää pitää löytää muualtkin kuin seksistä.
      Liian suuren seksin tarpeen ymmärrän olevan jotenkin sisäiseen tyhjyyteen olevaa "lääkettä", kuten lapsella on tytti, mutta hänkin jättää tutin kun saa elämäänsä muita virikkeitä. Joten ihminen todella tarvitsee jotakin muuta tekemistä, jotta tuon seksin tarpeen kanssa voi elää tasapainoista elämää, eikä se vie ihmistä mennessään.
      Suosittelen jonkinlaista irroittautumista jatkuvasta seksin tarpeen tunnusta ja etsimällä elämän sisältöä laajemmaksi erilaisilla kiinnostuksen kohteilla, se voi olla jonkin asian tutkiminen, käsityöihin innostuminen, hyvä harrastus, jossa todella täytyy keskittyä tähän harrastukseen, lukeminen.

      Kysyisin vielä arvon kirjoittajilta, mistä olette saaneet mieleenne nämä suihinotot, nuolemiset ym. muut megaaniset kiihoittumisasiat.
      Ovatko ne todella mielestänne aitoa rakkautta.

      • eile3

        "minusta seksin pitää olla hienotunteista ja tavallaan viettelemistä, eli katseet kosketukset, ennenkaikkea suuteleminen, eli tunteen hakeminen, joka saa halut heräämään ja läheisyyden niin lähelle, että se saa lähes maagiset piirteet."


        Kuulostaa tylsältä. Suihinotot voivat olla aivan yhtä maagisia kuin tuntikausien heruttelut ja läheisyys, oikeastaan suhtautumistavasta riippuu: ovat oikeaa rakkautta. Se että joku kehittää vaatteetpäällä kiehnäystä ja maagisuutta ei tee siitä yhtään parempaa. se maagisuus yleensä on vain toisinsanoen ainoastaan vaatteetpäällä naimista,eli nylkytystä.
        Joidenkin ihmisten elämä on riittävän maagista, ilman että seksiävarten pitää jokakerta käydä tuntien esileikki. Itse tulisin hulluksi jos mies yrittäisi aivan joka kerta olla tosi maaginen ja vihjaileva. Aikani katselisin, sitten läpsäyttäisin varmaan korville ja heittäisin ulos moisen nyhverön kiusantekijän.
        Joskus on vaan niin että lerssi esiin ja hommiin. Samaa mieltä vain että jos toinen ei halua, niin silloin ei pidä painostaa, eikä pidä ottaa vallankäyttövälineeksi.


      • csiii

        Pornosta nää on ne oppineet, samoin kun tuon ihanan kielenkäytön. Suihinotollekin olisi tyylikkäämpiä ilmaisuja, mutta kun ollaan suomalaisia, ollaan tyylittömiä. Mihin ihmeen suihin? Yksi on vaan jokaisella.


      • eile3
        csiii kirjoitti:

        Pornosta nää on ne oppineet, samoin kun tuon ihanan kielenkäytön. Suihinotollekin olisi tyylikkäämpiä ilmaisuja, mutta kun ollaan suomalaisia, ollaan tyylittömiä. Mihin ihmeen suihin? Yksi on vaan jokaisella.

        No mistä se porno sitten on opittu?
        Ihmiset oli kuitenkin ensin, porno sitten.
        Pornosta voi toki ottaa vaikutteita, porno voi joillekin nopeuttaa prosessia kohti suihinottoa,
        mutta kuitenkin ajattelepa aivoillasi: Pornossa näytetään se, mitä ihmiset tekee joka tapauksessa. Jotkut eivät keksi eivätkä kehtaa mitään, ja pornossa sitten näytetään heillekin mitä toiset ovat tehneet. Jotkut eivät senkään jälkeen välitä suihinotoista, mutta ei porno sitä aiheuta että jotkut sitäkin harrastavat.


      • csiii
        eile3 kirjoitti:

        No mistä se porno sitten on opittu?
        Ihmiset oli kuitenkin ensin, porno sitten.
        Pornosta voi toki ottaa vaikutteita, porno voi joillekin nopeuttaa prosessia kohti suihinottoa,
        mutta kuitenkin ajattelepa aivoillasi: Pornossa näytetään se, mitä ihmiset tekee joka tapauksessa. Jotkut eivät keksi eivätkä kehtaa mitään, ja pornossa sitten näytetään heillekin mitä toiset ovat tehneet. Jotkut eivät senkään jälkeen välitä suihinotoista, mutta ei porno sitä aiheuta että jotkut sitäkin harrastavat.

        Ei seksiä ole opittu pornosta, vaan välineellinen, esittävä ja esiintyvä suhtautuminen seksiin.

        Hyvin yksityiskohtaisesti kerrotaan ulkopuolisille, miten juuri minä harrastan seksiä ja mihin suostun vaikka ei huvittaisi, ja sitten ihmetellään kun itsellä on paha olo.

        Huomiotta on jäänyt se seikka, että jokaisella on oikeus päättää siitä, millaista seksiä harrastaa vai harrastaako ollenkaan, ja että seksi tai seksittömyys on yksityisasia. SITÄ pornosta ei opi, koska pornossa seksillä tavoitellaan näkyvyyttä ja valtaa määritellä, mikä on kiihottavaa ja tavoiteltavaa.


      • eile3
        csiii kirjoitti:

        Ei seksiä ole opittu pornosta, vaan välineellinen, esittävä ja esiintyvä suhtautuminen seksiin.

        Hyvin yksityiskohtaisesti kerrotaan ulkopuolisille, miten juuri minä harrastan seksiä ja mihin suostun vaikka ei huvittaisi, ja sitten ihmetellään kun itsellä on paha olo.

        Huomiotta on jäänyt se seikka, että jokaisella on oikeus päättää siitä, millaista seksiä harrastaa vai harrastaako ollenkaan, ja että seksi tai seksittömyys on yksityisasia. SITÄ pornosta ei opi, koska pornossa seksillä tavoitellaan näkyvyyttä ja valtaa määritellä, mikä on kiihottavaa ja tavoiteltavaa.

        Olet ilmeisesti pornoa katsonut ja siitä hengissä selvinnyt, kun tiedät noin hyvin.
        Pidätkö sä muita ihmisiä jotenkin tyhmänä ? Itse tiedät asioita ja teet päätöksiä, huolimatta siitä että olet katsonut pornoa, muutko vain pornossa sitten elävät katsottuaan yhden leffan..heti alkaa siitä asti suihinotto orgiat ja oman persoonan rappio?
        Hohhoijaa, noita kukkahattutätien mietintöjä.
        Kylä suihinotto on hieno harrastus sitä ei tule sanelemaan ei porno eikä pornon vastustajat.


      • csiii
        eile3 kirjoitti:

        Olet ilmeisesti pornoa katsonut ja siitä hengissä selvinnyt, kun tiedät noin hyvin.
        Pidätkö sä muita ihmisiä jotenkin tyhmänä ? Itse tiedät asioita ja teet päätöksiä, huolimatta siitä että olet katsonut pornoa, muutko vain pornossa sitten elävät katsottuaan yhden leffan..heti alkaa siitä asti suihinotto orgiat ja oman persoonan rappio?
        Hohhoijaa, noita kukkahattutätien mietintöjä.
        Kylä suihinotto on hieno harrastus sitä ei tule sanelemaan ei porno eikä pornon vastustajat.

        Enpä juuri ole pornoa katsomalla katsonut. Siltä ei vain ole voinut välttyä, vaikka olisin halunnut. Toki olen tehnyt muutaman ekskursion pornon maailmaan, lähinnä tutustumalla pornotutkimuksiin ja pornoon teollisuudenalana.

        Kyllä, pidän joitakin ihmisiä itseäni tyhmempinä ja joitakin fiksumpina. Älyllistä suoriutumista voidaan mitata, mutta asialla ei sinänsä ole tämän aiheen kanssa tekemistä.

        Porno on, kuten uhkapelit, alkoholi ja tupakka, katsottu sen verran haitalliseksi, että se on alaikäisiltä kielletty. Aikuisia ihmisiä ei voi väkisin suojella, ongelma onkin siinä kuinka suojella lapsia ja myös varmistaa, ettei niiden aikuistenkaan, jotka eivät pornoa halua nähdä, ei tarvitsisi siihen törmätä.

        Oma henkilökohtainen kantani on, että pornonkuluttaja on älyllisesti epärehellinen. Tarkoittaako älyllinen epärehellisyys tyhmyyttä, itsekkyyttä vai heikkoutta on sitten laajempi filosofinen kysymys.

        Pornosta on varmasti riittämiin aloituksia, tässä jutussa oli kyse siitä miksi mies on seksissä itsekäs (mikä osaltaan varmasti johtuu pornon vaikutuksesta).


    • Klönttikammo

      No onko yhdenkään naisen mielestä se miesten sperma otenkin vähemmän
      ällöttävän ja väemmän inhalla haisevan oloista kuin naiste kuukautisveri.

      Kaikkea muuta sperman tuoksu ja siinä liilluvat klöntit ovat suotastaan
      kuvottavia ja aina yhtä karmeita. Jos seksi on ollutkin ihanaa se kyllä
      latistuu täysin siihen lemuun jonka kullin erite saa aikaiseksi.

      • miesvm1967

        Ei siinä mitään klönttejä pitäisi olla, jokin on vialla jos sperma haisee ja on klönttistä. Tupakointi, liian vähäinen veden saanti tai jokin lääke tai sairaus voi aiheuttaa tuollaista mutta kaikki ei ole ihan kondiksessa jos on klönttistä ja haisevaa. Myös ruokavalio vaikuttaa, esim. ananas ja greippi puhdistavat.


      • herkkumälli

        hah. Otan osaa jos sinun kohdallesi on sattunut jotenkin sairaita/tautisia miehiä haisevine ja klönttisine mälleineen..

        Terveen miehen terve sperma ei haise pahalle eikä maistu pahalle. Oma mieheni tupakoi ja juo muutaman kerran kuukaudessa ja syö normi ruokaa mutta ei hänen spermansa haise/maistu/näytä millään tavalla pahalle. Mielelläni otan häneltä suihin ja mielelläni nielen kaiken!


    • Julmurit

      No eikös se ole vähän sama kuin nielisit sammakonkutua ja ne pienet mustat joukossa ovat alkioita, joten nielesket lapsukaisia.

      • bilsaa?

        Jos laitat sammakonkutua purkkiin, niin siitä kehittyy sammakonpoikasia.
        Empä ole nähnyt että spermasta purkissa kehittyisi lapsia. Onko tämä se koeputkilapsen tekotapa nyt 2000-luvulla?
        =)=)=)=) tää oli päivän paras - repezin =)=)=)=)


      • eile3
        bilsaa? kirjoitti:

        Jos laitat sammakonkutua purkkiin, niin siitä kehittyy sammakonpoikasia.
        Empä ole nähnyt että spermasta purkissa kehittyisi lapsia. Onko tämä se koeputkilapsen tekotapa nyt 2000-luvulla?
        =)=)=)=) tää oli päivän paras - repezin =)=)=)=)

        Mä en ole ihan varma tästä asiasta mutta oon saattanut tavata joskus miehiä jotka on kehittyneet spermapurkissa ilman naisen kosketusta tahi munasolua.
        Mutta se voi olla myyttikin, että voi ikäänkuin syntyä sellainen puolimies joka sikiää ainoastaan irralleen päästetyistä siittiöistä..mm ammuttu mettään ne lastit ja siellä sitten jossain märässä lammessa muhivat aikuiseksi. Joskus tulee vain sellainen vaikutelma, että näin on voinut käydä joidenkin kohdalla. Samonten on naisia jotka munivat itsensä maailmaan yksin, eivätkä ymmärrä miehiäkään yhtään.


      • miesvm1967
        eile3 kirjoitti:

        Mä en ole ihan varma tästä asiasta mutta oon saattanut tavata joskus miehiä jotka on kehittyneet spermapurkissa ilman naisen kosketusta tahi munasolua.
        Mutta se voi olla myyttikin, että voi ikäänkuin syntyä sellainen puolimies joka sikiää ainoastaan irralleen päästetyistä siittiöistä..mm ammuttu mettään ne lastit ja siellä sitten jossain märässä lammessa muhivat aikuiseksi. Joskus tulee vain sellainen vaikutelma, että näin on voinut käydä joidenkin kohdalla. Samonten on naisia jotka munivat itsensä maailmaan yksin, eivätkä ymmärrä miehiäkään yhtään.

        Uskovaiset tietty näkee asian nin että jokaisessa siittiössä ja munasolussa on jumalan määräämä ihme eli ihminen. No mut jos mies pruiskauttaa miljoonia siittiöitä joista vain yksi hedelmöittää munasolun niin hei.. elämä onkin pelkkää lottoa, yksi saa ja miljoona ei. Onkos tää jumala silloin armollinen vai ei? Eli taaskaan ei todistettu muuta kuin että hurmiouskonnolliset ovat ihan hakoteillä.

        Jotka haluaa ottaa mällit suuhun ja niellä tehköön sen rauhassa. Ne jotka ei halua, olkoot myös rauhassa :) Ketään ei pidä pakottaa, siitä lähdetään koska se on inhimillistä!


      • tuhma mies
        eile3 kirjoitti:

        Mä en ole ihan varma tästä asiasta mutta oon saattanut tavata joskus miehiä jotka on kehittyneet spermapurkissa ilman naisen kosketusta tahi munasolua.
        Mutta se voi olla myyttikin, että voi ikäänkuin syntyä sellainen puolimies joka sikiää ainoastaan irralleen päästetyistä siittiöistä..mm ammuttu mettään ne lastit ja siellä sitten jossain märässä lammessa muhivat aikuiseksi. Joskus tulee vain sellainen vaikutelma, että näin on voinut käydä joidenkin kohdalla. Samonten on naisia jotka munivat itsensä maailmaan yksin, eivätkä ymmärrä miehiäkään yhtään.

        Jotenkin rupesi tuntumaan, että eile3 on enemmän kuin oikeassa.


    • seksiäseksiä

      Meillä sujuu nykyisen kanssa niin, että menkat ei haittaa pätkääkään, koska pidän tamppoonia aktin ajan...verta ei siten ole missään , sujuu kuin muulloinkin, paitsi että itse en välitä suuseksistä silloin. eksäni tosin teki senkin juuri tamppoonin kera. Ehdota miehelle tällaista vaihtoehtoa tai lopeta suihinotto, jos ja kun se tuntuu epäreilulta!!

      • kisuuuu

        Nyt on ihan pakko kysyä, että miten se akti tamponin kanssa onnistuu??? Meneekö se jonnekin syvälle ja miehen kulli sit 5 senttii sisälle???


    • hlessakoni

      Viimeks pari päivää sitten randompanon kanssa veristä seksiä niin, että seinätkin sai aamulla pestä :D Symppaan kyllä aloittajaa, mutta vain siinä melessä, että on valinnut kumppanin, joka ei välitä naisen halua tyydyttää, vaikka itse saakin.

    • Pena 42v

      Ihmettelen kyllä,jos miestä ei kiinnosta seksi kuukautisten aikana?

      Minä olen 42v mies ja ollut parisuhteessa kohta 23v,enkä ole koskaan kieltäytynyt moisesta!Mitä sitten jos kullini onkin veressä,eipä ole haitannut koskaan ainakaan minua.

      Vaimoni pyyhkii enimmät veret klöntit(kullistani) pois nenäliinoilla, ja sitten pesulle!Thats it.

      No nuolla en kyllä halua silloin.Se on ainut mihin en viitsi ryhtyä,ainakaan runsaamman vuodon aikana...

    • symppaan ap

      Nostetaampa tämä nyt vielä ylös, kun on kohta kk kulunut. Miten ap:lla menee?

      Mä olen kypsynyt siihen, että pidän sitten 2 vkon totaaliselibaatin joka kuukausi ihan oma-aloitteisesti, kerroin asian juuri tiedoksi. Ei sitten tule riitaa kun merkataan se suoraan kalemteriin. Ei mies kyllä ilahtunut.

      Tuohon ylläolevaan ketjuun, mulla ei ole mitään suuseksiä vastaan, päinvastoin olen aina antanut sitä miehelle joka kerta kun harrastetaan seksiä, joka ikinen kerta. On siis ehkä tottunut liian hyvään palveluun..

    • hvhgvhkñfh

      Up

    • Anonyymi

      Kyllä minä muolisin kuukautis pillun mielelläni vaikka olisi runsaat

    • Anonyymi

      Menkkojen aikana kakkosta

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4176
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2179
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1684
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1258
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1174
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe