Facebookin käyttö s4:lla, miten hymiöt tekstiin?

vanha nainen

Heippa,
Mä olen nyt vanhoilla päivillä aloittanut facebookin käytön myös mobiililaitteella ja hyvin on toiminut, mutta nyt kyllä ihmetyttää miten mä saan lisättyä tekstiin ne hymiöt. Ne androidin omat hymiöt... ne vihreät pikku-ukot :) tekstiviesteihin löysin ne siitä vasemmasta näppäimestä, mutta facebookissa ne ei olekaan siellä.
Mistä ne tulee?

6

2817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500)

Face sovelluksen hymiöt (mm. naama) tulee kun painat teksti kentän vasemmalta puolelta sitä merkkiä,sitten suraavaksi kun painat niitä kolmea pistettä tulee paljon lisää hymiötä.Nämä taitaa kyl olla facen omia hymiöitä kuten kaikki tarratkin.

• vanha nainen

Ööh, nyt meni kyllä ihan ohi. Mulla ei tule tekstikentän vasemmalle puolelle mitään... tekstikenttä täyttää kokonaan näytön.

• 5230,. (500)

tarkotan sitä kohtaa mis lukee himmeällä Kirjoita viesti

• vanha nainen

Mä en nyt tiedä, mutta mun sovelluksessa ei ole tuollaista kohtaa että kirjoita viesti, siis himmeällä. Siellä ylhäällä on se tilapäivitys, kuva ja kerro sijaintisi.
      Sitten kun kirjoittaa tilapäivitystä niin siitä vas. alhaalla olevasta näppäimestä tulee esille asetukset, kirjaudu ulos, tietoja ja ilmoita ongelmasta.
      Tulee vaan mieleen, että ollaanko me nyt samanlaisessa sovelluksessa...
      Mutta kiva kun yrität auttaa.

• 5230,. (500)

Ollaan me samassa sovelluksessa mutta sinä ole seinällä ja minä facebook chatissa eli viesteissä,tila päivitys on eri juttu silä siinä facebook ei tarjoa mitään hymiöitä vaan ne löytyy puhelimen järjestelmästä,ja ainakin mulla ZTE Blade 3:ssa saan hymiöt tila päivityksiin ihan samallai kuin txt viesteihin

• vanha nainen

Jep, kiitti. Mä en saa tässä Samsung Galaxy S4:ssa tilapäivityksiin niitä hymiöitä mistään. Tekstiviesteissä ne tulee ok.
      Mutta katsotaan josko löydän jostain asetuksista jonkun täpän joka on väärässsä paikassa.
      Mulla ei tämä suhde tän S4:n kanssa ole lähtenyt käyntiin mitenkään positiivisessa valossa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1587
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1547
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      271
      1332
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1204
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81