Haaveilen jostain hieman erikoisemmasta eläimestä. Kysymys kuuluu, voiko tarhaketun ottaa lemmikiksi? Mitä laki sanoo kyseiseen asiaan. Pitäisin sen todella hyvin, asun metsän läheisydessä ja piha on iso, johon voisi laittaa kookkaan häkin.
Niin ja kysyisin vielä tarhaketun ominaisuuksista, miten kesy ja mitä ruokaa voisi antaa?
Sitten se tärkein, myykö joku tarhaaja selaisen. Toivon asialisia vastauksia. Olen jäämässä pian eläkkeelle, sitten on aikaa.
KETTU KIELEVÄ :O
7
155
Vastaukset
- eläinten ystävä
On kettuja lemmikkinä, joku kertoi nähneensä Tampereen seudulla lenkkipolulla, eikä ollut uskoa silmiään. Totta se kuitenkin oli. On joku firma, joka myy kettuja myös lemmikeiksi.
Mutta kannattaa kysellä, ehkä onnistut saamaan joltakin tarhalta. - taitaa olla olli?
Kyselet samaa "asiaa" joka palstalla pervo.
- normaali asia
Mitäs "pervoa" tuossa on, voisitko selittää? Onko mielestäsi jotain pervoa kaikissa lemmikin ottaneissa?
Kaltaisillasi ihmisillä on yleensä ITSELLÄÄN paskanen fantasia ! - hah kettu
Keksi nyt jotain ihmistasoista ajankulua jos kerta eläkkeelle olet pääsemässä !
- mieleni minun tekevi
Kun koko elämänsä on ihmisten kanssa nokakkain, kuuntelee valituksia ym.ym, niin en kyllä eläkkeellä halua olla missään tekemisissä ihmisten kanssa.
Hankin itselleni viherhuoneen, josa saan harrastaa. Kukkaset pitävät suunsa kiinni..onneksi. Eläimet on hauskoja ja kun niitä pitää hyvin ne kiintyvät ihmiseen.
Mikä parasta, sain ostettua sen ketun, joka on ihana! Käyskentelee vapaana pihalla, ei lähde omalta tontilta minnekkään.- Kauan sitten oli
...vielä
Pentuna ketunpentu ja koiranpentu ovat aivan samanlaisia.
Mutta kun kettu kasvaa, siitä tulee kettu. Säikähtäessään se puree. Näin ainakin kävi meillä: kettu ei koskaan kesyyntynyt täysin, vaan säilytti villieläimen luonteen.
- mieleni minun tekevi
Mukava kuulla kokemuksia lemmikiksi otetuista ketuista, koska niistä löytyy vain yksi blogi. On tämä minunkin kettuni sellainen puolikesy. Eikä minulla ole mitään valtavia odotuksia sen kesyyntymisen suhteen..aika näyttää.
Hieman pelottaa, milloin se alkaa laajentaa reviiriään, jos niin mielummin metsään, kuin kylille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136