Otsikko kertoo!
1. Minkä ikänen oot?
2. Oletko uskovainen vai ateisti?
3. Kuvaile suurinpiirtein, minkä näköinen olet (siis hiustenväri, pituus, vaatteita joita käytät)?
ErNuGirl4ever muutama kysymys sinulle
9
57
Vastaukset
- loogisista
Mikäs asua siinä kiinnostaa?
- Eppu normaali
Mix oot ernu etkä normaali
- ErNuGirl4ever
No mitä vittua se sulle kuuluu?? -.-
No vastataas kuitenkin
1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä.- piece&love
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._ - ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Et oo oikea ErNu.. ErNu on about 15w eikä varmaankaan noin lyhyt^^.. Ei se ainakaan missään välissä ole sanonut olevansa kääpiö^^^^.
_Eikä se myöskään ole maininnut palvovansa saatanaa._Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!! - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Kuka vittu säki luulet olevas, tuut jauhaa tommosta paskaa musta? >:(
Ja mik kääpiö mä muka oon, mul on vaan lyhyet vanhemmat!!!ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
piece&love kirjoitti:
ErNu oon/oot sanonu Kiusaajan Oppaassa olevasi 15w^^.. Ja en sanonu että oot kääpiö, en waan usko että oot original-ErNu waan VitunPASKA tai joku muu nickienpöllijä^^^. Ihaana taito muuten tommonen identiteettiesittäminen sulla muru
VitunPASKAN tunnistaa myös siitä, että hän äänestää omia kommenttejaan ylemmäs. Kuvittelee kai, ettei kukaan tajua sitä...
- =DDDDDDD
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAA - Kerrokerropliis!
=DDDDDDD kirjoitti:
"1. Oon 13 vuotta
2. Uskon luciferiin
3. Hiustenväri on musta, oon n.148cm pitkä, käytän emo vaatteita, sellasii mustii, tiäksä? ja paljon rautaketjuja, ja lävistyksiä. "
HAHAHAHAHAAHAAAAA HAHHAHAAAAAAAVielä yksi kysymys ernugirlille:
Mikä on sun nimen alkukirjain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826391- 353501
- 443098
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402292Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282181- 1212087
- 1902022
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292009- 401652
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241618