Hei,
oliko Härmälän leirintäalue jo 1970-luvulla? Vai oliko sillä jokin toinen nimi? Tai oliko jossakin muualla Tampereen seudulla leirintäalue noihin aikoihin ?
Leirintäalue Tampereella 1970-luvulla
Tiedosta kiitollinen
3
296
Vastaukset 3
- Ei-akateeminen
Kyllä Härmälässä oli leirintäalue 1970-luvulla, mutta nimeä en muista. Kävin 1972 yliopiston pääsykokeissa ja yövyin alueella. Onneksi en päässyt hakemaani koulutusohjelmaan.
- Tiedosta kiittäen
Oliko siellä mökkejä silloin, vai yövyitkö teltassa?
Jos oli mökkejä, varmaan sellaisia perusmalleja: kerrossängyt, puupöytä ja penkit?
- Goldie-telttailija
Saatoinpa yöpyä Härmälän leirinnässä jo vuonna 1969, vajaan viikon verran. Lystiä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483