Kuvien siirto koneelle??

hämmmmmentynyt

Mulla on iPhone 4s ja mainiosti on tuo toiminut mutta tuo kuvien siirto koneelle hämmennyttää. Kaikkialta oon kattellu ohjeita mutta kun ei! Siis mulla on ladattuna iPhoto, mutta en ymmärrä mitä hyötyä siitäkään on tässä jutussa? Muuta siis kun kytken luurin ihan normaalisti USB piuhan kautta koneeseen niin tulee se ruutu jossa kone kysyy mitä haluan tehdä (windows 7), valitsen "siirrä kuvia ja videoita" sitten tulee vaan teksti että "ei siirrettäviä kuvia tai videoita" vaikka noitahan mulla on koko puhelin täynnä!! :DD Nyt joku fiksumpi auttaa!

29

8680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iOS Lagaaa aina

      itunesin kautta voit yrittä!
      Yhtä helvettiähän se näiden applen laitteiden tiedostojen siirto on ja tulee olemaan!
      Siksi käytänkin androidia, jossa homma toimii.

    • ios auttaja

      1.Avaat oma tietokone kuvakkee, (perusasioita tietokoneella)
      2. Aukaiset iphonesi valokuva kansio
      3. Raahaat ne tiedostot koneellesi.

      Ei sen vaikeampaa kuin muillakaan puhelimilla, päinvastoin tuo on helpompaa kuin useimmilla lumioilla esimerkiksi.

      • Pyysyn tistit

        Kunhan sai liitettyä koneeseen sillain että onnistus..


      • ios auttaja
        Pyysyn tistit kirjoitti:

        Kunhan sai liitettyä koneeseen sillain että onnistus..

        Ihan tökkäämäll
        usb piuhan koneeseen niin se on siinä.
        Toki Wintoyssin pitää asentaa varmaan se ajurinsa ensin ja ituneshan kandee kanssa asentaa niin ainakin Wintoys ajurit on kondiksessa.

        Mutta kuvien ja videon siirtelyyn ei tarvi itunesia edes aukaista.


      • kipsu1

        Onnistuuko langattomasti siirto, olen kuullut et olis tosi helppoo, mut kukaan ei oo neuvonu, miten IPhone 4S:stä siirretään kuvat Applen läpppäriin….

        Miten se tapahtuu, jos joku kertoisi sen yksinkertaisesti blondille :D


      • Anne_73_

        Mulla oli kans tää ongelma , mut sun ohje autto, Tuhannet kiitokset


      • alkaatuttaa

        Mitäs sitten tehdään kun koneella ei näy Iphonea mistä raahata mitään? Kyllä raivostuttaa tämä applen koneiden kanssa sänkkääminen. Samanlaista kaikkien kanssa!


      • kloudi
        alkaatuttaa kirjoitti:

        Mitäs sitten tehdään kun koneella ei näy Iphonea mistä raahata mitään? Kyllä raivostuttaa tämä applen koneiden kanssa sänkkääminen. Samanlaista kaikkien kanssa!

        Taikasana on iCloud.... Tutustuppa siihen.


      • vähäälynen

        on kyllä vaikeetaaa


      • Anonyymi

        Älä hoitaa tuota on tehty kymmeniä kertoja tilaa ei vaan icloudiin synny.
        Omalle koneelle tulee vain joka kerta uusia kopioita. Icloud 50 GT koneellani nyt 550 GT samoja kuvia.
        Eli sama ongelma täällä.
        Kysymys kuuluu kuinka siirretään kuvat icloud kirjastosta , ei kopiointeja .
        Olen yrittänyt jopa formatoida icloudia mutta kuvat eivät vain katoa.
        Kenenkään ikä ei riitä yksitellen poistoon.


    • Pettynyt iPhoneen

      "Ihan tökkäämäll
      usb piuhan koneeseen niin se on siinä."

      Ei onnistu. Tulee näkyviin herja "käyttö estetty". Vaikka tasan varmasti en ole estänyt yhtään mitään!

      Vielä eilen siirto onnistui USB-johdolla, mutta sen jälkeen alkoi tuo herjaaminen, eikä homma enää onnistu.

      • Nyt vähemmän pettyny

        Vastaan itse itselleni, sillä ongelma ratkesi.

        Vika ei ollutkaan iPhonessa, vaan siinä että olin itse hiukan muutellut tietokoneen kansioiden sijaintia. Kun palautin kansiot vanhaan paikkaan, kuvien siirto toimi normaalisti.

        Hassua sinänsä, että tuo Windowsin esittämä herja "Käyttö estetty" oli aivan aiheen vierestä, eikä millään lailla liittynyt siihen, mistä kenkä oikeasti puristi. Olisi voinut mieluummin olla esim. "Siirtoa ei voida toteuttaa, koska kohdekansion sijainti on muuttunut" tai muuta vastaavaa.

        Mutta sehän on jo 1990-luvulta asti tiedetty, että nuo Windowsin herjat ovat usein ihan mitä sattuu, eivätkä välttämättä liity millään tavoin siihen, mikä ongelmana oikeasti on.


      • ...
        Nyt vähemmän pettyny kirjoitti:

        Vastaan itse itselleni, sillä ongelma ratkesi.

        Vika ei ollutkaan iPhonessa, vaan siinä että olin itse hiukan muutellut tietokoneen kansioiden sijaintia. Kun palautin kansiot vanhaan paikkaan, kuvien siirto toimi normaalisti.

        Hassua sinänsä, että tuo Windowsin esittämä herja "Käyttö estetty" oli aivan aiheen vierestä, eikä millään lailla liittynyt siihen, mistä kenkä oikeasti puristi. Olisi voinut mieluummin olla esim. "Siirtoa ei voida toteuttaa, koska kohdekansion sijainti on muuttunut" tai muuta vastaavaa.

        Mutta sehän on jo 1990-luvulta asti tiedetty, että nuo Windowsin herjat ovat usein ihan mitä sattuu, eivätkä välttämättä liity millään tavoin siihen, mikä ongelmana oikeasti on.

        Asenna iTunes (ilmainen). Sitten vaan siirtelemään kuvia, musiikkia, elokuvia ja mitä nyt siirrellä haluatkin.

        "itunesin kautta voit yrittä!
        Yhtä helvettiähän se näiden applen laitteiden tiedostojen siirto on ja tulee olemaan!
        Siksi käytänkin androidia, jossa homma toimii."

        Tämän neuvon antaja katsoo kohti omaa napaansa, lapsonen kun vielä on.....


      • tyhmääkintyhmempivissiin
        ... kirjoitti:

        Asenna iTunes (ilmainen). Sitten vaan siirtelemään kuvia, musiikkia, elokuvia ja mitä nyt siirrellä haluatkin.

        "itunesin kautta voit yrittä!
        Yhtä helvettiähän se näiden applen laitteiden tiedostojen siirto on ja tulee olemaan!
        Siksi käytänkin androidia, jossa homma toimii."

        Tämän neuvon antaja katsoo kohti omaa napaansa, lapsonen kun vielä on.....

        minne sinne itunesiin? pitääks mun siirtää kuvat johonkin kappaleet kansioon vai? kun eihän täällä ole mitään kuvat kansioo ainakaan


      • Anonyymi

        Oletko varma että siirto, luulen että vain kopioit kuvia .
        Siirto ja kopiointi on aivan eri asia.


    • iphonee

      Jeee!!!! pienen kiroilun yms jälkeen saan siirrettyä iphone 4s:stä kuvat koneelle!!! Eli usb piuha kiinni ja avasin puhelimesta kuvakansion ja sitten koneesta painoin sen siirrä kuvat ja videot. Aiemmin ei hyväksynyt sitä mutta kun avasin samalla puhelimesta kuva ja videokansion niin se siirtää niitä.
      toivottavasti jollekin muullekin apua tästä.

    • phonisti

      Ei siihen kuvien siirtoon mitään piuhoja enää nykyään viritellä.

      Aktivoi iCloud ja kuvat siirtyvät itsekseen koneellesi. Koneelta ne sitten löytyy kansiosta Kuvavirta.

      Näin se tapahtuu helpoiten. Myös puhelimen varmuuskopion ja yhteystiedot/numerot saa iCloudiin. Jos haluaa mutta ei oo pakko.

      • Vipunen

        Voi olla hidasta jos on hitaat ytheydet. USB-kaapeli on myös turvallinen. Kukaan hakkeri ei kaappaa tiedostojasi siitä väliltä. iCloudiin tiedostot menevät siis nettiin ja sieltä taas koneelle. Turhaan kiertää ja kuluttaa omaa aikaa ja verkkokaapelin kuparia.


      • Tres Blondes

        Ja vinkkejä mitenkä iCloudin aktivointi tapahtuu? Kiitos!


      • maria7

        Ihmettelin samaa, mutta iCloudin kautta sain tuotua kuvia ilman mitään piuhoja eli kuvavirrasta, mutta tuo vain kuluvan kuun kuvat. Osaisiko joku auttaa, miten vanhemmatkin kuvat saa tuotua iPhonesta macille, vaikka sitten huhtikuun kuvat? Kiitos etukäteen!


      • mömiäinen

        Kyllä on puppua pojjaat ei onnistu millään eikä ohjeita Apple anna kirveelläkään
        Olen pariviikkoa yrittänyt siirtää koko icloudin kuvia koneelleni eikä onnistu kuin kuva kerrallaan 750 0000 kuvaa oli kyseessä eikä mahda mitään niin meni mönkään koko homma kun luotin noihin huijareihin.


      • Sä.et.vaan.osaa
        mömiäinen kirjoitti:

        Kyllä on puppua pojjaat ei onnistu millään eikä ohjeita Apple anna kirveelläkään
        Olen pariviikkoa yrittänyt siirtää koko icloudin kuvia koneelleni eikä onnistu kuin kuva kerrallaan 750 0000 kuvaa oli kyseessä eikä mahda mitään niin meni mönkään koko homma kun luotin noihin huijareihin.

        Jostain syystä et osaa. Et todellakaan osaa. Kyllä ne minulla siirtyy ihan koko ajan ja saan kuvani näkymään kaikilla laitteillani. Toimii myös PC:llä.


    • phonisti

      https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CC4QFjAB&url=https://www.apple.com/fi/icloud/&ei=YveqU8mGOsPjywPmvIHgDA&usg=AFQjCNGTAwaj8N9uhgZgHgKlEj1CAM8jHA&bvm=bv.69620078,d.bGQ


      Täällä ohjeet ole hyvä .

    • TuutsieXD

      Kiitos! Näillä vastauksilla saatiin kuvat siirrettyä tyttären iPhonesta tietokoneelle.

      • Anonyymi

        Oletko varma että kyseessä oli siirto, luulen että teit kuvista vain kopiot.


    • kpinym

      jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    • 445Omppo

      Tuo iCloud on varmaan ihan kätevä jos nettiyhteys on kunnollinen. Minun käytössä olevalla yksittäisenkin kuvan latautuminen kestää 10-30 sekuntia joten olisihan se kiva jos nuo saisi jotenkin ladattua Macille. Eipä vaan taida olla mitään keinoa...

    • puhalluslamppu

      Avauksesta hieman etäälle- kysymys.
      Minulla on IPhone ja IPad2 jotka ovat yli kuusi vuotta vanhoja.
      Mutta- millaisen valokuva ohjelman asennan jotta voisin ottaa (automaattisesti) kuvan esim. joka 15 min kuluttua ja saada niistä "koosteen jossa näkyy päivän kulku?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe