Pyhäjärvellä sinisen bmwn naiskuski, ei tarvitse ajaa niin nokka pystyssä kun autokin on yli 20 vuotta vanha.
naiskuski
19
899
Vastaukset
- tosi vaarallinen.
onko se sama, yleensä ajaa sätkä suussa eikä katso oikeelta tulevia,puhuu myös kännykkään ajaessa.
- HEMMO-LAGUUNA
Ei ole sama laguuna-hemmo ajelee niin1
- vahingossa roiskahti
Sinisen bmwn naiskuski se jatkaa nokka pystyssä ajamista ja taitaapa tuo olla paksunakin.
- Ihan oma asia
Eikö sitä jokainen saa ajaa ihan miten haluaa, mitäpä se sinulle kuuluu? Oppis Pyhäkkäätkin pitämään huolta VAIN omista asioista...
- jo on aikoihineletty
Ajaako se päivät pitkät paksuna bmw:llä?
- huolittu
alakerta öljytty
- Audi mies
Tihkuttaako?
- hyvänen aika sentään
sus siunatkoon ja vielä öljytty.
- näppeli
onko sillä vielä sätkä oikealla ja ei katso suuta?
- hahahahah2
onko maha kasvanu?
- PiRripää
kaljanjuonnin ja pillereiden napsimisen välissä arvotaan kenestä tuli isi ;-]
Audi Volvo vai Bmw? - tietimatti1
bemaristi saanut kullirasvaa sisäänsä!
- Audiboy
Polttas vaan enempi tupakkaa ja jois enempi sidukkaa, niin syntys pentu nopeemmin, niin pääsis taas nokkapystösä ajelemaan ympyröiden välejä
- enää en väistä.
joo se sätkä suussa ajelija,katsoisi oikeelta tulevia risteyksessä,saattaa joku päivä kopsahtaa ikävästi.
- hyi vitu,
Onko ikävempää näkyä,kun nainen sätkä suussa.hyi v!ttu
- matsonni1
pemari-kuski näytti vanhalta lehmältä kesällä. minkähän ikäinen on kun kehtaa ajella vielä pilistä? 35? 45?
- samsun2
35-40 vuotiaat on pahimpia pilistelijöitä tällä perskylällä.
Ajakoon jos haluaa, mitä tuosta, ei kai se vielä ole Suomessa rikollista.
Mutta, mutta, minua ällöttää " aikuiset " jotka ajelee autoillaan tupakkaa polttaen ja lapset istuu autossa mukana.
Joko on pöljiä tai sitten inhoo lapsiaan, jompsin kumpsin.- coupe?
Coupe?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453