Kuinka paljon aikaa kannattaa varata koneen vaihtoon Bangkokin kansainvälisellä kentällä? Lennot varataan erikseen joten, matkatavaroita ei voi checkata suoraa koko matkalle ja ilmeisesti sitten täytyy mennä myös tullien yms. läpi, että pääsee lähtöterminaaliin checkaamaan itsensä ja matkatavarat sisään. Nyt katsomissani lennoissa olisi 1h 55min aikaa vaihtoon ja olemme lentämässä joulun aikaan eli kentällä on varmaan muitakin. Ja myös Finnairin tuntien kone saattaa olla myöhässä..
Vastaukset 5
- tuntien finnairin
Finnair on yksi täsmällisimmistä lentoyhtiöistä, sanoo tilastot. Mihin lentoyhtiöön vaihdat ?
- lillukkainen
Finnairin lento saapuu BKK:lle 7.25 aamulla ja jatkolento Phuketiin lähtee Don Mueangilta 12.45. Onko tässä tarpeeksi aikaa hoitaa maahantulotarkastukset, matkalaukut yms ja siirtyä toiselle kentälle?
- ette ehdi
lillukkainen kirjoitti:
Finnairin lento saapuu BKK:lle 7.25 aamulla ja jatkolento Phuketiin lähtee Don Mueangilta 12.45. Onko tässä tarpeeksi aikaa hoitaa maahantulotarkastukset, matkalaukut yms ja siirtyä toiselle kentälle?
Ei mitään mahdollisuutta jo pelkkä matka Suvarnabhumilta Don Muengille noin tunti.
- eikö ehdi
jaa ei vai? kuinka kauan siellä suvarnabhumilla aikaa sitten oikeen menee?
- Hyvin ehtii
Ehtii helposti. tunnissa olet ulkona Suvarnabhumilta ja koska molemmat kentät on kaupungin ulkopuolella hyvien liikenneyhteyksien päässä luonnollisesti niin ruuhkiakaan ei ole. Taksi alle ja olet 10.00. nurkilla Don Muengilla.
Olen siirtynyt monta kertaa ja kahta tuntia pidempään ei ole koskaan mennyt laskeutumisesta Suv. - Don Mueng.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508