Ruonkinnasta kysyisin millaista ruokaa ja millaisia määriä päivässä olette antanut aikuiselle suomen lapinkoiralle?
Ruokinta
3
140
Vastaukset
- Patrioot
Meillä aikuinen lappari syö 2 kertaa päivässä vajaa 2dl per kerta kuivamuroja.
Välillä annan itse tehtyä puuroa (kauraryynejä, lihaa ja kasviksia/vihanneksia)
murojen siasta.
Meillä koira on herkkävatsainen, joten murot vtulee eläinlääkäriltä.
Lapinkoira on kokoonsa nähden pieniruokainen.
Pussien ja purkkien kyljissä olevat annostukset ovat suuntaa antavia....ei siis
välttämättä todellisia annoskokoja.
Meillä annettavat määrät ovat aika paljon pienempiä.
Meidän koiralla tämä annostus on ollut hyvä, eli ei ole ylipainoinen ja karva kiiltää myös.
Riippuu toki myös siitä paljonko koirasi liikkuu ..... - 666
Aikuinen narttukoira meillä syönyt 2 desiä nappuloita per vuorokausi, 47-48 cm korkeutta ja kevyt, sopivan kokoisena paino n. 14 kg.
- ;9;
meidän pentu on jo nyt 14 kg vaikka 4 kk eikä lihava syö nappuloita ja raakalihaa, kalaa, marjoja, piimää, kananmunia, yrjölänpuuroa, porkkanaa, kanaa jne. Edesmennyt lapinkoira narttu sai napuja 3 dl ja lihaa eikä ollut lihava ja eli 15 vuotta. Riippuu toki aktiivisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873