Minun mielipiteeni aseesta: A&K SVD, minulla on se sähkökäyttöinen versio.
Sain aseen, nostin sen ylös tajusin heti että se on väärän kokoinen. Ase on melkein minun kokoinen eli se oli liia pitkä. Luotin liikaa Suomi24 ohjeisiin itse en perehtynyt kun teknisiin tietoihin. Ei teistä mitään pahaa sanottavaa ole, kuitenkin ihan saatanan iso moka oli ostaa koko ase. Paketin hinnaksi tuli liki 400€, tilasin sen viikossa kotiin tullit sun muut.
Tilasin SVD tähtäimen ja sekin oli aivan paska. Olen avannut tähtimen 3 kertaa, säädöt eivät toimi. Tähtäimen kiinnitys oli hankalaa. Tähtäimen kanssa tuli paristoja jotka eivät toimieet.
Akun vaihaminen oli vaikeaa. Hirveän raskasta oli vaihtaa akku ekalla kerralla. No sittenkun sain akun vaihdettua lähdin ammuskelu reissulle.
Ammuskelu reissun tulokset:
Ammuin tuesta 0,25 g G&G:n kuulia. Rautatähtäimellä koska tilaamani tähtäin oli rikki.
10 m: Kaikki 20 kuulaa osuivat 30x30 tauluun.
20 m: Kaikki 20 kuulaa osuivat 30x30 tauluun.
30 m: 17 kuulaa osuivat 30x30 tauluun, 3 kuulaa hieman ohi.
45 m: 15 kuulaa osuivat 30x30 tauluun, 2 täysin ohi 3 läheltä.
60 m: 4 kuulaa osuivat 30x30 tauluun, muut ohi.
65 m: 5 kuulaa osuivat 30x30 tauluun, muut ohi.
80 m: 1 kuula osui 30x30 tauluun, 9 ohi.
Ase on tarkka ilman tähtäintä tai virityksiä. Aseelle antaisin arvosanan 8,5/10
Lisää ongelmia: Hi Cap lipas toimii, toinen Mid Cap toimii, kolmatt pitää lyödä joka laukauksen jälkeen altapäin.
Wgc lähetti minulle väärän akun tilasin 9,6 v sain 8,4 v. Jos rupean vaihtmaan joudun maksamaan postikulut ja tullin. Ase ei minulle sopinut. Ase toimii hyvin mutta ei sovi minulle. Väärän muotoinen ja liian painava. WGC shopista en tilaa enää mitään.
Olen siis 12 vuotias ja 153 cm. En suosittele tätä asetta samankokoisille. Pidemmille ihmisille kyllä.
Anteeksi kun kesti tämän Rewiven kanssa.
Toineb tarina:
Ostin Tauruksen joka oli rikki en saa rahojani takaisin toimin postin kautta. Harrastuksen ilo meni siinä. 1 Aseen tilaan jouluna ja jos se ei toimi lopetan harrastuksen kokonaan....
A&K SVD AEG
Aloittelevakiväristi
4
81
Vastaukset
Itse en suosittele kumpaakaan A&K SVD kenellekkään.
Eikö kukaan muka kehottanut menemään kauppaan kokeilemaan edes jotain SVD:tä? Vaikka olen sinua 20 senttiä pidempi on SVD silti minulle kömpelö käyttää.
Koita ampua myös 0,28-0,30g kuulilla uudestaan tarkkuutta.- 3rppa
Oon joku 183cm ja minulla on Cyma svd. Itselläni ei ole ollut mitään vikaa, ja ase on ihan tasapainoitettu oikein ja mukavan kevyt. En ole vahva, mutta en mikään rimpulakaan. Ehkä se a&k on vain jotenkin surkea brändi verrattuna cymaan. Oman ostin taiwangunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242375- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016119964Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt86915