Olisin kiinnostunut kokoamaan itselleni jonkun ''Hunter'' tyylisen ase setupin ja tarvisin siihen joko SVD, DMR tai M14. Muut minulla onkin jo valmiina. Onkos tälläinen SVD hyvä?
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=KA-AG-92WO&search=special&rs=Sniper Rifles&catid=1&cat=41
Vaatimukset olisivat ettei olisi Kiinasta, olisi luotettava, saa helposti liitettyä kiikarin ja hinta saisi olla joku 200 dollaria tai 180 euroa. Ase saa olla ulkomailta.
Millainen SVD?
8
127
Vastaukset
Kai tiedät että DMR = Designated Marksman Rifle? Osta Cyma, KA:ssa on osittain kiinalaiset sisäosat (mm. rattaat). Mäntä saattaa olla oma, mutta silti hunompi kuin kiinalaisissa.
- AloittelevaKiväristi
Tuossa CYMAN vehkeessä lukee että Discontinued että eikö sitä enään saa?
- AloittelevaKiväristi
Huups olin saanut väärän käsityksen DMR:sstä, Mites tämä onko tämä vehje millanen?
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Sniper_Rifles_King_Arms_King_Arms_Kalashnikov_Sniper_Rifle_AEG_version_Wood_Pattern.htm - airsoftkettu
Ja kannattaa tarkistaa osien saatavuus ainakiin aeg mallissa sillä mm.ak:n svd käyttää omanlaisia rattaita ja suutinlevyä, Joten kannattaa varaosien/viriosien saatavuus tarkistaa ensin.
Viimeksi kun asiaa tutkin olivat aika kiven alla.Eikös A&K ole Real Sword-kopio? Niihin saa ainakin lähes kaikki osat eHobbyAsiasta Real Swordin varaosina...
A&K on CA SVD kopio ja Cyma Real Sword kopio.
- CM.057 (Aseen malli)
Miksi ei taiwangun/gunfire? Ei tuu postikuluja tommosiin aseisiin. Cyma SVD on itselläni vakiona, ja 9/10 kuulista osuu puuhun vielä 45m:stä. Hoppikumin ja suuttimen vaihtoa (real swordin suuttimeen) suosittelen, itselläni on sellainen mutta pitää tutkia miten avata ase järkevästi.
Ostin sen taiwangunista, ja se tuli 6:ssa päivässä. Lähdötkin on tarkistettu, ja ne on n. 130m/s. Saattaa myös olla, että sain hyvän kappaleen :) Kun jotkut kiina-aseet ovat hyviä alunperin, ja toiset huonoja. Eli siis laatu vaihtelee, ja siihen kannattaa varautua.
Cyma on RS:sta kopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429