Olisin kiinnostunut kokoamaan itselleni jonkun ''Hunter'' tyylisen ase setupin ja tarvisin siihen joko SVD, DMR tai M14. Muut minulla onkin jo valmiina. Onkos tälläinen SVD hyvä?
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/product_detail1.php?search_From=category&item=KA-AG-92WO&search=special&rs=Sniper Rifles&catid=1&cat=41
Vaatimukset olisivat ettei olisi Kiinasta, olisi luotettava, saa helposti liitettyä kiikarin ja hinta saisi olla joku 200 dollaria tai 180 euroa. Ase saa olla ulkomailta.
Millainen SVD?
8
99
Vastaukset
Kai tiedät että DMR = Designated Marksman Rifle? Osta Cyma, KA:ssa on osittain kiinalaiset sisäosat (mm. rattaat). Mäntä saattaa olla oma, mutta silti hunompi kuin kiinalaisissa.
- AloittelevaKiväristi
Tuossa CYMAN vehkeessä lukee että Discontinued että eikö sitä enään saa?
- AloittelevaKiväristi
Huups olin saanut väärän käsityksen DMR:sstä, Mites tämä onko tämä vehje millanen?
http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Sniper_Rifles_King_Arms_King_Arms_Kalashnikov_Sniper_Rifle_AEG_version_Wood_Pattern.htm - airsoftkettu
Ja kannattaa tarkistaa osien saatavuus ainakiin aeg mallissa sillä mm.ak:n svd käyttää omanlaisia rattaita ja suutinlevyä, Joten kannattaa varaosien/viriosien saatavuus tarkistaa ensin.
Viimeksi kun asiaa tutkin olivat aika kiven alla.Eikös A&K ole Real Sword-kopio? Niihin saa ainakin lähes kaikki osat eHobbyAsiasta Real Swordin varaosina...
A&K on CA SVD kopio ja Cyma Real Sword kopio.
- CM.057 (Aseen malli)
Miksi ei taiwangun/gunfire? Ei tuu postikuluja tommosiin aseisiin. Cyma SVD on itselläni vakiona, ja 9/10 kuulista osuu puuhun vielä 45m:stä. Hoppikumin ja suuttimen vaihtoa (real swordin suuttimeen) suosittelen, itselläni on sellainen mutta pitää tutkia miten avata ase järkevästi.
Ostin sen taiwangunista, ja se tuli 6:ssa päivässä. Lähdötkin on tarkistettu, ja ne on n. 130m/s. Saattaa myös olla, että sain hyvän kappaleen :) Kun jotkut kiina-aseet ovat hyviä alunperin, ja toiset huonoja. Eli siis laatu vaihtelee, ja siihen kannattaa varautua.
Cyma on RS:sta kopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1132001
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87935Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927