Opiskelen ammattikoulussa viimeistä vuotta ja minun pitäisi muuttaa nyt syyskuussa viimeiseksi vuodeksi yksiöön asumaan (ei ole muita vaihtoehtoja)
Halvin yksiö paikkakunnallani on noin 420 €
Saan opintotukea tällähetkellä 370 € johon kuuluu asumislisä
Joten vuokrani tulisi olemaan yli opintotukeni ja näin olen käsittänyt että saamani opintotuki on korkein minkä voi saada.
Opintolainan olen nostanut kokonaan.
Joten mistä saan rahat elämiseen?
Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu auttamaan!
rahaa elämiseen?
tietämätön
5
279
Vastaukset
- 21+3
Tarjotaanko opiskelupaikkakunnallasi opiskelija-asuntoja/-asuntolaa? Ne ovat usein huomattavasti halvempia.
- 666
Sossu auttaa, jos opintolaina nostettu.
- ljsxlj<xlkjlk
mites olis vaikka työnteko???
- oiunyhfgr
9.7 opintolaina nostettu kokonaan. Eikai sitä edes vielä saa tälle vuodelle. Eihän tuo erotus paljoa ole, siis että lainalla pystyt elämään hyvin, mutta tietysti niukasti.
- Nyt ei ymmärrä
Koko laina nostettu ja vuos kouluu jäljellä? What?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298