täällä yksi ylpeä teiniäiti! v*ituttaako?

wellhellllo

TE jotka ajattelette että teiniäiti = p*ska äiti, roskaa, alinta kastia, idiootteja (jnejne, kyllä te tiedätte), kertokaas toki miksi teini-isiä ei haukuta? mihin ne on jäänyt?
jos joku tulee minua haukkumaan huonommaksi ihmiseksi sen takia, etten tehnyt aborttia kun vahinko kävi, niin näytän p*ersettä. tosi juttu. minulla ei ole mitään hävettävää, olen älyttömän ylpeä pienestä pojastani.

toinenkin juttu on aika kiinnostava. jos teinityttö tulee raskaaksi, ja tekee abortin, niin se on murhaaja, vastuuton saksiaan levittelevä pikkuv*ittu, mutta jos tämä sama tyttö päättää pitää lapsen ja haluaa ottaa elämäntyökseen kasvattaa siitä pienestä ihmisestä fiksu aikuinen, niin sekään ei ole hyvä? mikään ei ole koskaan hyvä, mitä nuori päättää tehdä!

JOTEN, suosittelen kaikille teiniäideille ja -isille, että älkää välittäkö mitä muut puhuvat, koskaa mikään ei kelpaa kuitenkaan, niin turha sitä on p*rsettä nuoleskella. sanokaa sellaisille byebye ja keskaria perään, teillä ei ole mitään hävettävää!


ps. provosoinko muka joitakin tällä kauniilla kirjoitustyylilläni?;)

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Säälittää enemmänkin.

    • aikuinen äiti

      Teiniäitejä vastaan ei ole mitään, kunhan ei heidän tarvitse todistella hyviä äitejä ja on oikeasti hyviä äitejä lapsilleen. Ei me aikuiset sokeita olla, mutta käytös valitettavan monesti on hyvin ajattelematonta, jolloin mulkoilut lisääntyy, kauhistelut ym. On kestettävä kritiikit, niin me muutkin äidit joudumme aika usein kokemaan arvostelua. Aikuinen sen kestää, mutta kestääkö nuori sen?

      Tsemppiä!

      • oåwerm

        Vika on aina toki kritiikin kohteessa, ei siinä joka "kritisoi".


      • oåwerm
        oåwerm kirjoitti:

        Vika on aina toki kritiikin kohteessa, ei siinä joka "kritisoi".

        Tarkoitettu siis ironisesti. Itse huomattu asia. :)


    • nuorelta näyttävä

      Itse en ollut vanha esikoisen synnyttyä, enkä pidä itseäni vanhana vieläkään. Menin niin kutsutuista "teiniäiteistä varmasti, olin "hyvin säilynyt", kun joskus vastasin ikäkysymyksiin. Ventovieraitakin ihmisiä tuli usein katselemaan luvan kanssa lastani vaunuissa, ehkä jotkin uteliaisuuttaan. Yleisimmät kommentit olivat suloinen, pirteä ja eloisa vauva. on luokka äitejä joihin en kuulu ja en ikinä ole ymmärtänyt ns. superäidit. Heistä ei pidä piitata, heidän lapset ovat hyvin varhain valmistautuneet olemaan tulevia koulukiusaajia ja ovat parempia kuin muut. Lapsethan ottavat mallia vanhemmistaan.

      Kyllä te pärjäätte, kunhan ei liikaa jää miettimään toisten mielipiteitä.

    • zusätzlich

      Et provosoi, mutta antaahan se sinusta jonkinlaisen kuvan - ehkä väärän. :)

      Ei minullakaan ole mitää teiniäitejä vastaan. Hyvä, että nuori äiti kykenee kantamaan vastuun lapsestaan tukiverkon avulla tai ilman. En myöskään arvostele niitä, jotka tekevät abortin, kun lapsi ei ole suunniteltu ja on esimerkiksi saanut alkunsa ehkäisystä huolimatta.

      Vauvakuumeilevia alle 18-vuotiaita pidän epäkypsinä. Tähän mielipiteeseen minulla on täysi oikeus, mutta en minä mielipidettäni välttämättä tuo kyseisiin teinipissisten vauvakuumeketjuihin, koska en viitsi heitellä helmiä sioille.

    • 12+11

      Tekstisi perusteella olet vielä niin angstinen lapsi... ja, jolla on lapsi...?

    • piija3

      No, tää kypsyys, keskarin näyttökö on osoitus kypsyydestä? Ja varmaan tarkoitus oli provokaatio, mutta teit sen tyhmyyttäsi, et siksi, että olisit kypsä ihminen.

      Sinulla on vielä paljon, paljon ja paljon opittavaa......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe