TE jotka ajattelette että teiniäiti = p*ska äiti, roskaa, alinta kastia, idiootteja (jnejne, kyllä te tiedätte), kertokaas toki miksi teini-isiä ei haukuta? mihin ne on jäänyt?
jos joku tulee minua haukkumaan huonommaksi ihmiseksi sen takia, etten tehnyt aborttia kun vahinko kävi, niin näytän p*ersettä. tosi juttu. minulla ei ole mitään hävettävää, olen älyttömän ylpeä pienestä pojastani.
toinenkin juttu on aika kiinnostava. jos teinityttö tulee raskaaksi, ja tekee abortin, niin se on murhaaja, vastuuton saksiaan levittelevä pikkuv*ittu, mutta jos tämä sama tyttö päättää pitää lapsen ja haluaa ottaa elämäntyökseen kasvattaa siitä pienestä ihmisestä fiksu aikuinen, niin sekään ei ole hyvä? mikään ei ole koskaan hyvä, mitä nuori päättää tehdä!
JOTEN, suosittelen kaikille teiniäideille ja -isille, että älkää välittäkö mitä muut puhuvat, koskaa mikään ei kelpaa kuitenkaan, niin turha sitä on p*rsettä nuoleskella. sanokaa sellaisille byebye ja keskaria perään, teillä ei ole mitään hävettävää!
ps. provosoinko muka joitakin tällä kauniilla kirjoitustyylilläni?;)
täällä yksi ylpeä teiniäiti! v*ituttaako?
8
221
Vastaukset
- ----
Säälittää enemmänkin.
- aikuinen äiti
Teiniäitejä vastaan ei ole mitään, kunhan ei heidän tarvitse todistella hyviä äitejä ja on oikeasti hyviä äitejä lapsilleen. Ei me aikuiset sokeita olla, mutta käytös valitettavan monesti on hyvin ajattelematonta, jolloin mulkoilut lisääntyy, kauhistelut ym. On kestettävä kritiikit, niin me muutkin äidit joudumme aika usein kokemaan arvostelua. Aikuinen sen kestää, mutta kestääkö nuori sen?
Tsemppiä!- oåwerm
Vika on aina toki kritiikin kohteessa, ei siinä joka "kritisoi".
- oåwerm
oåwerm kirjoitti:
Vika on aina toki kritiikin kohteessa, ei siinä joka "kritisoi".
Tarkoitettu siis ironisesti. Itse huomattu asia. :)
- nuorelta näyttävä
Itse en ollut vanha esikoisen synnyttyä, enkä pidä itseäni vanhana vieläkään. Menin niin kutsutuista "teiniäiteistä varmasti, olin "hyvin säilynyt", kun joskus vastasin ikäkysymyksiin. Ventovieraitakin ihmisiä tuli usein katselemaan luvan kanssa lastani vaunuissa, ehkä jotkin uteliaisuuttaan. Yleisimmät kommentit olivat suloinen, pirteä ja eloisa vauva. on luokka äitejä joihin en kuulu ja en ikinä ole ymmärtänyt ns. superäidit. Heistä ei pidä piitata, heidän lapset ovat hyvin varhain valmistautuneet olemaan tulevia koulukiusaajia ja ovat parempia kuin muut. Lapsethan ottavat mallia vanhemmistaan.
Kyllä te pärjäätte, kunhan ei liikaa jää miettimään toisten mielipiteitä. - zusätzlich
Et provosoi, mutta antaahan se sinusta jonkinlaisen kuvan - ehkä väärän. :)
Ei minullakaan ole mitää teiniäitejä vastaan. Hyvä, että nuori äiti kykenee kantamaan vastuun lapsestaan tukiverkon avulla tai ilman. En myöskään arvostele niitä, jotka tekevät abortin, kun lapsi ei ole suunniteltu ja on esimerkiksi saanut alkunsa ehkäisystä huolimatta.
Vauvakuumeilevia alle 18-vuotiaita pidän epäkypsinä. Tähän mielipiteeseen minulla on täysi oikeus, mutta en minä mielipidettäni välttämättä tuo kyseisiin teinipissisten vauvakuumeketjuihin, koska en viitsi heitellä helmiä sioille. - 12+11
Tekstisi perusteella olet vielä niin angstinen lapsi... ja, jolla on lapsi...?
- piija3
No, tää kypsyys, keskarin näyttökö on osoitus kypsyydestä? Ja varmaan tarkoitus oli provokaatio, mutta teit sen tyhmyyttäsi, et siksi, että olisit kypsä ihminen.
Sinulla on vielä paljon, paljon ja paljon opittavaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657