Minua sitten niin ärsyttää suomalasten lasten kuriton käytös! Liian moni lapsi ei omista minkäänlaisia käytöstapoja. Ei osata olla kohteliaita, ei jakseta keskittyä ja olla paikoillaan, kiukutellaan ja huudetaan yleisill paikoilla ja kylässä, jne. Tämä on ihan raivostuttavaa! Miksi eivät vanhemmat kasvata lapsiaan kunnolla? Aina vaan hyysätään ja hyssytellään että äläs nyt, ja silti annetaan lasten tehdä oman mielensä mukaan.
Suomalainen ystäväni asuu lapsensa kanssa ulkomailla, ja nyt kertoi että lapsi ei pärjää siellä koulussa. Oli kuullut opettajalta että lapsi säheltää, ei keskity jne. Ja tämä lapsi mielestäni on todella tällainen arsyttävä tapaus, jota ei ilmeisesti ole jaksettu kasvattaa normaalilla kurilla. Ei ihmekään kun on saanut lapsi moitteita...Ulkomailla lapset osataan ilmeisesti kasvattaa niin, että osaavat käyttäytyä. Ei ole mikään hemmetin tekosyy että "sen ja sen ikäinen ei osaa vielä käyttäytyä". Oikeasti, minua niin ärsyttää!! En tarkoita että remmi kädessä pitäisi lapsia kasvattaa, mutta kyllä nyt herran jumala hieman tsemppiä siihen hommaan.
Suomalaisten lasten käytös
ärsyynytynyt
1
200
Vastaukset
- Kippurassa
Ei ne viitsi kasvattaa, lapset oppivat vanhemmiltaan. Tyttären tyttäreni leikkii kännyäitiä ja huutaa usein raivoissaan kuten äitinsäkin. En ole tarvinnut pienille lapsille koskaan huutaa suoraa huutoa, kuten tyttäreni tekee. Lärvit kiinni, turvat tukkoon idiootit jne. onko se muillakin tuollaista. Nykyisillä äideillä tietokone tai kännyn tietokone käynnissä aina ja mummojen pitäisi jaksaa näiden "ihanien" kakaroiden kanssa, että vanhemmat saisivat olla tietsikalla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257