Missä tapaisin heterotiittejä ?

MietteliäsMarilyn

Olen nainen ja etsin transvestiitti-miestä. Olen elämässäni tutustunut muutamaan mutta kyllä heidän löytämisensä on ollut vaikeaa.

Nettitreffi-ilmoituksiin vastaa pääosin hyvin sekavat tapaukset joilla ei välttämättä ole mitään tekemistä transuilun kanssa, lähinnä rakastavat kirjoitella mitä perverssimpiä fantasioitaan ja ehdotella kaikenlaista. Homobaareissa transut ovat pääosin aina homoja, iloisia poikkeuksia on tietysti tullut vastaan mutta HARVOIN. Homopainotteisessa ystäväpiirissäni ei tunneta heterotiittejä.

Ehdottomasti parhaimmat tuttavuudet ovat löytyneet siten että olen suoraa kertonut heteromiehelle tästä transuja rakastavasta puolestani ja joitakin se on alkanut kiehtoa. On ikään kuin löytynyt uusia ulottuvuuksia.

Kirjoitukseni tarkoitus on siis kysellä ja avata keskustelua missä muualla tapaisin transuja. Olen ollut mukana myös sateenkaaritoiminnassa jne mutta en nyt ensisijaisesti lähde marssilta tai trans-kahveilta iskemään:-P

82

3031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d000

      Deittisivustoilta kannattaa kokeilla, varmasti ihan asialliset tv- ihmiset vastaavat. Voit, ellet jo ole, laittaa viestin trans-palstallekin. Käsitykseni on, että useimmat heterotiitit nimenomaan haluavat naisystävän, joka ymmärtää heidän tarvettaan tyttöilyyn.

      Toki osa tiiteistä tyttöilee eriasteisesti. Osa voi olla kokopäivätyttöjä ja mennä sitten prosessiin, jossa korjauttavat sukupuolensa naiseksi. Eli kuinka paljon tyttöä haluat it's up to you.

      Mutta, varmasti transpalstalla ja tiitit itse osaavat neuvoa paremmin.

      • d000

        Hups, tätä se sekoilu teettää. Viestisi olikin jo transpalstalla... Kun foorumilta toisella pomppii niin...:D


    • omansa jo löytänyt

      Heterotransvestiittejä on vaikka kuinka paljon, ja heistä monelle on ongelma nimenomaan löytää ymmärtäväistä naisystävää. Hakeudu rohkeasti piireihin, niin saattaa natsata nopeastikin.

      • jaanasi

        Hei!

        Hienoa, mutta mikähän se piiri? :)

        terv. Jukka/Jaana


      • naurikka

        Esim. Helsingin setan viikottaiset miitit ja naistenbileet kun niitä on. Naistenbileissä käyvät tiitit ovat yleensä naisiinpäin.


    • ..........

      Jos haet tiittejä seksuaalivähemmistöjen joukosta, homobaari voi olla väärä paikka. Heitä voi löytyä helpommin lesbobileistä, tai kuten tuossa jo aiemmin mainittiinkin, "piireistä".

    • lkjfhfd

      Tuskin heteromies homobaariin menee vaikka on mekko päällä. Ja ei välttämättä heterobaariinkaan.

    • MietteliäsMarilyn

      Hyvä lkjfhfd, homobaareihin transujen on helppo mennä siksi että siellä ei ole ollenkaan niin kummasteleva tai aggressiivinen vastaanotto kuin monissa heteropaikoissa saattaa olla. Oli miten heterotransu tahansa, tappeluun ei välttämättä halua hakeutua.

      • Pientä tunnustelua

        Yllättäen heterotiitit eivät käy kovin innokkaasti homobaareissa, paitsi jos ei ole muuta tarjolla. Mutta todellakin jos lesbot järjestää omat bileensä niin sieltä heitä voi löytyä isompikin joukko.

        Tilanne on kannaltasi hankala. Tiitit järjestää kyllä omia tilaisuuksiaan, mutta jos lähdet sinne iskumielellä, voi tulla pikaiset rukkaset koska moni on jo avioliitossa tai ainakin vakituisessa parisuhteessa. Ehkäpä kuitenkin kannattaisi hakeutua näihin tiittien tilaisuuksiin mutta ei pidä esiintyä kovin "päällekäyvänä". Eiköhän sieltä joukosta aikanaan voisi löytyä joku sinusta kiinnostunut transvestiittimies.


      • hei MIetteliasmarilyn. kirjotteles myös tänne Tiinalle :-)


    • MietteliäsMarilyn

      En ole erityisen innostunut "vihkiytymään" mihinkään ryhmään/pikkupiireihin mutta tätä "ryhmää" etsiessäni on kyllä monien mutkien kautta pitänyt etsiä.. tosin olen löytänyt aina viehättävää seuraa.

      On ihanaa laittautua itse sekä ehostaa haluttaessa myös tätä kaunista transkumppania. Mielestäni tämänlainen erilaisuus on jotain uskomattoman kaunista ja kiehtovaa, hienoa että on monenlaisia kukkia !

      • rpyueyrp

        Siis etsitkö seksiseuraa, seurusteluseuraa vai mitä? Uskoisin että deittisivustot toimivat parhaiten. Aika neulan heinäsuovasta etsimistä lähteä tuonne yöelämään. Itse sanoit että "parhaat" on löytyneet kun olet avoimesti kertonut tästä fetismistäsi heteromiehelle. Eikö se toimisi jatkossakin?

        Joku kirjoitti että lesbopiireistä löytyisi näitä heteromiehiä...anteeksi mitä? En ole L-naisena kyllä ikinä törmännyt, kyllä he poikkeuksetta ovat homomiehiä. Miksi heteromies hakeutuisi lesbojen joukkoon? Siis mekkoilemaan.


      • uiytg7t6frf
        rpyueyrp kirjoitti:

        Siis etsitkö seksiseuraa, seurusteluseuraa vai mitä? Uskoisin että deittisivustot toimivat parhaiten. Aika neulan heinäsuovasta etsimistä lähteä tuonne yöelämään. Itse sanoit että "parhaat" on löytyneet kun olet avoimesti kertonut tästä fetismistäsi heteromiehelle. Eikö se toimisi jatkossakin?

        Joku kirjoitti että lesbopiireistä löytyisi näitä heteromiehiä...anteeksi mitä? En ole L-naisena kyllä ikinä törmännyt, kyllä he poikkeuksetta ovat homomiehiä. Miksi heteromies hakeutuisi lesbojen joukkoon? Siis mekkoilemaan.

        "Miksi heteromies hakeutuisi lesbojen joukkoon? Siis mekkoilemaan."

        Pääkaupunkiseudulla hyvinkin yleistä. Ehkäpä tiitit uskaltautuvat paremmin naisten joukkoon kuin tavalliseen baariin jossa voi saada turpaansa ja kun vielä haluavat eläytyä naisen rooliin.

        Homomiehet ovat harvinaisia koska eivät pääse edes sisään bileisiin. Joskus kun ovet avataan esimerkiksi loppuillasta homoille, into on kova tulla lesbojen mukaan (miksi?).


      • Täältäkin
        rpyueyrp kirjoitti:

        Siis etsitkö seksiseuraa, seurusteluseuraa vai mitä? Uskoisin että deittisivustot toimivat parhaiten. Aika neulan heinäsuovasta etsimistä lähteä tuonne yöelämään. Itse sanoit että "parhaat" on löytyneet kun olet avoimesti kertonut tästä fetismistäsi heteromiehelle. Eikö se toimisi jatkossakin?

        Joku kirjoitti että lesbopiireistä löytyisi näitä heteromiehiä...anteeksi mitä? En ole L-naisena kyllä ikinä törmännyt, kyllä he poikkeuksetta ovat homomiehiä. Miksi heteromies hakeutuisi lesbojen joukkoon? Siis mekkoilemaan.

        Varsin moni transvestiitti liikkuu lesbo- ja naistenbileissä. Syynä ei ole lesbojen isku- tai käännytysyritys, vaan halu olla naisena naisten keskellä, usein oman puolison tai muun naisporukan kanssa.

        Homobaareissakin transvestiitteja tapaa jonkun verran. Syy sinne menoon on yleensä se, että saa olla turvassa heteroäijien agressioilta,


      • rrrrrrrrrrrrrr
        Täältäkin kirjoitti:

        Varsin moni transvestiitti liikkuu lesbo- ja naistenbileissä. Syynä ei ole lesbojen isku- tai käännytysyritys, vaan halu olla naisena naisten keskellä, usein oman puolison tai muun naisporukan kanssa.

        Homobaareissakin transvestiitteja tapaa jonkun verran. Syy sinne menoon on yleensä se, että saa olla turvassa heteroäijien agressioilta,

        Homobileissä voi olla myös sellaisia tv- ihmisiä, jotka aikovat mennä sukupuolenkorjausprosessiin tai elävät jo jonkinlaisina transgendereinä. Eli eivät välttämättä ole miehiä siinä mielessä kuin ap kenties olettaa tai haluaa heidän olevan. Jos ap on bi, ko. asia ei ongelma, mutta puhtaalle heterolle voi olla ongelma, jos tiitti päättääki elää kokopäiväsesti naisena tai sitten korjauttaa sukupuolensa tmv.


      • rpyueyrp
        rrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Homobileissä voi olla myös sellaisia tv- ihmisiä, jotka aikovat mennä sukupuolenkorjausprosessiin tai elävät jo jonkinlaisina transgendereinä. Eli eivät välttämättä ole miehiä siinä mielessä kuin ap kenties olettaa tai haluaa heidän olevan. Jos ap on bi, ko. asia ei ongelma, mutta puhtaalle heterolle voi olla ongelma, jos tiitti päättääki elää kokopäiväsesti naisena tai sitten korjauttaa sukupuolensa tmv.

        Käsittääkseni homobileissä juuri näitä sukupuolenkorjausproseissa olevia tai tulevia on ennemmin kuin heteromiehiä. Eli ei siis ap:n kohderyhmää käsittääkseni.

        "Homomiehet ovat harvinaisia koska eivät pääse edes sisään bileisiin. Joskus kun ovet avataan esimerkiksi loppuillasta homoille, into on kova tulla lesbojen mukaan (miksi?)."

        Varmistetaanko ovella seksuaalinen suuntauneisuus vai miten homomiehet ei pääse mekossa lesbobileisiin mutta heteromiehet kyllä?

        Ja käsittääkseni mekkoilevat homot viihtyvät enemmän juurikin homobileissä, ei lesbo.


      • Stadissa näkee
        Täältäkin kirjoitti:

        Varsin moni transvestiitti liikkuu lesbo- ja naistenbileissä. Syynä ei ole lesbojen isku- tai käännytysyritys, vaan halu olla naisena naisten keskellä, usein oman puolison tai muun naisporukan kanssa.

        Homobaareissakin transvestiitteja tapaa jonkun verran. Syy sinne menoon on yleensä se, että saa olla turvassa heteroäijien agressioilta,

        Helsingissä aika yleistä, että tiitit ovat naisille suunnatuissa Setan naisten bileissä tai esim. Dtm:n naisille suunnatuissa L-worldeissa Osa tulee näyttäytymään (osa saa kiksit pelkästä näyttäytymisestä), osa olemaan, osa tulee muun tiittiryhmän jäsenten mukana isommassa porukassa, osa ei etsi tai halua mitään seuraa, osa taas yrittää iskeä lesboja, varsinkin femmejä. Osa myös vastaa lesbojen seuranhakuilmoituksiin. Osa taas kuvittelee tai halua kuvitella (alkuperältään oikeasti tytöksi syntyneet) femmelesbot tiiteiksi, vaikkeivat sitä todellakaan ole. Huom. siis osa, ei tietenkään kaikki, ei saa yleistää. Dtm:ssä tavisiltoinakin näkee, mikä on aika ymmärrettävää, saavat olla enemmän turvassa ja rauhassa kuin jossain tavishetskupaikassa.


      • 5%6gggg
        rrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

        Homobileissä voi olla myös sellaisia tv- ihmisiä, jotka aikovat mennä sukupuolenkorjausprosessiin tai elävät jo jonkinlaisina transgendereinä. Eli eivät välttämättä ole miehiä siinä mielessä kuin ap kenties olettaa tai haluaa heidän olevan. Jos ap on bi, ko. asia ei ongelma, mutta puhtaalle heterolle voi olla ongelma, jos tiitti päättääki elää kokopäiväsesti naisena tai sitten korjauttaa sukupuolensa tmv.

        Sukupuolensa korjaava tv- heterotiitti siis muuttuu naiseksi. El itrans- ihmisen kanssa seurustellessa nyt täytyy huomioida sekin mahdollisuus, että ihminen voi kokea sukupuoliristiriitaa ja sitten korjauttaa sukupuolensa. Eli hminen voi muuttua fyysisesti toisenlaiseksi kuin alussa.


        Mutta olen sitä mieltä, että deittisivustot ovat varmasti paras mahdollisuus löytää. En minäkään tosin ole ihan varma hakeeko kumppani pääasiassa seksiseuraa vai seurustelukumppania? Ja minkäasteista tyttöilyä hän hyväksyy?

        Tosin, jos hän on ollut setassa mukana, niin kaiketi kuviot jossakin määrin selvät.


      • .........
        rpyueyrp kirjoitti:

        Käsittääkseni homobileissä juuri näitä sukupuolenkorjausproseissa olevia tai tulevia on ennemmin kuin heteromiehiä. Eli ei siis ap:n kohderyhmää käsittääkseni.

        "Homomiehet ovat harvinaisia koska eivät pääse edes sisään bileisiin. Joskus kun ovet avataan esimerkiksi loppuillasta homoille, into on kova tulla lesbojen mukaan (miksi?)."

        Varmistetaanko ovella seksuaalinen suuntauneisuus vai miten homomiehet ei pääse mekossa lesbobileisiin mutta heteromiehet kyllä?

        Ja käsittääkseni mekkoilevat homot viihtyvät enemmän juurikin homobileissä, ei lesbo.

        "Ja käsittääkseni mekkoilevat homot viihtyvät enemmän juurikin homobileissä, ei lesbo."

        Miksi? Eihän homoa kiinnosta naiseksi pukeutuva mies, vaikka olisikin homo. Yleensä homo kiinnostuu seksuaalisesti nimenomaan miehen näköisestä homosta.


      • Patricia O

        Moi, MietteliäsMarilyn. Itse olen miettinyt omaa sisintäni ja uskallustani olla sellainen kuin haluaisin ja kuin vanhemmat minusta olisivat halunneet. Itse lukeudun kategoriaan, jota etsit, mutta en ole liikkunut julkisesti missään naiseksi pukeutuneena. Minusta olisi hyvä, jos voisimme treffata jossakin kivassa paikassa - varsinkin, jos asut pk-seudulla. Itselläni on kolmen vartin matka kotiovelta Hesan R-asemalle. Voitais tavata siellä tai sit jossain muualla tässä pääradan varrella. Joku saattaa toki tästä ehdotuksesta suuttuu, mut vähät siitä. Voit laitta mulle viestii vaik tän palstan kautta tai suoraan muuttamalla numerot kirjaimiks: [email protected].


    • Patricia O

      Moi, täs olis yks kandidaatti.

      • jaanasi

        Hei!

        Oletko siis TV-hakeva nainen? Olen pitkaäaikaista suhdetta etsivä TV-mies, en siis mikään päiväperhonen :). Jos haluat, vastaa please

        Jukka/Jaana


    • borago

      Minä taas olen hetero-transvestiittimies, joka etsin naisystävää, sellaista, joka hyväksyy minut myös naisena...olen liikkunut naisena esim. homobaareissa, mutta enpä juuri ole kehenkään tutustunut, paremmin on mennyt kinky -ja BDSM-porukoissa, esim Turun baletti Turussa, siellä sentään on päässyt juttusille ihmisten kanssa. En ole enää ihan nuori, nuorten paikoissa en ole käynyt...terv. Annamaija [email protected]

    • Tiittejäkin riittää joka lähtöön. On kaapittajia, on ulkoilijoita, on niitä jotka menevät DTM:ään "turvaan" ja niitä, jotka käyvät ihan tavispaikoissa. Mutta on ihan totta se, että kadulla saa odotella ihan rauhassa vastantulevaa tiittiä, koska on meitä sen verran vähän ulkosalla.

    • petermarie

      laita meiliä osoitteeseen [email protected] olen 45v tiitti lahden seudulta etsin kumppania/ystävää naisesta

    • jaanasi

      Hei!

      Toivottavasti sait edellisen viestini

      YT Jaanasi

    • jaanasi

      Hei!

      Sori, jos tämä tulee uudestaan, en ole ihan varma tästä Suomi24-jutusta. Mutta siis olen transvestiittimies (hetero kylläkin), joka etsii naista (pitkäaikaiseen suhteeseen), jonka kanssa voisi tyttöillä sisällä/ulkona (ja myös tarvittaessa mieheillä!).

      YT Jukka/Jaana

    • longnail

      Heip!

      Villakoiran ydin on se, että tässä maassa transuilu katsotaan äärimmäiseksi perversioksi, ja sen vuoksi useimmat osa-aikatytöt ovat kaapissa yhtä tiiviisti kuin Roopen Ankan rahat säiliössä. Jos kerrot olevasi homo, ihmiset kohauttavat olkapäitään tyyliin "jaa...?", mutta jos kerrot silloin tällöin pukeutuvasi naisten vaatteisiin niin saat kuulla olevasi todella ällöttävä ja turpaan saamisen riski on suuri. Vaikuttaa ehkä synkistelyltä mutta on kuitenkin valitettavan tosi.

      No asiaan: jos haluat jatkaa keskustelua, laita viestiä Suomi24:stä löytyvälle alter egolleni nimeltään Camilla_cd.

      Lämpimin terveisin

      Camilla

    • jaanabanana

      Hei!

      Olen osa-aikainen tv-mies. Haluaisitko tavata?

      YT jaanabanana

    • jaanabanana

      Hei!

      Please, ota yhteyttä. Olisi kiva tavata, vaikka kahvin merkeissä!

      YT jaanabanana

      • ???

        Kovin vaikeaa ottaa yhteyttä kun et antanut yhteystietojasi.


      • jos olet vapaa poikamies ja gay nii lähetä yhteys tietosi


      • Tarkista_päiväys
        tapio7ee kirjoitti:

        jos olet vapaa poikamies ja gay nii lähetä yhteys tietosi

        Taitaa jaanabanana olla häipynyt jo tältä palstalta parin vuoden kuluessa.


    • Make Lahti.

      Hei! Olen myös etsiskellyt sellaisia naisia jotka tykkäisi naiseksi pukeutuvasta miehestä, olisi kiva pukeutua yhdessä ja saisin apua pukeutumisessa, olisi ihan kiva tavata sellainen Nainen joka olisi tosissaan mukana siinä jutussa. Voitaisiin yhdessä käydä vaateostoksilla ym ym.

    • juulia1

      Hei MietteliäsMarilyn,joko löysit etsimäsi transvestiitin,täällä olisi yksi tiitti Itä Suomesta.

    • ei juuri toivoa

      Monille miehille se oman tiittyiden kertominen muille kuin pitkäaikaiselle kumppanille on aika iso askel. Kun yhä yleinen mielipide on aika halveksuva heitä kohtaan. Naiseksi pukeutumiseen liitetään yhä voimakas häpeän tunne ja ajatus psyykkisestä "kastraatiosta". Ja sitten on toki se homoleiman pelko, aika usein tiitit mielletään vain naisellisiksi homoiksi, jotka etsivät seksiseuraa.

      Heterotiitit ovat yksi väliinputoajien joukko, jolle ei oikein löydy mistään paikkaa.

      Itse pidän "tyttöilystä" ja olen heteromies, mutta en vaan uskalla olla sitä julkisesti. Enkä kyllä kertoisi siitä kuin hyvin pitkäaikaiselle naisystävälle, jonka tietäisin rakastavan ja arvostavan minua kaikesta huolimatta. En kyllä missään nimessä uskaltaisi lähteä ulos naiseksi pukeutuneena, vaikka siitä haaveilenkin. Ja jos menisin, niin en kyllä menisi ainakaan homobaariin, koska en halua että miehet lähentelisivät minua. En haluaisi olla pelkuri, mutta sellaiseksi tämä maailma on vaan mut tehnyt aina lapsesta saakka. Olen oppinut hyvin sen että ei kannata olla erilainen. Jos sopeutuu heteronormatiiviseen massaan, niin pärjää paremmin. Ikävä kyllä.

      Valitettavasti aloittajan tilanne on aika hankala ja en kai voi toivottaa muuta kuin onnea!

      • Minulla aika paljon muuten samoja fiiliksiä, mutta ihan muutaman kerran sitä on tullut uskallettua tiittimmodissa liikkua kaupungilla. Tämäkin on ollut yleensä joko arkisin päiväsaikaan esim. kaupoilla tai sitte halloweeenina.


    • Höyhen

      Hei! Täällä kans yks nainen, joka on kiinnostunut tiittimiehistä. Olen kiinnostunut heistä muutenkin kuin vain seurustelumielessä kuten ystävänä ja myös tästä asiasta ilmiönä olen kiinnostunut eli haluaisin keskustella tästä tiittien kanssa. Joidenkin kanssa olen jo keskustellut täällä netin keskustelupalstoilla. Tunsin kerran tällaisen ihmisen, mutta hän kuoli. Siitä on nyt jo aikaa. Tiedän siis mitä tämä asia tarkoittaa ja hyväksyn sen. Ei minulle ongelma. Laitoin oman alueeni Setaan viestiä tästä asiasta. En tiedä mitä vastaavat ja vastaavatko ollenkaan ja milloin. Yks ihminen vaan ehotti mulle, että ottaisin yhteyttä Setaan, jos haluan jotenkin edetä tässä asiassa. Monet tiitit taitavat vain pysytellä kaapissa tai tyttöilevät joko yksikseen tai pienen valikoidun joukon keskuudessa kuten toisten tiittien, kun pelko syrjityksi tulemisesta ja väkivallasta on aika suuri. Se on toisaalta harmi. Yritin monesti rohkaista myös ystävääni. Sanoin hänelle, että jos hänellä on jotain puhuttavaa, hän voi puhua mulle. En minä olisi lakannut olemasta hänen ystävänsä, olisin sitä yhä, jos hän eläisi ja olisin vielä vanhanakin. Se mitä tällainen ihminen eniten tarvitsee on ymmärrys ja rakkaus. Ja eivätkö ihmiset ylipäätään kaipaa tulla ymmärretyiksi ja rakastetuiksi? Minua viehättää tässä tiitteydessä se, että siinä tavallaan yhdistyy kaksi eri sukupuolta samassa henkilössä. Voi olla välillä mies ja välillä nainen. Ja monet tiitit ovat naisen näköisinä parhaimmillaan tyylikkäitä ja elegantteja. Asia, jota vaan pelkään on se, että miten minun jotkut sukulaiset suhtautuisivat tähän asiaan siis siihen, että haluaisin tavata tiittejä, jos saisivat tietää. Pelkään, että he pitäisivät minua outona, vaikka minusta tässä ei ole mitään outoa. Jotkut sukulaisistani taas ovat sellaisia, heitä ei tosin ole monta, ainakaan tietääkseni, joille tämmöinen asia ei ole ongelma. Tässä ihan lähistöllä asuu yksi sukulaiseni, jonka kanssa olen aika usein tekemisissä ja eniten pelottaa juuri hänen suhtautumisensa. Ja sitten vielä isäni suhtautuminen. Että jos pitäisi mennä käymään esim. tänne paikalliseen Setan toimistoon, niin mitä teen? Ja minä kun haluaisin edes jotenkin edetä tässä asiassa.

      • moi


        missä päin mahdat olla

        voit toki ottaa yhteyttä


        J


      • moi höyhen täältä tutustumaan vaan Tiinaan :-)


    • Renata

      Samanlainen olen minäkin ja kokemustakin heistä. En tiedä olenko sekoboltsi mutta haluan kuitenkin seksiä mieheltä, vaikka hän tyttöilisikin. Rakastan feminiinisyytä miehessä. Toko täytyy olla kunnollinen, rehellinen ja sitoutuvaa tyyppiä. Huumorintaju ja epäjunttimaisuus ehdotonta plussaa. Miit mii :)

      • Tässä mä rekisteröityneenä Renana :)


      • tule tutustumaan Renata


      • Renata kirjoitti:

        Tässä mä rekisteröityneenä Renana :)

        Hei Renana, olen oikein mukava ja kunnollinen - ja ehdottomasti myös hauskaa ja normaalia seuraa :) Miten otetaan yhteyttä?


      • dfdggshrhrhr
        kristiinanieminen kirjoitti:

        Hei Renana, olen oikein mukava ja kunnollinen - ja ehdottomasti myös hauskaa ja normaalia seuraa :) Miten otetaan yhteyttä?

        Rekisteröityneelle kirjoittajalle voi lähettää täällä yksityispostia.


      • tuu minulle


    • pasbarb

      Moikka olen 45v.transsuileva mies...

      • pasbarb

        Ota yhteyttä facebookin kautta pasi nyholm


      • minä haluan naiseksi aina


    • moi kirjota vaikkapa minulle

    • Hei MietteliäsMarilyn. Kirjottelisitko minullekin vaikkapa tänne suomi24:seen

    • yksitvhetkans

      täällä niitä aloittaja ja vastaavat näköjään tapaa helpoiten, hih!

    • hei sinne

    • Minulle saa toki kirjoittaa profiiliin, tosin nykyään taidan olla enemmän genderqueer enemmän, mitä julkiseen koreiluu tulee. "muunsukupuolinen" ihminen, joka ei jaksaisi miettiä onko riittävän mies tai nainen vaan enemmän päivästä riippuen perusjätkäilee tai sitten sekoittaa normitetun yhteiskunnan silmissä sukupuolitettuja tyylejä - sitä, mitä naiseksi itsensä kokevat cis-naoiset tekevätkin enemmän kuin miehet, koska miehillä suurempi riski joutua konkreettisiin vaaratilanteisiin.

    • LeenaTV

      Hei, kyllä meitä hetero transvestiitejäkin on. Harmittavan harva nainen vain ymmärtää tätä naisellista puolta miehessä. Toivon todellakin löytäväni joku kaunis päivä Naisen, joka on riittävän kypsä, älykäs, sivistynyt ja "ymmärtäväinen" erilaisuuksien suhteen. Toivossa elän yhä!
      t. Leena

      • hgfhffjfjgjyfj

        Tutkimusten perusteella transvestiittimiesten seksuaalisessa suuntautumisessa on sama suhde kuin muissakin miehissä. Eli noin 90% on heteroita.


    • sexasu-m

      Moiii..olen etsimäsi tyttöiliä

    • Kokeilia89

      Vieläkö etsit tyttöilevää miestä ;)

    • Sateenkaarenalla

      Minä ajattelin joskus aikoinani, että haluaisin itselleni transvestiittimiehen, mutta sitten tulin ajatelleeksi, että miksi koska en ole koskaan todella halunnut ylipäätään niin sanottua kokoaikaista miestäkään eikä ole ollut haluja seksiinkään miehen kanssa, en tunne miehen puutetta, ja tiititkin ovat oikeasti miehiä. Ehkä ajattelin, että tiittimies naisen näköisenä on jotenkin helppo tapa olla tavallaan naisen kanssa. Näin tulin kuitenkin myöntäneeksi itselleni, että olen kiinnostunut naisista ja vihdoin sekin asia sai selityksen miksi olin vuosikaudet ollut niin ahdistunut ja ajatellut lähes jatkuvasti etten voi olla oma itseni (tosin olihan jo lapsena ja teininä mulla ollut jotain viitteitä siihen, että pidän oman sukupuoleni edustajista, mutta en sitä asiaa silloin niin tajunnut, kunhan en vain ollut niin kiinnostunut pojista enkä heistä oikein välittänyt puhua).

      • Sateenkaarenpäällä

        Ihan päinvastoin kuin minä :D Nuorena luuln olevani lesbo, joka pitää poikamaisista naisista ja päädyin pitkäaikaiseen suhteeseen naisen kanssa. Pikkuhiljaa itsetuntemukseni kasvaessa aloin ajatella olevani bi, sitten pitäväni bi-miehistä. Kunnes olen oivaltanut olevani heteronainen, joka pitää transvestiittimiehistä ja bi-/homomiehistä. Viimeiseksi mainittuihin ei tietty ole asiaa koskea, mutta ei se estä ihailemasta ja fantasioimasta :)

        Tähän vanhaan keskusteluun eksyin lukemaan & kommentoimaan, koska mietin myös, että mistähän sellaisen tervejärkisen tiittimiehen vois löytää..


    • jaana562

      Hei!

      Vähänkö tässä myöhäinen vastaus, mutta vieläkö olet maisemissa ja olisitko edelleen kiinnostunut vähemmän sekopäisestä 61-v. transvestiittimiehestä?

      Kysyy "Jaana"

    • Oho, enpä minäkään huomannut tätä keskustelua ennen omaa vuodatustani :D Ne "tavallisemmat", ei-pervot tiitti-miehet tuntuvat olevan aika hyvin piilossa. Jotenkin on tullut käsitys, että miesten kesken transvestiittiyttä ei pidetä hyväksyttävänä, joten ehkä niitä "maltillisempia" tapauksia ei tästä syystä oikein missään näy? Vain ne ääripäät näkyvät ja kuuluvat, jotka uskaltavat olla välittämättä ympäristön mielipiteistä? Ne, joilla meneekin sitten reippaasti "yli".

      Olen siis itse bi-nainen. En kyllä aktiivisesti ole tiitti-miestä etsinytkään, vaan sillä ajatuksella mennään, että jos kohdalle osuu muuten kiinnostava ihminen, niin tällainen ominaisuus on vielä plussaa :) Tärkeintä on, että kemiat, huumorintaju, arvot ym. kohtaavat (se tavallinen setti). Ja kyllä tiitti-mieskin on mies, en odota mitenkään erityisen naisellista käytöstä, vaikka ei miehen mikään "super-macho" tarvitsekaan olla. Pukuilun osalta ei välttämättä(/mielellään) tarvitse mennä xxx-kauppojen lateksiosastolle, vaan ihan tavallisia naisten vaatteita käyttävä tiitti olisi "riittävä". (ja koska seuranhakuun ei tällä palstalla kannusteta, niin totean vielä, etten tällä viestillä ole hakemassa seuraa, halusin vain kertoa, millainen suhtautuminen itselläni on tiitteilyyn ;) )

      Mielenkiintoinen kysymys on muuten myös se, miten eri sukupuoliin suhtaudutaan transvestiitti-harrastelussa. Miesten suhteen tämä näkyy olevan jonkinmoinen tabu. Naiset taas voivat vaikka ostaa koko arkivaatekaappinsa miestenosastolta, ja silti ei välttämättä saa tiitti-leimaa itsellensä.

    • heips tyttömäinenpoikatyttö

      Kirjoituksesi herätti mielenkiinnon
      Sinun laisia naisi on harvassa olis kiva jos voisimme jatkaa keskustelua .

      Johanna

      • Ai moi! Itse kyllä uskon että kaltaisiani naisia löytyy, mutta taidetaan mekin pysytellä yhtä lailla piilossa vielä nykypäivänä :D Kyllä mun kanssa voi vapaasti jatkaa keskustelua, mutta kuten viestiinkin laitoin, en ole täältä S24:stä enkä tästä ketjusta varsinaisesti seuraa hakemassa ;)


      • Moi olis kiva kyllä jatkaa keskustelua .
        mutta miten täällä on jotenkin hankalaa kertoilla itsestään .
        joskus aikoaan täällä oli mahdollisuus yksityisviesteihin ei taida enää olla sitä mahdollisuutta


        Johanna


      • Sitä_voi_käyttää
        Elaisa kirjoitti:

        Moi olis kiva kyllä jatkaa keskustelua .
        mutta miten täällä on jotenkin hankalaa kertoilla itsestään .
        joskus aikoaan täällä oli mahdollisuus yksityisviesteihin ei taida enää olla sitä mahdollisuutta


        Johanna

        Eikös jokaisella rekisteröityneellä käyttäjällä ole täällä sähköpostiosoite.


      • jaa en tiedä
        voi joku kertoa

        Johanna


      • Sitä_voi_käyttää
        Elaisa kirjoitti:

        jaa en tiedä
        voi joku kertoa

        Johanna

        Sinunhan pitäisi itse se tietää koska olet rekisteröitynyt. Oletko ottanut sähköpostiosoitteesi käyttöön?


      • Sitä_voi_käyttää kirjoitti:

        Eikös jokaisella rekisteröityneellä käyttäjällä ole täällä sähköpostiosoite.

        Joo, itsekään en ole osannut S24-sähköpostia käyttää, mutta kyllä tunnuksien mukaan sellanen näkyis mulla olevan. Ei hajuakaan miten voin lähettää tai vastaanottaa viestejä :D


      • huomasin että kun menee yläpalkista kohtaan posti sieltää se löytyi suomi 24postilaatikko


      • Elaisa kirjoitti:

        huomasin että kun menee yläpalkista kohtaan posti sieltää se löytyi suomi 24postilaatikko

        Joo, nyt löyty! Voit laittaa mulle viestiä jos haluat :)


      • laitoin viestii


    • Itse tiitteilen satunnaisesti ja melko neutraalisti. Toki saa laittaa viestiä jos haluaa.

    • Ikinuori79
    • Moi
      Kirjoitelkaa! :)

    • Niobe.Eboin

      Hei vaan kaikille! Muakin kiinnostaisi tiitteilevä kumppani/ystävä jne. Olen heteronainen pk-seudulta.

      • Rekisteröidyin sitten 😊


      • Niobe.Eboin kirjoitti:

        Rekisteröidyin sitten 😊

        Hei Niobe.Eboin:) Voisitkos ottaa yhteyttä minuun? Oon pks:lta,treenattu tummatukkainen mies,joka tiittelee,ainakin sisätiloissa ja joskus ulkonakin.kain arvaat nimimerkkini mukaisen sähköpostiosoitteeni?:)


      • Niobe.Eboin kirjoitti:

        Rekisteröidyin sitten 😊

        Moikkaa

        laitoin viestin sähköpostiin


      • suomi24 treffit tvanna -siellä jatketaan


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe