Onko kenelläkään?

Onkoo

Elikkäs olen miettinyt tässä että onko joillakin muilla mitään "kykyä"? minulla on pystyn katkaisemaan hetkellisesti sähköt mieleni avulla

13

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

      Kik: lucywow

    • The reader

      Minä pystyn lukemaan lähellä olevien ajatukset, kun oikeen keskityn pystyn jopa näkemään heidän silmillään

      • laizalove

        Minä näen erittäin kauas, ja kiipeän ketterästi


      • laizalove
        laizalove kirjoitti:

        Minä näen erittäin kauas, ja kiipeän ketterästi

        Ja pystyn myös jonkin sortin verran näkemään tulevaisuuteen, ja näen paljon enneunia


      • Onkoo
        laizalove kirjoitti:

        Ja pystyn myös jonkin sortin verran näkemään tulevaisuuteen, ja näen paljon enneunia

        Kuinka nopeasti enne unesi toteutuu?


    • Enhuijaa

      Mulla ei varsinaisesti oo mitään "kykyä" mut mun haju- ja makuaisti on tosi hyviä. Sen lisäks nään, kuulen ja aistin... Noh asioita joita kaikki ei voi nähdä/kuulla/aistia. Kuulostan iha hullulta vai mitä...? Uskokaa tai älkää :D

      • Onkoo

        Esimerkiksi minkälaisia?


    • liikuttelija

      mä niinku pystyn liikuttaa joitai pienii tavaroita ajatuksen voimal hyvä tietää että meitä friikkejä on monta! tietääkö kukaan onko missään mitään kerhoa missä meidänlaiset kokoontuvat koska olen koko elämäni ollut yksin tässä asiassa


      ihan hauska kyky kuitenkin joskus

      • idiootit...

        Mä pystyn heittää äärettömän tarkasti ihmisiä piirailla naamaan. Mun kyky alko ku olin pieni ja äiti leipo paljon, mutta nyt se on alkannu heikentyy.


      • idiootit... kirjoitti:

        Mä pystyn heittää äärettömän tarkasti ihmisiä piirailla naamaan. Mun kyky alko ku olin pieni ja äiti leipo paljon, mutta nyt se on alkannu heikentyy.

        ootko homo sano suoraan vaan


      • idiootit...
        nerdist kirjoitti:

        ootko homo sano suoraan vaan

        oon??? vittu! mikä sua vaivaa! perkele!


    • Outoa...

      Pystyn. Moni on ihmetellyt tätä taitoa.
      Kun kliksautan seinässä olevaa outoa painiketta alas, niin huoneen valot sammuvat. Kun kliksautan sen ylös, niin valot taas syttyvät :o

      Lisäksi pystyn hallitsemaan tv:tä. Kun painan kaukosäätimestä ON niin tv syttyy. Kun painan OFF, niin sammuu.

      Lisäksi taioin itselleni syytteet kun kossupullon jälkeen tuli kummallinen olo ja jokin outo voima (demoni?) käski minua heittää kiven naapurin ikkunasta läpi ja kusemaan hänen postilaatikkoonsa.

    • ahaa!!!

      Jos saat valot syttymään, se vasta temppu olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe