Elikkäs olen miettinyt tässä että onko joillakin muilla mitään "kykyä"? minulla on pystyn katkaisemaan hetkellisesti sähköt mieleni avulla
Onko kenelläkään?
13
184
Vastaukset
- Minä
Kik: lucywow
- The reader
Minä pystyn lukemaan lähellä olevien ajatukset, kun oikeen keskityn pystyn jopa näkemään heidän silmillään
- laizalove
Minä näen erittäin kauas, ja kiipeän ketterästi
- laizalove
laizalove kirjoitti:
Minä näen erittäin kauas, ja kiipeän ketterästi
Ja pystyn myös jonkin sortin verran näkemään tulevaisuuteen, ja näen paljon enneunia
- Onkoo
laizalove kirjoitti:
Ja pystyn myös jonkin sortin verran näkemään tulevaisuuteen, ja näen paljon enneunia
Kuinka nopeasti enne unesi toteutuu?
- Enhuijaa
Mulla ei varsinaisesti oo mitään "kykyä" mut mun haju- ja makuaisti on tosi hyviä. Sen lisäks nään, kuulen ja aistin... Noh asioita joita kaikki ei voi nähdä/kuulla/aistia. Kuulostan iha hullulta vai mitä...? Uskokaa tai älkää :D
- Onkoo
Esimerkiksi minkälaisia?
- liikuttelija
mä niinku pystyn liikuttaa joitai pienii tavaroita ajatuksen voimal hyvä tietää että meitä friikkejä on monta! tietääkö kukaan onko missään mitään kerhoa missä meidänlaiset kokoontuvat koska olen koko elämäni ollut yksin tässä asiassa
ihan hauska kyky kuitenkin joskus- idiootit...
Mä pystyn heittää äärettömän tarkasti ihmisiä piirailla naamaan. Mun kyky alko ku olin pieni ja äiti leipo paljon, mutta nyt se on alkannu heikentyy.
idiootit... kirjoitti:
Mä pystyn heittää äärettömän tarkasti ihmisiä piirailla naamaan. Mun kyky alko ku olin pieni ja äiti leipo paljon, mutta nyt se on alkannu heikentyy.
ootko homo sano suoraan vaan
- idiootit...
nerdist kirjoitti:
ootko homo sano suoraan vaan
oon??? vittu! mikä sua vaivaa! perkele!
- Outoa...
Pystyn. Moni on ihmetellyt tätä taitoa.
Kun kliksautan seinässä olevaa outoa painiketta alas, niin huoneen valot sammuvat. Kun kliksautan sen ylös, niin valot taas syttyvät :o
Lisäksi pystyn hallitsemaan tv:tä. Kun painan kaukosäätimestä ON niin tv syttyy. Kun painan OFF, niin sammuu.
Lisäksi taioin itselleni syytteet kun kossupullon jälkeen tuli kummallinen olo ja jokin outo voima (demoni?) käski minua heittää kiven naapurin ikkunasta läpi ja kusemaan hänen postilaatikkoonsa. - ahaa!!!
Jos saat valot syttymään, se vasta temppu olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1347238Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1015011Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743816Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273084Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni522644Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,442289Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu712072Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t302005Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on101946KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa31648