Kaksosista toinen ?

Ihmeissään.

Kävin varhaisultrassa yksityisellä tänään ja nyt siis rv 8 2. Minulla oli alusta asti olo että odotan kaksosia. Aavistukseni osui sen verran oikeaan että alkio löytyi, kaikki hyvin, mutta lääkäri sanoi "on toinenkin ollut tuloillaan mutta ei näy kuin ruskuaispussi (tms? meni ohi kun olin hämilläni) ja sanoi sen katoavan. Se oli ihan siinä toisen vieressä kuin "kiinni" toisessa.. Eli tämä toinen ei ollut selvinnyt alkua pidemmälle. Voiko olla mahdollista että tämä toinen olisikin vielä piilossa toisen takana? Paha mieli toisen puolesta, vaikka olen kyllä onnellinen nyt siellä olevasta toisesta pikkuisesta! Voisiko lääkäri voinut tuolla viikolla vielä erehtyä..?

2

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amelia

Lääkäri voi hyvinkin erehtyä. Siskoni oli kolmannella kuulla, kunnes sai tietää raskaudestaan. Ei aiemminaavistanut mitään. Hieman oli outo olo ja kävikin lääkärissä. Lääkärin diagnoosi "ylimääräisistä" sydänäänistä oli sydämenrytmihäiriö tai jotai tommosta.. Vaan mitkään tutkimuksen ei osottanu että sisko oli raskaana...

• ........

Asia lienee jo selvinnyt, aloitus on heinäkuulta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe