50€-150€
myykää mulle ase
32
113
Vastaukset
- JIHAD!
Mulla olis tommonen übersuperhonkkaripumppari. Saat sen 50€:lla.
- ...
lähetä kuva
- oikeestioikeesti
... kirjoitti:
lähetä kuva
Jos oikeesti sinä pistepistepiste tarkoitit mitä kirjoitit tuohon ,niin älä mieti edes minkään ostamista.
- JIHAD!
... kirjoitti:
lähetä kuva
Se on vähän heikossa kunnossa, mutta kyllä siitä vielä kalu tulee.
http://i.imgur.com/O0jSuHf.jpg
50€ ja se on sun. - ...
oikeestioikeesti kirjoitti:
Jos oikeesti sinä pistepistepiste tarkoitit mitä kirjoitit tuohon ,niin älä mieti edes minkään ostamista.
miks en
JIHAD! kirjoitti:
Se on vähän heikossa kunnossa, mutta kyllä siitä vielä kalu tulee.
http://i.imgur.com/O0jSuHf.jpg
50€ ja se on sun.Suosittelen! Huima alennus!
- ...
siis huima ylennys :D
- kurkkukeitto
Missä päin maailmaa asut?
- ...
suomessa kait
- kurkkukeitto
... kirjoitti:
suomessa kait
Ahaa! Selvästikin astetta hauskempi jätkä. Eikun oikeesti. Mulla olis sulle ehkä ase, jos asut lähellä.
- ...
kurkkukeitto kirjoitti:
Ahaa! Selvästikin astetta hauskempi jätkä. Eikun oikeesti. Mulla olis sulle ehkä ase, jos asut lähellä.
eli missä
- kurkkukeitto
... kirjoitti:
eli missä
Tampereella.
- ...
... kirjoitti:
eli missä
asun heinolas
- kurkkukeitto
... kirjoitti:
asun heinolas
Jaa. no ei sit mitää.
- ...
kurkkukeitto kirjoitti:
Jaa. no ei sit mitää.
mikä ase jos mä tuun joskus tampereelle nii voin kattoo
- kurkkukeitto
... kirjoitti:
mikä ase jos mä tuun joskus tampereelle nii voin kattoo
Kevyesti viritetty FAMAS.
- ...
kurkkukeitto kirjoitti:
Kevyesti viritetty FAMAS.
onko sähkö ja paljo maksaa
- ddw32
... kirjoitti:
onko sähkö ja paljo maksaa
On sähkö ja maksaa 340euroa ja yks akku ja 2 lipasta. se on marui Onko ok?
ddw32 kirjoitti:
On sähkö ja maksaa 340euroa ja yks akku ja 2 lipasta. se on marui Onko ok?
Famasia en suosittele ikinä kellekkään rataslaatikko oli muistaakseni ver.1 johon ei löydy osia ollenkaan. Muistaakseni viälä maruin heikkolaatuisimpia aseita.
Saat jopati taiwangunista uuden aseen tuohon 150€ esim:
http://www.taiwangun.com/en/rk-03w-real-wood-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-10-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-02-full-metal-boyi
http://www.taiwangun.com/en/jg100-jg- ...
soviet.sniper kirjoitti:
Famasia en suosittele ikinä kellekkään rataslaatikko oli muistaakseni ver.1 johon ei löydy osia ollenkaan. Muistaakseni viälä maruin heikkolaatuisimpia aseita.
Saat jopati taiwangunista uuden aseen tuohon 150€ esim:
http://www.taiwangun.com/en/rk-03w-real-wood-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-10-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi
http://www.taiwangun.com/en/rk-02-full-metal-boyi
http://www.taiwangun.com/en/jg100-jgkiitos soviet.sniper ostan varmaan jonkun noista olisiko mitään erityistä noissa aseissa
... kirjoitti:
kiitos soviet.sniper ostan varmaan jonkun noista olisiko mitään erityistä noissa aseissa
Luulempa että @finsoft tietää enemmän noista kiinalais valmistajien aseista.
soviet.sniper kirjoitti:
Luulempa että @finsoft tietää enemmän noista kiinalais valmistajien aseista.
Mene taiwangunin sivuille, valitse hyvältä näyttävä ase, laita linkki tänne ja katsotaan onko se hyvä.
- ...
finsoft kirjoitti:
Mene taiwangunin sivuille, valitse hyvältä näyttävä ase, laita linkki tänne ja katsotaan onko se hyvä.
Jos ulkonäöstä tykkäät, siitä vaan. Lisäksi automaattilaturi, akku ja Gaurder kuulia. Dboys tekee hyvät AK:t ja Cyma M4:t.
- ...
finsoft kirjoitti:
Jos ulkonäöstä tykkäät, siitä vaan. Lisäksi automaattilaturi, akku ja Gaurder kuulia. Dboys tekee hyvät AK:t ja Cyma M4:t.
pitää kattoo viel
jos finsoft sanot että cyma tekee jotain hyvää olet väärässä pahemman kerran cyma=kierrätysmuovia
- JIHAD!
On se jagetzu kova äijä. 12v ja vielä kaheltatoista hereillä. Ja koita nyt päättää missä päin Suomee asut, kyllä mä huomasin.
"cyma=kierrätysmuovia"
No mitäs ostit muovisen aseen. Aika harva Cyman ase loppujen lopuksi on kokonaan muovia, joten et vain osaa käyttää niitä. JIHAD! kirjoitti:
On se jagetzu kova äijä. 12v ja vielä kaheltatoista hereillä. Ja koita nyt päättää missä päin Suomee asut, kyllä mä huomasin.
"cyma=kierrätysmuovia"
No mitäs ostit muovisen aseen. Aika harva Cyman ase loppujen lopuksi on kokonaan muovia, joten et vain osaa käyttää niitä.Eihän sillä mitään Cymaa ole, vaan 800-900€ arvosta Maruita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429