myykää mulle ase

...

50€-150€

32

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      Mulla olis tommonen übersuperhonkkaripumppari. Saat sen 50€:lla.

      • ...

        lähetä kuva


      • oikeestioikeesti
        ... kirjoitti:

        lähetä kuva

        Jos oikeesti sinä pistepistepiste tarkoitit mitä kirjoitit tuohon ,niin älä mieti edes minkään ostamista.


      • JIHAD!

      • ...
        oikeestioikeesti kirjoitti:

        Jos oikeesti sinä pistepistepiste tarkoitit mitä kirjoitit tuohon ,niin älä mieti edes minkään ostamista.

        miks en


      • JIHAD! kirjoitti:

        Se on vähän heikossa kunnossa, mutta kyllä siitä vielä kalu tulee.

        http://i.imgur.com/O0jSuHf.jpg

        50€ ja se on sun.

        Suosittelen! Huima alennus!


    • ...

      siis huima ylennys :D

    • kurkkukeitto

      Missä päin maailmaa asut?

      • ...

        suomessa kait


      • kurkkukeitto
        ... kirjoitti:

        suomessa kait

        Ahaa! Selvästikin astetta hauskempi jätkä. Eikun oikeesti. Mulla olis sulle ehkä ase, jos asut lähellä.


      • ...
        kurkkukeitto kirjoitti:

        Ahaa! Selvästikin astetta hauskempi jätkä. Eikun oikeesti. Mulla olis sulle ehkä ase, jos asut lähellä.

        eli missä


      • kurkkukeitto
        ... kirjoitti:

        eli missä

        Tampereella.


      • ...
        ... kirjoitti:

        eli missä

        asun heinolas


      • kurkkukeitto
        ... kirjoitti:

        asun heinolas

        Jaa. no ei sit mitää.


      • ...
        kurkkukeitto kirjoitti:

        Jaa. no ei sit mitää.

        mikä ase jos mä tuun joskus tampereelle nii voin kattoo


      • kurkkukeitto
        ... kirjoitti:

        mikä ase jos mä tuun joskus tampereelle nii voin kattoo

        Kevyesti viritetty FAMAS.


      • ...
        kurkkukeitto kirjoitti:

        Kevyesti viritetty FAMAS.

        onko sähkö ja paljo maksaa


      • ddw32
        ... kirjoitti:

        onko sähkö ja paljo maksaa

        On sähkö ja maksaa 340euroa ja yks akku ja 2 lipasta. se on marui Onko ok?


      • ddw32 kirjoitti:

        On sähkö ja maksaa 340euroa ja yks akku ja 2 lipasta. se on marui Onko ok?

        Famasia en suosittele ikinä kellekkään rataslaatikko oli muistaakseni ver.1 johon ei löydy osia ollenkaan. Muistaakseni viälä maruin heikkolaatuisimpia aseita.

        Saat jopati taiwangunista uuden aseen tuohon 150€ esim:

        http://www.taiwangun.com/en/rk-03w-real-wood-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-10-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-02-full-metal-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/jg100-jg


      • ...
        soviet.sniper kirjoitti:

        Famasia en suosittele ikinä kellekkään rataslaatikko oli muistaakseni ver.1 johon ei löydy osia ollenkaan. Muistaakseni viälä maruin heikkolaatuisimpia aseita.

        Saat jopati taiwangunista uuden aseen tuohon 150€ esim:

        http://www.taiwangun.com/en/rk-03w-real-wood-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-10-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-01w-real-wood-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/rk-02-full-metal-boyi

        http://www.taiwangun.com/en/jg100-jg

        kiitos soviet.sniper ostan varmaan jonkun noista olisiko mitään erityistä noissa aseissa


      • ... kirjoitti:

        kiitos soviet.sniper ostan varmaan jonkun noista olisiko mitään erityistä noissa aseissa

        Luulempa että @finsoft tietää enemmän noista kiinalais valmistajien aseista.


      • soviet.sniper kirjoitti:

        Luulempa että @finsoft tietää enemmän noista kiinalais valmistajien aseista.

        Mene taiwangunin sivuille, valitse hyvältä näyttävä ase, laita linkki tänne ja katsotaan onko se hyvä.


      • ...
        finsoft kirjoitti:

        Mene taiwangunin sivuille, valitse hyvältä näyttävä ase, laita linkki tänne ja katsotaan onko se hyvä.

        http://www.taiwangun.com/en/agm-058



      • Jos ulkonäöstä tykkäät, siitä vaan. Lisäksi automaattilaturi, akku ja Gaurder kuulia. Dboys tekee hyvät AK:t ja Cyma M4:t.


      • ...
        finsoft kirjoitti:

        Jos ulkonäöstä tykkäät, siitä vaan. Lisäksi automaattilaturi, akku ja Gaurder kuulia. Dboys tekee hyvät AK:t ja Cyma M4:t.

        pitää kattoo viel


    • jos finsoft sanot että cyma tekee jotain hyvää olet väärässä pahemman kerran cyma=kierrätysmuovia

      • Mistäs tuon kuulit? Niin, ethän sä tiedä muusta Cymasta kuin siitä n. 150€ muovirutkusta.


      • JIHAD!

        On se jagetzu kova äijä. 12v ja vielä kaheltatoista hereillä. Ja koita nyt päättää missä päin Suomee asut, kyllä mä huomasin.

        "cyma=kierrätysmuovia"

        No mitäs ostit muovisen aseen. Aika harva Cyman ase loppujen lopuksi on kokonaan muovia, joten et vain osaa käyttää niitä.


      • JIHAD! kirjoitti:

        On se jagetzu kova äijä. 12v ja vielä kaheltatoista hereillä. Ja koita nyt päättää missä päin Suomee asut, kyllä mä huomasin.

        "cyma=kierrätysmuovia"

        No mitäs ostit muovisen aseen. Aika harva Cyman ase loppujen lopuksi on kokonaan muovia, joten et vain osaa käyttää niitä.

        Eihän sillä mitään Cymaa ole, vaan 800-900€ arvosta Maruita...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe