Mikä kukkoja vaivaa?!

luonteetkunniaan

Merkillistä. En tiedä onko tässä todella perää, täytyy jotain olla. Olen huvikseni laskeskellut eri luonteisten (kiin.vuosi) ihmisten tekemiä rikoksia.
Sen mukaan eniten poliisia vastaan tehtyjä väkivallan tekoja ja hyökkäyksiä 2008-2013 kesäkuuhun, on kukolla "peräti" 21, kun kakkosena tulee sika: 12. Siitä laskee tasaisesti alaspäin. On noita muitakin tapauksia, mutta en voi ottaa huomioon määritelmiä "noin 20 vuotias" tai "parikymppinen".
Eniten naisten pahoinpitelyjä: lohikäärmeellä, eniten pedofiilejä on koirissa ja sioissa. Yllättävän paljon siwoja ryöstävät apinan vuonna syntyneet.

17

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thrtertre

Tekeekö joku muukin näitä tutkimuksia?

• oivalluksia

Ei taida tehdä.

• tunteetpinnalla

Kukko on kaikista merkeistä kyllä ongelmaisin sekä omituisin, paljoa ei hyviä ominaisuuksia löydy kys. merkistä. Johtuuko ehkä kukon liiallisesta tunteellisuudesta, itseensä ottamisesta, heikosta itsetunnosta. Kukko ottaa kaiken hieman liian vakavasti, sekä suuttuu ja kimpaantuu helposti etenkin jos sitä arvostellaan negatiiviseen sävyyn, pitäisi osata nauraa itselle ja höllätä pipoa niin elämä luistaisi paremmin.

• kakaak

Kukko, härkä ja käärme ei siedä arvostelua, eivätkä myönnä virheitään ainakaan kovin auliisti. Joka vihaa virheitä, vihaa ihmisiä. Sanoisin tuota kolmikkoa ihmisvihaaja luonteiksi. Kaiken pitäisi mennä niinkuin he haluavat?

• Vesimies84

Hyvä ettei Lohikäärme, mun bestis (nainen) on Lohikäärme kiinalaiselta
        merkiltään. Itse olen Rotta. Että silleen.

• Vesimies84
        kakaak kirjoitti:

Kukko, härkä ja käärme ei siedä arvostelua, eivätkä myönnä virheitään ainakaan kovin auliisti. Joka vihaa virheitä, vihaa ihmisiä. Sanoisin tuota kolmikkoa ihmisvihaaja luonteiksi. Kaiken pitäisi mennä niinkuin he haluavat?

mutta mun täti mua 39 vuotta vanhempi sekä mun pomo (mies) mua 15 vuotta vanhempi
        sekä serkku (mies) mua 3 vuotta vanhempi ovat Kukkoja kiinalaiselta merkiltään.

Oh no!

• omituinenkukko
    • Miksi-k

ukko piää päätä kallellaan kun se näkee kanan munivan ?
      No siksi kun ihmettee kuinka sillä kanalla on isommat munat kun kukolla.

• kala-kukko

Marco Hietala laulaa kalakukoista ja näin kala ja kukko merkin omaavana ja Marcoa ihailevana naisena saattaisi Marco käärmeenä sopia meikäläiselle täydellisesti ♥

https://www.youtube.com/watch?v=IeozURbxojc

• tervetuloa-2017

Vuosi 2017 on sitten KUKON vuosi.

• kukko-kiekuu

Pian koittaa kukon vuosi 2017. Siitä onkin tulossa pirunmoinen vuosi :)

• Kisuska

Kiitos. Ainakin kissalle... Ja sitä se on ollutkin... =(

• setutkija

Tulirotista:

Vuonna 1997 Suomessa syntyi noin 59.000 lasta. Näistä hieman yli puolet on ollut poikia – ja heistä lähes joka viides (19,5 %) on saanut joko rikostuomion tai rangaistusmääräyksen. Asia tullut ilmi Tehyn laitoksen jättiraportista, jossa vuonna 1997 syntyneitä suomalaisia on seurattu täysi-ikäisyyteen eli vuoden 2015 loppuun saakka.
      Käytännössä tilasto tarkoittaa sitä, että noin 6000 vuonna 1997 syntynyttä suomalaispoikaa on joko tuomittu tai määrätty rangaistukseen. Samanikäisistä tytöistä samanlaisen kohtalon on kokenut vain 5%.
      Mutta ei sanallakaan luonteesta. Ei ku koulutus ja tuot (suhteessa luonteeseen?)

• pienetaivot
    • Anonyymi

Ja tämäkin tiikeri on eräänä päivänä vapaana kadulla... koska laki? Miksi yhteiskuntakelvottomiksi katsottavia ei vain lopeteta?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/052f0b1b-e3e5-40de-9c37-57d4d45770a8
      Yritti puukottaa terotetulla hammasharjalla vartijaa sonnustautuneena paksuun talvitakkiin estääkseen taserin, ja aurinkolaseihin välttääkseen sumuttimen, aiempaakin väkivaltataustaa, 2 tapon yritystä, kun yritti anastaa alkosta viinaa, puukotti vartijaa ja löi nyrkillä vartijaa kirjastossa. (tulitiikeri)

Ja meillä ei ole mahdollisuutta tunnistaa tyyppiä muun kuin ulkonäön perusteella (jota ei julkaistu)?

Ja hallitusta ei kiinnosta pätkän vertaa, että asiaan tulisi muutos. Miksi noiden hihhuleiden luonneidentiteetin käyttöjärjestelmäsarjan ominaisuuksista ei oteta selkoa? Kiinnostaako ketään, ennenkun sattuu omalle kohdalle? Vai pitäisikö sanoa: tiesitkö - se ei ollut tekijä, vaan hallitus tekijän käden kautta?

• Anonyymi

enempi näihin vaikuttaa muut tekijät ja eri rikostilastoissa tulokset vaihtelevia kun esim pedofilia&seksuaalirikoksissa joku merkki kärjessä niin sama merkki voi olla jonkun muun rikostilaston häntäpäässä ja esim murhaajamerkeissä vaaka on kärkipäässä/kärkikolmikossa mutta tapporikoksissa häntäpäässä.
      Härkä ja leijona tapporikosten kärjessä. Talousrikosten kärjessä kaksonen.

Vaihtelevat tulokset on osoitus siitä ettei horoskooppimerkillä ole niin paljoa jos ollenkaan merkitystä näissä asioissa mitä eri rikoksia/rikoksia ihmiset tekkee. Enemmän siihe vaikuttaa ihan kotikasvatus, elämän arvot, kaveripiiri ja elämän kokemukset.

• Anonyymi

kukot, härät ja käärmeet on tosi ihania ihmisiä mitä tunnen monia mutta oisko niin että loukattuna heidän huonot piirteet tulee esille että osa heistä voi olla vaarallisia ?? Ehkä siis näin, mutta nämä kolme ovat tunnettuja empaattisuudestaan ja esim käärme on rakkauden planeetan vaikutuksen alla oleva merkki .

Länsimaisessa astrologiassa käärme on siis härkä ja härän tavoin vaaka on myös rakkauden planeetan alla eli ei ole suuri ihme kun näiden merkkien ihmisillä on usein paljon empatiaa, rakkautta ja muita hyviä piirteitä.

Kukoista myös tiiän monia ja iso osa on suurisydämisiä tunneihmisiä.

Ehkä kyky kokea vastoinkäymiset ei ole tunneihmisten vahvinta osa-aluetta?? Osalla lyö sitten pahasti yli. Eniten olisin huolissaan tunnekylmistä ihmisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      115
      3659
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      561
      3126
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      96
      1911
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1386
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1384
    6. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1383
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      102
      1176
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      44
      1123
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      124
      1111
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1109
    Aihe