Tykkään vesihieronnasta paljon, ja meen aina melkein kylpyläs ekaks joko porealtaaseen tai siihen vastavirta laitteeseen. Tuntuu vain niin ihanalta, onko kellään muulla tälläisiä tuntemuksia asiasta?
Ihanaa vesihierontaa
2
243
Vastaukset
- vettä3
vastauksia kaivataan!
- Koulutettu hieroja
Kyllähän poreammeitten suihkut oikein käytettynä ovat oikein mukavia, siinä pitää vaan olla hieman tietoa tai sitten pitää osata kuunnella omaa kroppaa että mikä rentouttaa ja mikä ei toimi ollenkaan. Samassa porealtaass saattaa olla myös eri tehoisia suihkuja, joten sopivan löytäminen vaatii hieman paneutumista asiaan.
Itse hierojana käyn säännöllisesti uimassa ja rentoutumassa myös porealtaassa, jossa voin itse hieroa jumissa olevia paikkoja.
Yleensä noissa altaissa näkee ihmisten vain istuvan paikoillaan, jolloin suihku osuu yhteen ja samaan kohtaan. Nyt on näkynyt hieman enemmält myösi ihmisiä, jotka liikuttelevat kroppaansa ja raajojaan suihkun edessä, jolloin voi käydä noita lihaskokonaisuuksia läpi paljon tehokkaammin ja laajemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838