Mä olen yleensä ihan mukava ja juttuakin minulta tulee mutta olen huomannut että kun kohtaan varautuneen ja ujon ihmisen niin alan käyttäytymään samalla lailla! Jotenkin tulee tunne että yritän väkisin vääntää jotain keskustelun aihetta ja ajattelen että teen toisen ihan vaivaantuneeks mun jutuilla... kun toinen on vaan hiljaa ja vastaan tyyliin "niin" ja "joo". Sitten ajattelen että mun kannattaa olla vaan hiljaa ja yhteisolo meneekin sellaiseksi että molemmat katselee suunnilleen nurkkia. Ahdistavaa! Yleensä haluan vain paeta näitä tilanteita. Sitten kun kohtaan ulospäinsuuntautuneen ja puheliaan tyypin niin sitten osaan avautua ihan toisella lailla ja keskustelu sujuu toisella tapaa. Ihmeellistä...
Vastaukset 1
- Ujon kanssa ollut
Ei tuossa ole mitään kummallista, itse menen kanssa ujojen kanssa ihan lukkoon. Seurustelin 3 kk hiljaisen ja ujon kundin kanssa ja kommunikointia oli vähän koske se oli vaikeaa. Siitäpä sitten syntyi kaikennäköisiä väärinkäsityksiä, jotka johtivat eroon. Eli et ole yksin! Ujojen kanssa vaan on vaikeampaa kuin ulospäinsuuntauteuneiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530