Pystyykö hoas:in asuntoon muuttamaan työssäkäyvä ihminen joka ei opiskele mitään?
Tiedän tapauksen missä ystävykset ovat muuttamassa HOAS:in opiskelija-asuntoon. Toinen heistä on opiskelija, joka on vuokraamassa itsellensä tätä asuntoa ja hänen ystävänsä (työssäkäyvä) muuttaisi hänen kanssaan sitten samaan asuntoon kun vuokra sopimus olisi tehty.
Mietin onko tämä mahdollista tai vai edes sallittua?
(en löytänyt netistä tähän tietoa joten toivottavasti joku tietäisi minua paremmin).
HOAS?
mietteliäs_
1
228
Vastaukset
- tarkista faqista
Mielestäni hoasin FAQ-osiossa luki, että jos kyseessä on kaverukset, molempien pitää opiskella. Jos kyseessä olisi perhe, eli haluaa asua tyttö- tai poikakaverinsa kanssa, riittää, että toinen opiskelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191